[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Motoru satalı 1 ay oldu. Yanında kaskıda verdik :( Belki akına Bursadan artçı olup bende katılırım. Benim tavsiyem;
Geldiğinizde Uludağ BAKACAK kısmına çıkıp hava berraksa istanbulun belirli noktalarını uludağdan görebilirsiniz :) Orada 1 saat serinleme molasından sonra aşağıda Uluçınarda bir çay molası verip daha sonra Akın'ın dediği mudanya rampasının (CBR'cılar o rampadan inerken ben 155 gördüm ona göre :)) oradaki iskenderde karnınızı doyurup mudanyaya geçebilirsiniz. Daha sonra eski sahil yolundan kurşunluya gidip bir çay molası ve en sonunda gemlikten sizlere el sallarız :)
Eyleneceğinizden emin olabilirsiniz. Aslında Bursada o kadar çok güzel yer var ki gezmek için...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Motoru satalı 1 ay oldu. Yanında kaskıda verdik :( Belki akına Bursadan artçı olup bende katılırım. Benim tavsiyem;
Geldiğinizde Uludağ BAKACAK kısmına çıkıp hava berraksa istanbulun belirli noktalarını uludağdan görebilirsiniz :) Orada 1 saat serinleme molasından sonra aşağıda Uluçınarda bir çay molası verip daha sonra Akın'ın dediği mudanya rampasının (CBR'cılar o rampadan inerken ben 155 gördüm ona göre :)) oradaki iskenderde karnınızı doyurup mudanyaya geçebilirsiniz. Daha sonra eski sahil yolundan kurşunluya gidip bir çay molası ve en sonunda gemlikten sizlere el sallarız :)
Eyleneceğinizden emin olabilirsiniz. Aslında Bursada o kadar çok güzel yer var ki gezmek için...

anlatıkların süper insallah bir aksilik olmaz erken gelip bu saydıklarını yaparız benim hosuma gitti bana uyar ben deliyim zaten yurtan amcam oyle dedi:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bahsettiğim bursa içi rota 100 küsür km civarıdır. Bunun yaklaşık 70 km sini uludağ alıyor (iniş + çıkış geçebilirde) Yani 70km den fazla dağ yolunda viraj alacaksınız ona göre :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bana uyar severim ukudagın yolarını
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Arkadaşlar geziye Bursadan katılmak isteyenlerin buluşma noktasını ve grupların bursaya girdikten sonra izlenecek, yapılacakları kesın olarak birisi yazabilir mi? Zira araya farklı mesajlar giriyo ve konu sapıyor.
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
:D yaw bendede 90 cc lık scouter var ben nasıl geleyım hele sen 150 cc isen vay beah derım ben buna olmazsa benı cekersın ıp le ozaman bah bende gelırım:wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he he büğün sabah yolda kaldım benzin bitti birinin ahı tuttu galiba :pr::pr:

vallahamı :D :queen: hobaaa :queen: göbek atarım ben hobaa :queen:

şaka bi yanada abi geçmiş olsun :) hızır kaptanı kim kurtardı yoksa ittinmi benzinliğe kadar :) arasaydın gelirdim valla
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaşlar geziye Bursadan katılmak isteyenlerin buluşma noktasını ve grupların bursaya girdikten sonra izlenecek, yapılacakları kesın olarak birisi yazabilir mi? Zira araya farklı mesajlar giriyo ve konu sapıyor.

yarın öğle saatlerinde açıklayacağım kısmetse ben şimdilik babamdan pazar gününe izin alma çabası içindeyim:cherry: Pazar günleri çalışıyoruz da o çok kötü oluyor benim için...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yaw ukala :mrgreen: , ben Bursa 'ya erken gelecem. Bursa üyeleri buluşma noktası ve listesine beni de ekleyin...:cat:

Bu arada Eskişehir için katılım sayısı 1 ile 2 arasında değişiyor. Haberiniz ola...:bounce:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@viper; 3 kişi varsınız zaten fire vermeyin, bir de ne yap ne et bbaday'ı getir, tanışmak istiyorum.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yaw ukala :mrgreen: , ben Bursa 'ya erken gelecem. Bursa üyeleri buluşma noktası ve listesine beni de ekleyin...:cat:

Bu arada Eskişehir için katılım sayısı 1 ile 2 arasında değişiyor. Haberiniz ola...:bounce:

Tamam onu yarın sabah babamla adam akıllı konuşacağım ya.Sorasında bursa planını hazırlayacağım..Millet benim için Bursa'ya geliyor:rendeer: Ama babam beni salmıyor yok böle bişe ya...Bıktım pazarları çalışmaktan koskoca hafta boşum nerdeyse, pazar çalışıyorum...Arkadaslar şöle bir alternatif plan var uludağ yerinde şelaleye çıkalım Kestel'in yukarısında Alaçam'da kahvaltımızı yaparız...3tane atv var kiralayabiliriz.Grup indirimi yaparız tanıdık çünkü..Ardından şelaleyi iner fotolandırırız..Sora Dağ yolundan aşağıya Mudanya yolu köy-ardından sahil yolunda istanbul yoluna çıkar vedalaşırız...Uludağ mı Alaçam'mı sizler karar verin.Ben de babadan izin alayım olmadı siz beni gelir pazardan kaçırırsınız...Topluca gelirseniz hayır diemez.Pazarı basarsınız Akın'ı istiyoruz die olur mu:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
galiba en uzak benim beylikdüzü......ama farketmez gerekirse sabah 5:00 da kalkarım:bestmt:

ben güzelceden gelcem hadi kim daha uzaktan gelcek :queen::queen:

vallahamı :D :queen: hobaaa :queen: göbek atarım ben hobaa :queen:

şaka bi yanada abi geçmiş olsun :) hızır kaptanı kim kurtardı yoksa ittinmi benzinliğe kadar :) arasaydın gelirdim valla

ittim ve bu alişkanlık oldu dünde bitti benzinçi ayırmak varya hep onun yüzünden ama bu sefer büyük oglum vardı yanımda o da itti akşam beraber donerkende benim sana yaptıgımı yaptı baba benzin varmi diye sordu
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar Alaçam ve Uludağ arasında tercihinizi yaparsanız eğer Bursa planını yapacağım...Alaçamda atv kiralayabiliriz çan çin çong :) Şelaleye iner çok güzel bir manzara görürüz(su sıkıntısının yaşandığı şu dönemde) çok güzel bir kahvaltı yapabiliriz...Uludağ'da Bakacak'a çıkabilirmişiz ben bilmiyorum Bursalı başka birine atacağım bu görevi :) Ardından orada üşüyüp aşağıya iner tarihi çınarın ihtişamının altında çaylarımızı yudumlarız...Karar sizin?

Bir de ayrıca Bursa'ya girişiniz kaçta olucak.ben de Bursa'da ilk buluşma saatlerini ona göre ayarlayayım...İlk sayfaya koysun olcan...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
yarın öğle saatlerinde açıklayacağım kısmetse ben şimdilik babamdan pazar gününe izin alma çabası içindeyim:cherry: Pazar günleri çalışıyoruz da o çok kötü oluyor benim için...

şimdiden açıklamanı bekliyorum inşaallah izin alırsın babandan seninle vede diğer arkadaşlarla tanışmak istiyorum pazar günü
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Uludağ yolunda ki seyrüsefaya da gidebiliriz güzel bursa manzaralı hem ordan mudanya (köy restaurant) yolunada geçmek daha rahat ve güzel olur kanımca :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Arkadaslar Alaçam ve Uludağ arasında tercihinizi yaparsanız eğer Bursa planını yapacağım...Alaçamda atv kiralayabiliriz çan çin çong :) Şelaleye iner çok güzel bir manzara görürüz(su sıkıntısının yaşandığı şu dönemde) çok güzel bir kahvaltı yapabiliriz...Uludağ'da Bakacak'a çıkabilirmişiz ben bilmiyorum Bursalı başka birine atacağım bu görevi :) Ardından orada üşüyüp aşağıya iner tarihi çınarın ihtişamının altında çaylarımızı yudumlarız...Karar sizin?

Bir de ayrıca Bursa'ya girişiniz kaçta olucak.ben de Bursa'da ilk buluşma saatlerini ona göre ayarlayayım...İlk sayfaya koysun olcan...

misafir umdugunu degil buldugunu yermiş sen al nereye götürürsen biz oraya
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
şimdiden açıklamanı bekliyorum inşaallah izin alırsın babandan seninle vede diğer arkadaşlarla tanışmak istiyorum pazar günü



Merak etme allah kısmet ederse tanışacağız...ben gelecek olan arkadasların bir kısmı ile tanıştım zaten.Kısmetse sizinle de tanışırız...

Uludağ yolunda ki seyrüsefaya da gidebiliriz güzel bursa manzaralı hem ordan mudanya (köy restaurant) yolunada geçmek daha rahat ve güzel olur kanımca :wiinkk:

valla bi zirve ypmak lazım ya...Dağ yolunun girişinde orası tepeye çıkabiliriz..Milli parka girebiliriz otellerin oraya kadar...Aşağı inerken tarihi çınarda çaylarımızı yudumlarız...Sora Köy....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.....donerkende benim sana yaptıgımı yaptı baba benzin varmi diye sordu
gülme kardeşine gelir başına :queen:


görkem bey artçı vaziyetleri nooldu beni unnutmayınız.. :queen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst