02/09/2007 {MT} Gaziantep Rumkaleye gidiyor...

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Merhaba

Bu haftaki gezimizi Gaziantep bin Yavuzeli ilçesine bagli tarihi ve doga güzelligi büyüleyici bir yer olan Rumkale olarak belirledik.


Buluşma Saati: 08:45

Hareket Saati: 09:00

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Lütfen herkes vaktinde gelsin.

Buluşma Yeri:
Yeni otogar karşisi benzin istasyonu.

Rota: Yavuzeli ,rumkale

Menzil: 150,200 km

Seyir: Yerine göre 70-100km/s arası

Katılım: 125 cc ve üzeri motorlar

Yol Durumu: Yol durumu yavuzeline kadar güzel yol sonrası mucurlu ve virajli.

Hava durumu: Açık sıcak hava.


Yemek:
kavhalti ögle yemegi rum kalede yapılacak fistik bahcelerinin içinde.

Gezilecek Yerler: Rumkale , halfeti,fırat nehri.


Görüşmek üzere.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ali ben gelemiyorum dermişim:p. Şaka şaka rumkale gezisi kaçırılırmı hiç. İnş bu sefer hiç birimiz kaza yapmadan gider ve döneriz.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
way anasını.... Gaziantep MT coştu bu aralar.. Hadi bakalım bol bol fotoğraf istiyoruz..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
enerjinize hayran kaldımm helal olsun g.antep mt

teşekürler iso ne yapalım kış geliyor gezmeliyiz zaten işyerinde kafamız şişiyor iykine pazar gunu varmiş yoksa kafayı yeriz....

gel sende katil kardeşim 2 saatlik yol senın motora dayanmaz :queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
alı abı ınsallah bır sorun cıkmadan gıder gelırız bu arada bızım enerjımız motor dan gelıyor hepımız motor askıyla yanıo tutusuyoruz bu arada ıso alı abıye katılıyoırm sende gelsene ya hadı bıze bır suprız yap tum arkadaslara duyurulur tum mt cı ve motorcu arkadasları aramızda gormekten mutluluk duyarızz...:)gazı antepten sevgıler
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
iyi gezmeler kendinize iyi bakın allah kaza bela göstermesin yolunuz acık olsn
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Aydemir abi teklifin için çok saolll bu hafta olmasada ilk fırsatta gelecem zaten ehliyetimide almışım çok afedersinn:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ulen bir haftada yerinizde durun bee:p:mrgreen:
İyi geziler.Bol mangallı resimleri bekliyoruz::dpac::::dpac::
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
abi süper bi gezi olacaga benziyor mangalda pişen kebabların kokusu şimdiden burnuma kokmaya başladı :queen:bile geziye katılan tüm arkadaşlara iyi yolculuklar diliyorum.hepinizin yolu açık olsun inşallah kazasız belasız bi gezi olur. :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
iyi gezmeler kendinize iyi bakın allah kaza bela göstermesin yolunuz acık olsn

teşekürler ressam görüşemedik gitti

Hade HayırLı yolculuklar :) :) :) :) :)

eyvallah cako

Aydemir abi teklifin için çok saolll bu hafta olmasada ilk fırsatta gelecem zaten ehliyetimide almışım çok afedersinn:mrgreen:

kim tutar seni artik iso:queen::queen::queen:

lastiğinize taş değmesin... iyi geziler.. fotografları bekliyoruz...

evet iyi dileklerin için teşekürler resimler gelecek tabi...

Ulen bir haftada yerinizde durun bee:p:mrgreen:
İyi geziler.Bol mangallı resimleri bekliyoruz::dpac::::dpac::

durmak yok elint kiş geliyor gezemeyiz mangalmi dedin.:queen::queen::queen:

abi süper bi gezi olacaga benziyor mangalda pişen kebabların kokusu şimdiden burnuma kokmaya başladı :queen:bile geziye katılan tüm arkadaşlara iyi yolculuklar diliyorum.hepinizin yolu açık olsun inşallah kazasız belasız bi gezi olur. :)

evet ali güzel bir gezi olacak belli ama sen gelemiyorsun galiba olsun birgunde senin için gideriz abim:cat::cat::cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nisan ayından bu yana gitmeyi çok istedigim bir yer kısmet yarına inş yarın görüşmek üzre arkadaşlar...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Offfffffff offfffffff O virajların resmini çekicem arkadaşlar size. Kaç aydır o virajları birdaha görmek için sabırsızlanıyordum. Bekleyin virajlar ben geliyorummm....
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
süpper bir gezi oldu
emeği geçen herkesin eline sağlık
teşekkürler:p
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya gercekten mutıs bır gezı oldu helede o kebeplar haaa bırde tıtanık tıtanık dedıgıme bakmayın bız batmadık ama yahya arkadasım nerdeyse bıze nefes bıle aldırmıcaktı batarız dıyeeeeee neyse mutıs bır gezı oldu helede o vırajlı yollar adamı n ıcını erıtıyor ınsallah onumuzdekı gezılerdede daha cıok eglenırız bu arada aramıza yenı katılan ve ılk gezısıne cıkan hasan kardeıme hıs geldın dıyorummm sevgıler tum mt arkadaslar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst