- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar.geçen gün 1.köprüden beşiktaş a giderken tam köprü çıkışında bir motorcu arkadaşın yol kenarında motoruyla uğraştığını gördüm.hemen sağa çekip yanına gitdim.benzini bitmişti.hortumun varsa çek dedim.yokmuş,bende mecburen arkadaşta bulunan bir çamaşır ipi ile çekmek zorunda kaldım.Allah tan tam beşiktaş yokuşunun başında(sait çiftçi) ip koptu.orda ayrıldım arkadaştan.ve bu olaydan sonra bende kendi kendime neden bir çekme halatı almıyorumki diye sordum.ertesi gün ise bir çekme halatı aldım ve hepinizede şiddetle tavsiye ediyorum.hatta birde küçük hortum inanın birgün çok işinize yarıyacak.
işte çekme halatı fiyatı:13 ytl

işte çekme halatı fiyatı:13 ytl

Son düzenleme: