[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Arkadaslar anlasilan 30kisilik listeden yarin ist.Den 3 kisi bulusursa öpüp basima koyacam.

Viper_1; malesef telsiz frekanslari uyusmuyor.

ben bulistedeki herkesi not aldım ama tekrar söylüyorum kıvırcaksanız daha vakit var benim günümü maffetmeyin ben 29 cıkp 3 kadar göcekte tekneyle gezecektim sırf motor sevdasına vazgectim herkes ayagını denk alsın kıvıranın cezası büyük :queen::queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ben bulistedeki herkesi not aldım ama tekrar söylüyorum kıvırcaksanız daha vakit var benim günümü maffetmeyin ben 29 cıkp 3 kadar göcekte tekneyle gezecektim sırf motor sevdasına vazgectim herkes ayagını denk alsın kıvıranın cezası büyük :queen::queen:

Halis abi listede olupda gelmeyenlerin uyeliklerini gözden geciriz :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
GorkeM, Discordian, ozzy73, musti, Tencere kesin sayılabilcek firelerimiz, geri kalanlardan da gelmeyen olacaksa bir şeyler düşünelim...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bandırma üzerinde gelip yarın 12-13 arası Bursada olacağım görüşürüz.
Bursadaki buluşma noktası tam olarak nerede nasıl gidilir?
Orada olacak arkadaşlardan biri telefon numarasını verirse sevinirim.

Akın Fidan 05557186436

Bu benim telefon numaram İstediğin zaman arayabilirsin...Bandırma'dan Bursa'ya geliş güzergahınınz İzmir yolu üstünden olacak...Eski santral garajdan Merinostan sonraki kavşak sağında inşaat var batçığın üstünden İstanbul yoluna doğru sola döneceksiniz...Lambalardan hemen aşağı inerken 50mt kadar üst geçit var.Oraya geldiğinizde beni ararsanız sizi hemen alabilirim.Ama geliş saatinizi biraz daha erken saate alırsanız sevinirim.Çünkü en geç 11:15'de oradan ayrıcağım çünkü 11:30 Özdilek'te buluşacağız...

GorkeM, Discordian, ozzy73, musti, Tencere kesin sayılabilcek firelerimiz, geri kalanlardan da gelmeyen olacaksa bir şeyler düşünelim...

tencere sanırım metalgod ile birlikte geliyor...Fire'den saymıyoruz...Görkem'in de parasal problemleri varmış zannımca umarım halleder de gelir...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
GorkeM, Discordian, ozzy73, musti, Tencere kesin sayılabilcek firelerimiz, geri kalanlardan da gelmeyen olacaksa bir şeyler düşünelim...

Ben malesef tamamen duygusal sebeplerden dolayı gelemiyorum :salut:
Ama benim yerime Semih'in gelmesi için çabalıyorum.. Yani beni fire olarak görmeyin :mrgreen: (Silah1 ve Skull'dan bunu hafifletici sebep olarak değerlendirmelerini arz ediyorum..:mrgreen:)

Gelememenin üzüntüsü kadar Akın'ımıda görememenin üzüntüsüne gark olmuş durumdayım.. Daha fazla konuşamayacağım:salut::salut::salut::salut:

Umarım daha fazla kayıp oluşup iş iptale bağlanmaz..
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Bandırma üzerinde gelip yarın 12-13 arası Bursada olacağım görüşürüz.
Bursadaki buluşma noktası tam olarak nerede nasıl gidilir?
Orada olacak arkadaşlardan biri telefon numarasını verirse sevinirim.[/QUO

bursaya daha erken gelirsen seninle izmir yolunda buluşup tanışıp diğer arkadaşların yanına beraber gidebiliriz
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben malesef tamamen duygusal sebeplerden dolayı gelemiyorum :salut:
Ama benim yerime Semih'in gelmesi için çabalıyorum.. Yani beni fire olarak görmeyin :mrgreen: (Silah1 ve Skull'dan bunu hafifletici sebep olarak değerlendirmelerini arz ediyorum..:mrgreen:)

Gelememenin üzüntüsü kadar Akın'ımıda görememenin üzüntüsüne gark olmuş durumdayım.. Daha fazla konuşamayacağım:salut::salut::salut::salut:

Umarım daha fazla kayıp oluşup iş iptale bağlanmaz..

nasıl ya :salut::salut: Ben de semih tencere ile birlikte geliyor die sevinmiştim.Bu durumda BB gelemiyor olacaktı ama hiç olmazsa tencere
aramızda olacaktı:pale: Olmadı ki bu şimdi:pale:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
nasıl ya :salut::salut: Ben de semih tencere ile birlikte geliyor die sevinmiştim.Bu durumda BB gelemiyor olacaktı ama hiç olmazsa tencere
aramızda olacaktı:pale: Olmadı ki bu şimdi:pale:

Akın'ım BB gelemiyordu zaten.. Ben de cuma günü yalan olmuş durumdayım.. Bu akşam BB ile buluşucaz ve bi ara Metalgod da gelicek.. Ben akşam motoru Metalgod'a vericem.. Yoksa artçı alan olmadığı için oda gidemeyecekti.. Ama sana söz bigün mutlaka gelicem Bursa'ya.. Hatta BB ile gelicem ve birlikte Akçay'a gidicez seninle.. :cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Akın'ım BB gelemiyordu zaten.. Ben de cuma günü yalan olmuş durumdayım.. Bu akşam BB ile buluşucaz ve bi ara Metalgod da gelicek.. Ben akşam motoru Metalgod'a vericem.. Yoksa artçı alan olmadığı için oda gidemeyecekti.. Ama sana söz bigün mutlaka gelicem Bursa'ya.. Hatta BB ile gelicem ve birlikte Akçay'a gidicez seninle.. :cat:

ya çok üzüldüm ya artık önümüzdeki organizasyonlar bakalım...Bu arada ben ekim başı gibi geleceğim istanbul'a şu anda öle gözüküyor...praetorian
(özgür) amerika'dan döndüğünde görkem kiev'e gitmeden önce...Artık orada görüşürüz.Bu arada ah akçay vah akçay nolucak benim halim böle:)
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Skullhunter , yada olcan eer kaldıysa gelirken mt tişörtü ve sticker getirir misinz? :rendeer: XL ve L please..:cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
rup' Alıntı:
Skullhunter , yada olcan eer kaldıysa gelirken mt tişörtü ve sticker getirir misinz? :rendeer: XL ve L please..:cherry:
Bende t-shirt yok ama, sticker getiririm.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hmmm ozaman öğlen orda olacak şekilde çıkayım yola ozaman kadar uykumu falanda almış olurum. akşam 18:00 gibi ordan çıksam gece 02:00 gibi muğladayım. bak bu mantıklı geldi bana. ozaman23:00 de bi yatsam gece saat 02:00 uada 03:00 gibi kalkıp bismillah deyip yola bi çıksam 700km biter elbet :) sabah kahvaltımızi siz ısmarlıcaksınız ama ok?

hadi bakalım. banada bursadan biri telefon verirse sevinirm. bursaya gelince ben sizi ararım beni alırsınız olurmu?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
hmmm ozaman öğlen orda olacak şekilde çıkayım yola ozaman kadar uykumu falanda almış olurum. akşam 18:00 gibi ordan çıksam gece 02:00 gibi muğladayım. bak bu mantıklı geldi bana. ozaman23:00 de bi yatsam gece saat 02:00 uada 03:00 gibi kalkıp bismillah deyip yola bi çıksam 700km biter elbet :) sabah kahvaltımızi siz ısmarlıcaksınız ama ok?

hadi bakalım. banada bursadan biri telefon verirse sevinirm. bursaya gelince ben sizi ararım beni alırsınız olurmu?


Akın Fidan 05557186436


Sen gel de kahvaltı işini hallederiz:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar benide listeye ekmişsiniz fakat ben kesin gelebilirim dememiştim,düşünüyorum demiştim.Ben gelirsem zaten orada erken saatte hazır bulunurum.saygılar:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
52
Merhaba arkadaşlar

bende gelmek isityorum fakat daha önce böyle uzun çıkmadım biryere benim CıBıR
125 le gelebilirmiyim 120 den fazla basmasınız dimi sizden koparım diye korkuyorum. ne dersiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst