[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
beyler tebrikler yine yakışanı yapmışsınız...harika bi organizasyon olmuş...:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ahh ahhh şimdi yol yorgunu olmak varken iş yorgunuyum:pr:.kazasız belasız dönmenize sevindim. cihan makinanda renk problemi var galiba:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu


Katılımcı Listesi: (24)

  • GorkeM
  • silah1
  • olcan138
  • Discordian
  • ozzy73
  • gugukk (Yalova)
  • 34_AK_027
    .zn
    .zn
    .zn
    .zn
    .zn
    .Regal Raptor
    .F650
  • metalgod
  • musti81
  • CİHAN
  • SuSpect
  • ErTech
  • deal
  • Tencere
  • SEYYAH34
  • kromcu_54
  • erdo2002
  • sen?

Bursa'da Katılacaklar: (13)

  • ultraukala
  • MNY46
  • rup
  • croner
  • a.banus
  • skywalker_
  • viper_1 (Eskişehir)
  • starsailor (Bandırma)
  • Skullhunter (Bandırma)
  • bbaday (Eskişehir)
  • halidbin (Eskişehir)
  • oldcityboy (Eskişehir)
  • oFLuAlper (Muğla)

sabah katılımıda akşam dönüşüde az kişi görüyorum...Fotolardaki çoğu arkadaşlar Bursalı...bizimkilere noldu..ben en az 40 kşi bekliyordum...:pale:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sabah katılımıda akşam dönüşüde az kişi görüyorum...Fotolardaki çoğu arkadaşlar Bursalı...bizimkilere noldu..ben en az 40 kşi bekliyordum...:pale:

yahu sanane kardeşim...gitmediğin gezi hakkında ne atıp tutuyosun...sen kalabalık görmek istiyosan maltepe sahile gelirdin cuma görürdün orda kaç kişi olduğumuzu...belki bazı arkadaşlarda bazen forumda senin gibi atıp tutup gelirim diyip gelmemiş veya gelememiştir...ne kurcalıyosun durduk yere......
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eskişehir'den sadece "forester" ve "viper_1, viper_2" katılmıştır. Kendilerine teşekkür ediyoruz... :p

Mete abi Hoşgeldin. Tekrar yolculuk ne zaman ? :mrgreen::cherry:

--- ---

Bu arada listeyi düzenleyen adam bile gelmedi... :queen:
Olcan, tekrar geçmiş olsun. Sağlığına kavuş, tekrar gideriz Bursa'ya...
Bu sefer iskenderin benden... :cherry:

DERMİŞİMM.... :p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eskişehir'den sadece "forester" ve "viper_1, viper_2" katılmıştır. Kendilerine teşekkür ediyoruz... :p

Mete abi Hoşgeldin. Tekrar yolculuk ne zaman ? :mrgreen::cherry:

--- ---

Bu arada listeyi düzenleyen adam bile gelmedi... :queen:
Olcan, tekrar geçmiş olsun. Sağlığına kavuş, tekrar gideriz Bursa'ya...
Bu sefer iskenderin benden... :cherry:

DERMİŞİMM.... :p:p

Nesi var Olcanın...geçmiş olsun...

hoşgördük...ESKİŞEHİR
ile
BURSA
arasındaki mesafe
149 Km

<=Geri


heheh yakınmış be...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Azıcık fireler verilmedi deil tabii ki :) Olsun o kadar da .Havanın yaptığı oyunların da etkisi var sanırım.Önemli deil kalan sağlar bizimdir..Gelen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Bana bu güzel günü yaşattıkları için.Bu arada gezi organizasyonunun başlaması çok güzeldi...Herşey benim küçük bir davet ve iskender kebabının 1porsiyonluk tabağının fotoğrafını koymamla başladı...Sağolsunlar küçük bir davetim ile Bursa'lara kadar geldiler herkeslere çok teşekkür ediyorum...Yaşasın Mt :mrgreen:

Bu arada tencere'mizin sadece kapağı vardı gezide...Sağolsun Semih'i yolda bırakmadı :)

Ayrıca ertekin'in son cıbırla gezisi idi sanırım...Öle olur inş :) z750 sahibi oluyor yakında inş...

görkem deauville sana çok yakıştı...Artık patlat bakalım deauville kullananları paylaşım başlıklı bir konu :)

babaçi Nasıl bir problem ise o sanki saatler önce deil de 20yıl önceki fotoğraflara bakıyormuş gibi hissettim kendimi :mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi Nasıl bir problem ise o sanki saatler önce deil de 20yıl önceki fotoğraflara bakıyormuş gibi hissettim kendimi :mrgreen:[/QUOTE]

aynı makinayı kullanıyoruz aslında güzel çekimleri var ama daha önce 2 defa objektifin değiştiğini söylemişti cihan
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben burdan tencereme yeniden yeniden teşekkürler etmek istiyom onun sayesinde bu gezi kaçmadı valla :) :queen: cerrahinin kaskı sağlam dimi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sabah katılımıda akşam dönüşüde az kişi görüyorum...Fotolardaki çoğu arkadaşlar Bursalı...bizimkilere noldu..ben en az 40 kşi bekliyordum...:pale:

ya sen ne konuşuyorsun ben senden yeni üyeyim ama bu güne kadar kaç toplantıya katıldın bir saysana ben seni hiç bir yerde görmedim evden atıp tutma cık meydanda göreyim seni gelende sagolsun gelmeyende biz iki kişide olsa giderdik maksat gezmek bursadaki arkadaşlarla eskişehirden gelen arkadaşlarla tanışmak tı sen evde otur ordan yaz başka ne iş yaparsın sen
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
halis abi resimler nerede :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyecanla bekliyorum görkem bayaa resim çekmişti :queen: sırf seyir halinde çekine bilmek için en arkaya geçtim o fotoyu almadan içim rahat etmez :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet bunlarda benim makinadaki resimler











bu da iskender iskenderoglunda yemek yemeden onceki resimlerimiz bazılar sayımızı merak ediyordu cekemeyenler gelemeyenler katılamayanlar buyrun bakın









burda görkem iskenderin anı defterine not yazarken dahası mt tanıtırken artık orda MT de adı var



buda iskenderin masadaki hali

he buda tabagın son hali :queen::queen:




buda eskişehirden gelen kardeşlerimiz

[img=http://img301.imageshack.us/img301/734/0209200736is7.jpg]






bu aletin küçüklügüne bakmayın maharet kulananda uludaga cıkarken yaklayamadım vallahi virajları bir alışı var sormayım

buda ist erken dönen bizden erken ayrılan arkadaşlarımızın veda zamanı hani sayı hakında konuşuyorlar ya onlar için bilgi amaclı













 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şike var bu resimler eksik :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fotoğraflar için teşekkürler. :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ertekvc6.gif


hayret bu seyahatimde benzinim bitmedi :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bu nedir yaa heryerde iskender resimleri insanı gelemediğine pişman ediyorsunuz :pr::pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herkese merhabalar..Öncelikle herkesten özür diliyorum.
Cumartesi sabahından beri devam eden halsizliğim akşam saatlerinde iyice arttı, mide bulantılarıyla, baş dönmeleriyle yerimden kalkamaz oldum. Ertesi sabaha kadar bir şeyimin kalmayacağını umarak saat 7'ye alarm kurdum ve uyumaya çalıştım. Saat 5.30'a kadar kıvrandığımı hatırlıyorum, sonra ne zaman sızıp kaldıysam alarmı duymadım ve 8.30 gibi Buğra'nın telefonuyla uyandım. Kapattıktan 5 dakika sonra kendimi daha iyi hissettiğimi düşünerek az kalsın sizi arayarak beklemenizi isteyecektim, toparlanmaya başlayacakken fenalaşınca hastane yolu göründü, yanıma telefon almadığım için de arayanlara cevap verememişim, kusura bakmayın.
Tekrar tekrar İstanbul'dan gidenlerden katılamadığım için, Eskişehir'li arkadaşlardan o kadar çağırıp, görüşmeye gelemediğim için, Bursa'dakilerden de bu güzel hazırlıklarında aralarında olamadığım için özür diliyorum.

Görüşmek üzere...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
no poroblem olcan kardeşim sağlık herşeyden önce gerci yokluğunu fazlaca hissettik ama ne çare :) başka gezilere artık..

çok geçmiş olsun umarım çabuk iğleşirsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst