Bu
Katılımcı Listesi: (24)
- GorkeM
- silah1
- olcan138
- Discordian
- ozzy73
- gugukk (Yalova)
- 34_AK_027
.zn
.zn
.zn
.zn
.zn
.Regal Raptor
.F650- metalgod
- musti81
- CİHAN
- SuSpect
- ErTech
- deal
- Tencere
- SEYYAH34
- kromcu_54
- erdo2002
- sen?
Bursa'da Katılacaklar: (13)
- ultraukala
- MNY46
- rup
- croner
- a.banus
- skywalker_
- viper_1 (Eskişehir)
- starsailor (Bandırma)
- Skullhunter (Bandırma)
- bbaday (Eskişehir)
- halidbin (Eskişehir)
- oldcityboy (Eskişehir)
- oFLuAlper (Muğla)
sabah katılımıda akşam dönüşüde az kişi görüyorum...Fotolardaki çoğu arkadaşlar Bursalı...bizimkilere noldu..ben en az 40 kşi bekliyordum...ale:
Eskişehir'den sadece "forester" ve "viper_1, viper_2" katılmıştır. Kendilerine teşekkür ediyoruz...![]()
Mete abi Hoşgeldin. Tekrar yolculuk ne zaman ? :mrgreen::cherry:
--- ---
Bu arada listeyi düzenleyen adam bile gelmedi... :queen:
Olcan, tekrar geçmiş olsun. Sağlığına kavuş, tekrar gideriz Bursa'ya...
Bu sefer iskenderin benden... :cherry:
DERMİŞİMM....![]()
sabah katılımıda akşam dönüşüde az kişi görüyorum...Fotolardaki çoğu arkadaşlar Bursalı...bizimkilere noldu..ben en az 40 kşi bekliyordum...ale:
halis abi resimler nerede![]()

















































