4 zamanlı motorda subap ayarı

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
arkadaşlar motorsiklet çekişten düştüğü için tamire götürdüm.
bana subap ayarı gerektiğini yaklaşık 2 saat süreceğini ve 25ytl olduğunu söyledi sizce normal bir fiyatmı ve arıza buradanmı kaynaklanıyordur.saygılar.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bilmiyorum sana ne desem yalan olur ve sei yanliş bilgilendirmek istemem gelmişken cevap yazmadn gitmeyim dedim
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
yarım saat lık işi var pek zor degildir subap ayari ayrıca cok istemiş hakkı 10 ytl....
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
c 70 de kaç subab varda 25 istiyo

ya bendede iki zamanlı bi motor var 125 lik acaba kaç valf bide hafif bi tıkırtı geliyo, subablardan geliyor ola bilirmi:silent:







::blusssh:
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
arkadaşlar motorsiklet çekişten düştüğü için tamire götürdüm.
bana subap ayarı gerektiğini yaklaşık 2 saat süreceğini ve 25ytl olduğunu söyledi sizce normal bir fiyatmı ve arıza buradanmı kaynaklanıyordur.saygılar.

mrb.arkadaşım ,subap ayarı motor sıcakken yapılamadığı için bıraz soğumasını bekleyecektır.ondan dolayı 2 saat demişlerdir.normal bır zaman yani.fiyata gelince ustanın hakkı hiç bir zaman ödenmez bence.neden dersen adam yıllarına ,ömrünü,canını,hayatını o işi öğrenmek için heba etmiştir.sana veya bana göre sibop ayarı basıt gelebilir.ıkı dakkada 25 lira aldı çok aldı dıyebılırız ama o ıkı dakkalık işi öğrenmek için kim bilir neler yaşadı o usta.yani demek istediğim emekçinin hakkı neyse verılmelı.ama esnaflıkta mutlaka pazarlık payı vardır.sende usulunce pazarlık yaparsın..ıkı tarafta memnun olarak işin görülür.bence. sibop ayarı bozuk ise motoru çekişi düşer ve yakıt safıyatı artar.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
ya ewet ya çok para alıyorlar. benim motorun takozları değişcek takozları gittim kahramanlarda sordum 1.5 ytl tanesi 3 ytl 2 tanesi. servise gittim adam takozlar dahil 40 ytl dedi bu nedir ya abartıyorlar kârı bzen. peki izmirde bu işi hakkıyla yapan yani her götürdüğümde başka bi sorun cıkartmayan ve fiyatıda uygun olan(ucuz demiyorum uygun) bildiginiz var mı bornovaya yakın yerde olursa sevinirim.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
mrb.arkadaşım ,subap ayarı motor sıcakken yapılamadığı için bıraz soğumasını bekleyecektır.ondan dolayı 2 saat demişlerdir.normal bır zaman yani.fiyata gelince ustanın hakkı hiç bir zaman ödenmez bence.neden dersen adam yıllarına ,ömrünü,canını,hayatını o işi öğrenmek için heba etmiştir.sana veya bana göre sibop ayarı basıt gelebilir.ıkı dakkada 25 lira aldı çok aldı dıyebılırız ama o ıkı dakkalık işi öğrenmek için kim bilir neler yaşadı o usta.yani demek istediğim emekçinin hakkı neyse verılmelı.ama esnaflıkta mutlaka pazarlık payı vardır.sende usulunce pazarlık yaparsın..ıkı tarafta memnun olarak işin görülür.bence. sibop ayarı bozuk ise motoru çekişi düşer ve yakıt safıyatı artar.

arkadaşim iyi güzel konuşmuşsunda 70 cc motorun subap ayarını yapıyor 1000rr kını degil bende bu işin içindeyim mutlaka emekcının hakkı ödenmez ama o ustada işi cıgrından cıkarmiş 25 ytl demekle...
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
evet arkadaşlar hepinize teşekkür ederim .bildiğim kadarıyla benim motosiklet 4 zamanlı.yinede fiyat biraz abartılı gibi.ama mecburen yaptıracağız.

hocam bende usta yönünden sıkıntılıyım .hakkaten bildiğiniz iyi ve sağlam bir usta varsa lütfen adresini yazın.şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
bi yer biliyorum ben çok ucuz fakat bozuk yeri tamir ediyor bu sefer başka yer gidiyor acaip bi servis:) yeni servis şart ya. uygun fiyatlı ve güvenilir.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
c 70 de kaç subab varda 25 istiyo

ya bendede iki zamanlı bi motor var 125 lik acaba kaç valf bide hafif bi tıkırtı geliyo, subablardan geliyor ola bilirmi:silent:







::blusssh:
:queen::queen::queen: Seni cidiiyete davet ediyorum Mehmet.Yoksa Dumlupınar üniversitesindeki yusuf yusuf yapay dağa çıkma resimlerini güncellerim:bounce::bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst