[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
cıbıf tayfası ile iletişime geçip topluca gelin o zaman olcan kardeşim oraya +6veya7cıbıf da ekle:cherry:


Çok eğleneceğimizi düşünüyorum...Acaba futbol topu falan mı bulsak bi yerlerden halat falan ip atlarız :mrgreen::mrgreen:

top lazmsa ben bademliden getiriim :p :D
yanız cıbıfcılarda gelirse iskenderde yer kalmıcak mudanya yolundaki kaç kişi alırki? botanikteki en az 100-200 kişi alır ama onu biliyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ssizi gidi cbf çiler sizi ayrımcılık yapmasanıza güsel kardeşim günün birinde yanlışlıkla cbf alırsam sizle takılmicam :p sanki takılsam bişi kazanacaksınızda bende kendimi fasulyeden sayıyırum :queen: yanlışlıkladan kastım hedefim farklı bi motor o yüzden kimsecikler alınmasın cbf in kalkışları falan çok ii test ettim onayladım ve kendimi gene fasulyeden saydım :queen:


sadece kalkışları çok güzel :p:mrgreen: Fabrikasyon lastikleri çok vasat ya yağmurda görkem'in halini biliyorum da:mrgreen::mrgreen: Gazı açamıyordu sanki altında 600cc racing var :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git cıbıf başlığına yorum yap olum :) biz adamları kırmyalaım dedik :):queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Onlar da bizden onlar da MT :) Onları da Bursa'ya bekliyoruz.Bizle birlikte hoş vakit geçireceklerini düşünüyorum...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@erdo2002;
CBF kullanıcılarından Discordian(gelememe ihtimali varmış) ve CİHAN geliyorlar bildiğim kadarı ile...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar benide listeye ekleyebilirsiniz. ben bu akşamdan çıkıyorum yola. yarın bursada görüşürüz.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
oFLuAlper, listeye ekledim:cat:

Bir de kesin gelenleri, gelmeyenleri belirlersek artık, yarın buluşma noktalarında 3-5 motor kalmayalım...:cherry:

Not: Bunları yazarken ben de hastalıkla uğraşıyorum, yola çıkmamı engelleyecek kadar kötü değil ama, umarım yarına kadar bu da geçer:pale:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
beyler bana bursada eşimle kalabileceğim güzel bir otel ayarlayabilirmisiniz? ücreti çokta önemli deyil. ben c.tesi geceden çıkacam bursaya gelecem. bi gece orda kaldıktan sonra geziye katılacam. olmassa sokakta yatarız artık napalım :p yada güzel bi park falan :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlere ekleyin beni.. :) bi süprüzle geliyom motörle :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kesinlere ekleyin beni.. :) bi süprüzle geliyom motörle :)

bakın kıvırcaksanız bügün kıvırın bende ona göre hareket edeyim av için cagırdılar burda sözüm var diye gitmedim gelmeyenlere ceza kescem haberiniz olsun :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Geçmiş olsun Olcan.
Kaskın içinde hapşurunca , ortaya çıkan durumu çok ii biliyorum...:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Teşekkür ederim:rendeer:
Kaskın içine hapşuramadım henüz...:)
Dün sabah 11'den bu sabah 4'e kadar motor tepelerinde dolaştıktan sonra bu sabah başladı durum:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
beyler bana bursada eşimle kalabileceğim güzel bir otel ayarlayabilirmisiniz? ücreti çokta önemli deyil. ben c.tesi geceden çıkacam bursaya gelecem. bi gece orda kaldıktan sonra geziye katılacam. olmassa sokakta yatarız artık napalım :p yada güzel bi park falan :)

Cumartesi geceden çıkacaksanız Sabaha karşı bursa'da olursunuz...Otel işini isterseniz ben sizi misafir etmek isterim...

bakın kıvırcaksanız bügün kıvırın bende ona göre hareket edeyim av için cagırdılar burda sözüm var diye gitmedim gelmeyenlere ceza kescem haberiniz olsun :queen:


Kıvıranlar bizden deildr.Kanımızın son damlasına kadar İskender Yiyeceğiz...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Teşekkür ederim:rendeer:
Kaskın içine hapşuramadım henüz...:)
Dün sabah 11'den bu sabah 4'e kadar motor tepelerinde dolaştıktan sonra bu sabah başladı durum:cherry:

Hehe soğuk başladı kendini göstermeye sanırım yavaştan...Dikkat et kendine yahu...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Cumartesi geceden çıkacaksanız Sabaha karşı bursa'da olursunuz...Otel işini isterseniz ben sizi misafir etmek isterim...

kardeş allah razı olsun çok tşk ederim teklifin için... :rendeer:


ya ne dicem ben pazar izinliyim p.tesi çalışıcam. şimdi yol haritasına falan baktım bi hesaplama yaptım. ben burdan oraya gelene kadar sabah oluyo çünkü anca akşam 23:00 de çıkabiliyorum yola :pale: oraya gelip akşama kadar gezsem ki 10 saat yoldan sonra çok zor gibi duruyo bi manası yok yani. bunu keşke daha önceden bilseydim c.tesi gündüzden çıkardım p.teside izin isterdim. hay allah yaaa :salut: :salut::pr::salut::pr:

işimi biraksam bu geziye gelmek istiyordum allahım deli olucam.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
arkadaşlar beni listeden silebilirsiniz zira motor sorun çıkardı servis e götürdüm yarın bursaya gidicem hemen yapın dedim parça salı gelir dediler garanti si bozulmasın diye başka yere de götüremiyom......üzgünüm:farao:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
kardeş allah razı olsun çok tşk ederim teklifin için... :rendeer:


ya ne dicem ben pazar izinliyim p.tesi çalışıcam. şimdi yol haritasına falan baktım bi hesaplama yaptım. ben burdan oraya gelene kadar sabah oluyo çünkü anca akşam 23:00 de çıkabiliyorum yola :pale: oraya gelip akşama kadar gezsem ki 10 saat yoldan sonra çok zor gibi duruyo bi manası yok yani. bunu keşke daha önceden bilseydim c.tesi gündüzden çıkardım p.teside izin isterdim. hay allah yaaa :salut: :salut::pr::salut::pr:

işimi biraksam bu geziye gelmek istiyordum allahım deli olucam.

Öğlen 12de bursa'da olacak şekilde yola çıkarsanız gece de uykunuzu alıp sabah 05gibi erkenden mesela...Hem uykunuzu almış olursunuz hem de gün boyu bize eşlik edersiniz...Akşam 18de dönüş yolculuğuna uğurlarız sizi...O kadar yol sizi yoracaktır ama umarım antremanlısınızdır...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Birde yol için ne gerekli olur.Pek uzun gezilere çıkmadığımdan bilgim yok.Sabah 8 biraz erken bir vakit kalkamama ihtimalinde yüksek hani :) Toplam km 170 ve kadar saatte alınır.Akşam kaç gibi gelinebilir,bir mani olmazsa:silent:
not:Sorular biraz fazlamı oldu :silent::p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Birde yol için ne gerekli olur.Pek uzun gezilere çıkmadığımdan bilgim yok.Sabah 8 biraz erken bir vakit kalkamama ihtimalinde yüksek hani :) Toplam km 170 ve kadar saatte alınır.Akşam kaç gibi gelinebilir,bir mani olmazsa:silent:

İstanbul'dan gelişiniz ort 3-4saat arası sürer tahminimce.Eğer ki grup sürüşü şeklinde sıkıcı bir şekilde ilerlerseniz..Bence en mantıklısı Toplanma yerinde toplanılır...Eskihisar'da feribot girişinde buluşulur yane free takılınır...Bu istanbul trafiğinde süreyi kısaltmanız demektir bana göre...Sora topçular-yalova arasında yine free sürüş ile Yalova buluşma yerinde herkesler beklenir...Ardından grup sürüşüne geçilerek 60km'lik bir yolu topluca katedebilirsiniz...Bu benim şahsi fikrim bilemem ne kadar doğru...yanına alman gereken bana göre uzun yoldan saymıyorum günü birlik çünkü...Yedek anahtar-ehliyetinin ve ruhsatının birer fotokopisi kaybolmaya ve çalınmaya karşı...Aklıma gelenler bunlar...Dönüş yolu 18gibi olacak zannımca 21-22civarı istanbul'da evlerinizde olursunuz...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaslar anlasilan 30kisilik listeden yarin ist.Den 3 kisi bulusursa öpüp basima koyacam.

Viper_1; malesef telsiz frekanslari uyusmuyor.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bandırma üzerinde gelip yarın 12-13 arası Bursada olacağım görüşürüz.
Bursadaki buluşma noktası tam olarak nerede nasıl gidilir?
Orada olacak arkadaşlardan biri telefon numarasını verirse sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst