Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
valla ben bilmem artık orasını sabotajmı olur başka bişeymi olur... :queen:
he he büğün sabah yolda kaldım benzin bitti birinin ahı tuttu galiba
valla ben bilmem artık orasını sabotajmı olur başka bişeymi olur... :queen:
Motoru satalı 1 ay oldu. Yanında kaskıda verdikBelki akına Bursadan artçı olup bende katılırım. Benim tavsiyem;
Geldiğinizde Uludağ BAKACAK kısmına çıkıp hava berraksa istanbulun belirli noktalarını uludağdan görebilirsinizOrada 1 saat serinleme molasından sonra aşağıda Uluçınarda bir çay molası verip daha sonra Akın'ın dediği mudanya rampasının (CBR'cılar o rampadan inerken ben 155 gördüm ona göre
) oradaki iskenderde karnınızı doyurup mudanyaya geçebilirsiniz. Daha sonra eski sahil yolundan kurşunluya gidip bir çay molası ve en sonunda gemlikten sizlere el sallarız
Eyleneceğinizden emin olabilirsiniz. Aslında Bursada o kadar çok güzel yer var ki gezmek için...
he he büğün sabah yolda kaldım benzin bitti birinin ahı tuttu galibar:
r:
Arkadaşlar geziye Bursadan katılmak isteyenlerin buluşma noktasını ve grupların bursaya girdikten sonra izlenecek, yapılacakları kesın olarak birisi yazabilir mi? Zira araya farklı mesajlar giriyo ve konu sapıyor.
Yaw ukala :mrgreen: , ben Bursa 'ya erken gelecem. Bursa üyeleri buluşma noktası ve listesine beni de ekleyin...:cat:
Bu arada Eskişehir için katılım sayısı 1 ile 2 arasında değişiyor. Haberiniz ola...:bounce:
galiba en uzak benim beylikdüzü......ama farketmez gerekirse sabah 5:00 da kalkarım:bestmt:
vallahamı:queen: hobaaa :queen: göbek atarım ben hobaa :queen:
şaka bi yanada abi geçmiş olsunhızır kaptanı kim kurtardı yoksa ittinmi benzinliğe kadar
arasaydın gelirdim valla
@viper; 3 kişi varsınız zaten fire vermeyin, bir de ne yap ne et bbaday'ı getir, tanışmak istiyorum.
yarın öğle saatlerinde açıklayacağım kısmetse ben şimdilik babamdan pazar gününe izin alma çabası içindeyim:cherry: Pazar günleri çalışıyoruz da o çok kötü oluyor benim için...
Arkadaslar Alaçam ve Uludağ arasında tercihinizi yaparsanız eğer Bursa planını yapacağım...Alaçamda atv kiralayabiliriz çan çin çongŞelaleye iner çok güzel bir manzara görürüz(su sıkıntısının yaşandığı şu dönemde) çok güzel bir kahvaltı yapabiliriz...Uludağ'da Bakacak'a çıkabilirmişiz ben bilmiyorum Bursalı başka birine atacağım bu görevi
Ardından orada üşüyüp aşağıya iner tarihi çınarın ihtişamının altında çaylarımızı yudumlarız...Karar sizin?
Bir de ayrıca Bursa'ya girişiniz kaçta olucak.ben de Bursa'da ilk buluşma saatlerini ona göre ayarlayayım...İlk sayfaya koysun olcan...
şimdiden açıklamanı bekliyorum inşaallah izin alırsın babandan seninle vede diğer arkadaşlarla tanışmak istiyorum pazar günü
Uludağ yolunda ki seyrüsefaya da gidebiliriz güzel bursa manzaralı hem ordan mudanya (köy restaurant) yolunada geçmek daha rahat ve güzel olur kanımca :wiinkk:
gülme kardeşine gelir başına :queen:.....donerkende benim sana yaptıgımı yaptı baba benzin varmi diye sordu