- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
cıbıf tayfası ile iletişime geçip topluca gelin o zaman olcan kardeşim oraya +6veya7cıbıf da ekle:cherry:
Çok eğleneceğimizi düşünüyorum...Acaba futbol topu falan mı bulsak bi yerlerden halat falan ip atlarız :mrgreen::mrgreen:
top lazmsa ben bademliden getiriim
yanız cıbıfcılarda gelirse iskenderde yer kalmıcak mudanya yolundaki kaç kişi alırki? botanikteki en az 100-200 kişi alır ama onu biliyorum :queen:
Son düzenleme: