[İzmir MT] 7 Eylül Cuma " Marti Havada Ayaklar Suda " Toplantisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar bu hafta birkaç dostun isteği ile bir ara toplantı yapalım diye düşündük
inciraltı MARTI BALIK sanırım bir çoğumuzun bildiği bir mekan ve bizim için indirimleri mevcut isteyen yemeğini yer isteyen kahvesini kendi yapar içer :queen:
hem murat kardeşimizi ( wallace ) özlemiştik onuda görürüz muhabbetin gerisini orada yaparız

YER;martı balık
SAAT; 19 dan sonra kim ne zaman isterse:queen:
HİZMETLER; alp tunaydan dans show,self servis yemek,bol sohbet,pierden canlı müzik (sizin için paristen getirdik) gecenin ilerleyen saatlerinde sürpriz canlı bağlantı ( kuzey kutbundan FORRAP a bağlanılacak ):p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hadi bakalım,beni özleyeceksiniz biliyorum :p Ben yokum,malum iş...
Size iyi eğlenceler:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şimdiden özledik be forrap.....

Bu arada Büyük PİER küçük zig zayıflasın dedi...Ağır gelmişin motora.... Yoksam beni geçecekmiş.....Sen mani olmuşun....:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Haklı valla,küçücük zig sonuçta ben olmasam motorun üstünde yük yok sayılırdı.Rüzgardan savrulmasını da ben engelledim tabi...
Neyse...Zig bensiz gelecek,görürsünüz performansını yolda :)

Başlıkla oynadım biraz bu arada Cengüz abi :) Farketmişsindir :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MÜK ün kestiği parmak acımaz iyi olmuş eline sağlık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Artık şu zealsun u sil istersen......:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Şimdiden özledik be forrap.....

Bu arada Büyük PİER küçük zig zayıflasın dedi...Ağır gelmişin motora.... Yoksam beni geçecekmiş.....Sen mani olmuşun....:mrgreen:

Yuhh be abi hemen yetiştiriyon:queen:
Forrap + 5 10 kiloluk laptopu ile 120 gördük be daha no'lsun:mrgreen:

yine toplaşma var ha iyi iyi :)
İyi iyi diyonuzda sonradan gelmiyonuz ::yanliss:
Aa lütfenn biraz duyarlı olalım:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yuhh be abi hemen yetiştiriyon:queen:
Forrap + 5 10 kiloluk laptopu ile 120 gördük be daha no'lsun:mrgreen:


İyi iyi diyonuzda sonradan gelmiyonuz ::yanliss:
Aa lütfenn biraz duyarlı olalım:)


Emir buluşma olmasada Zaten hep orda.... Hayatta yapmaz o.....:cat::cat:

Forrapın laptop en az 20 kg gelir....Bide cd leri var yanında....:queen::queen:
Ben olsam almam artçı....Motor 20 kuruş fazla yakar be....:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Laptop 2.5 kg ,bende 72 kilo civarı olmalıyım (amma kilo aldım yav:pale: ) ceplerimdekiler (cdler,banka kağıtları,organizasyon yapılan yerlerin kartları vs.leri,dekontlar vs. ler) de bir 5-6 kg gelir.Toplam 80.5 kg civarı yapar.Tabi elbiseleri de katarsak bir kaç kg daha artar,hepsi bu kadar...
Abartılacak bişey yok :p
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
114
arkdaşlar manisa MT den bnde gelebilirim artk yaz bitio motora pek binemicess bu fırsatı değerlendireiim :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gelin tabi.... Hatta yanlız gelme...Arkana bir kaç kişi tak öyle gel.....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
şehirdışında olucağım için katılamıyacağım...herkese iyi eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
iyi eğlenceler izmir...

cengiz abi imzana hasta kaldım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst