- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
hayırlısı olsun arkadasım aramıza hoşgeldin kazasız belasız sürüşler..
oh oh arbetusum nede güzel gezmişin olum motoru naapmısın sen benimkinin 2 katı duruyo![]()
mal sahibine benzemezse harammış bende biraz iriceneyim. boşlukları doldurdum sadece
sportsofficer. normalde 5. vites dişlisi motoru rahatlatmak devri düşürmek için vardır. 4. viteste çıktığın maximum hızın en fazla 20 km fazlasını ytapabilirsin bu viteste ama sen diyorsun ki 90 ı gecemiyorum o konuda tam bir bilgim yok.
sağlıcakla.
