29/08/2007{mt} Gaziantep Toplantisi Gokart'a Gidiyoruz

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw 2 dak boşbırakmaya gelmiyor topigi yarış musabakasına çevirmişsiniz.Yarın bu bol keseden atan babayigitler ortalıkta olur inşallah:mrgreen:
:queen::queen::queen::queen::queen:

Yarın Akşam görecen abi sen yarışı....

Not:Benim baklavamın üzerinde fıstıklı dondurmada olsun Ali abi...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Yeşil gözlüler berk araba kullanır ondandır. :)



Haa Bu arada Bu arabalar el freni çekip arka kaydırmaya benzemez drift yapacaz orada. Ben iddaa ediyorum size tur bindirecem. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
arkadaşlar bu işi ancak pistler çözumler artık bırakın topigide iyi dinlenin borunuzu yarın pist te öttürün
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
ya madem guruba ayrıldık gurup arkadasım gokan b unlara kac tur bındırelım nedersın 1 tur yetermı ne dersın alı abı sen merak etme bız onları havada karada yenerız bu motor kullanmaya benzemez :):):):)
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
hı bıde unutmadan hepımız kardesız arkadaslar bakın anahtarınızı alınca aman ben bılmıyodum ben duymadım ben gormedım demeyın:):):):) ya alı abı ya bunlara bır ders verıcez ama aglamasınlar sonra
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Ali abi üniversitenin arabaları nasıldır bilmiyoruz. O arabalara kim bilir kaç kişi bindi yalama olmustur şimdiye o arabalar. Real in arabaları daha sıfır. Bence real e gidelim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi üniversitenin arabaları nasıldır bilmiyoruz. O arabalara kim bilir kaç kişi bindi yalama olmustur şimdiye o arabalar. Real in arabaları daha sıfır. Bence real e gidelim.

Hade len real hem çok uzak hemde çok pahalı kavaklık ile universitenin arası çok yakın En iyisi Universitenin ordaki Go-kart'a gidelim...:cat::cat::cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Hade len real hem çok uzak hemde çok pahalı kavaklık ile universitenin arası çok yakın En iyisi Universitenin ordaki Go-kart'a gidelim...:cat::cat::cat:

Birde Gazikent ile üniversite arasını düşün 30 km. 30 da dönüş 60 km Yuhh Bir pazar gezisi kadar beee. Benim motor Zaten faal illa sıkıntıya girecez.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ula şu çocuklara bak yahu aldılar elimden bigisayarı abi oyun oynayabilirmiyiz diye daha yeni geçebildim şükür bilgisayarın başına.:) neler olmuş topikte neler aman ya rabbi. Sizler gibi gençleri bizde pistte görmek isteriz. Ben ela gözlüyüm bende sürebilirim değil mi ali abi. Benim iddiam yok. iyi olan kazansın derim ali abi iyi bir fikir bu gokart ta ben yaklaşık beş seneden beri araba kullanmıyom ki nasıl olucak.:silent:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
ula şu çocuklara bak yahu aldılar elimden bigisayarı abi oyun oynayabilirmiyiz diye daha yeni geçebildim şükür bilgisayarın başına.:) neler olmuş topikte neler aman ya rabbi. Sizler gibi gençleri bizde pistte görmek isteriz. Ben ela gözlüyüm bende sürebilirim değil mi ali abi. Benim iddiam yok. iyi olan kazansın derim ali abi iyi bir fikir bu gokart ta ben yaklaşık beş seneden beri araba kullanmıyom ki nasıl olucak.:silent:

Yahya bunlar yeşil gözlüler iyi araba kullanıyor diye korkuyolar. Onun için yasak koymuslar. Hadi Hadi affetim fazla fark atmam size. Ha bu arada benim gözüm mavi :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ula şu çocuklara bak yahu aldılar elimden bigisayarı abi oyun oynayabilirmiyiz diye daha yeni geçebildim şükür bilgisayarın başına.:) neler olmuş topikte neler aman ya rabbi. Sizler gibi gençleri bizde pistte görmek isteriz. Ben ela gözlüyüm bende sürebilirim değil mi ali abi. Benim iddiam yok. iyi olan kazansın derim ali abi iyi bir fikir bu gokart ta ben yaklaşık beş seneden beri araba kullanmıyom ki nasıl olucak.:silent:

Abi sen o zaman karşı takımdasın Ali abi'nin takımındasın seni almayı çok isterdik ama bonservis bedelini ödeyemeyiz abi gücümüz yetmez seni almaya sen en iyisi karşı takıma geç yada dur dur buldum senden 10 numara hakem olur:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Abi sen o zaman karşı takımdasın Ali abi'nin takımındasın seni almayı çok isterdik ama bonservis bedelini ödeyemeyiz abi gücümüz yetmez seni almaya sen en iyisi karşı takıma geç yada dur dur buldum senden 10 numara hakem olur:queen::queen::queen:

La adam eksiği olan sizsiniz. Hem yahya çok iyi araba kullanır. Geçen köye gidişini anlatı. Arabada millet kanser olmus:) Uyumus
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
La adam eksiği olan sizsiniz Geçen köye gidişini anlatı. Arabada millet kanser olmus Uyumus

Pis çinli biz 2 kişi ile yine yeteriz size merak etmeyin tamam işte iyi pilotların hepsi sizde yahya kaptanda sizde artık garanti yenersiniz bizi siz :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
La adam eksiği olan sizsiniz. Hem yahya çok iyi araba kullanır. Geçen köye gidişini anlatı. Arabada millet kanser olmus:) Uyumus
kardeş benim araba kullanmam sakindir. hız yapmam paniğe kapılmam allaha çok şükür. Ama yarışırsak sonuncu olduğumu şimdiden görebiliyorum. Niye derseniz biz michail shumaher miyiz :)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Size ben tek basıma yine yeterim. Olm Ben o arabada tek teker yapmıs adamım. :p (fazlamı attım ne :))

kardeş benim araba kullanmam sakindir. hız yapmam paniğe kapılmam allaha çok şükür. Ama yarışırsak sonuncu olduğumu şimdiden görebiliyorum. Niye derseniz biz michail shumaher miyiz :)

Kardeşim sen arkadan gel ben bunlara az toz yutturacam Sen geride olursan fazla gelmez sana nasıl olsa ben tüm takımın gururu olacam önden en önden ben gitmem lazım.

Harun sizde biraz çarpışan arabada taktik öğrenin öyle gelin bence :) Muahahahaha
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olm gökan bak aklını alırım senin ona göre;
Karşındaki kişiyi tanımamışsın bana drift-King Derler arkadaşlar yani (Drift Kralı) sen en iyisi baklava siparişini sabah kalkar kalkmaz ver bence akşam 22:00 de gelip alacaz de baklavacıya'da...:bounce::bounce:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
ya kardeşler ben gelemem demiştim ama
baklavaya yetişebileceğimi buradan söylemek isterim
malum sineksiz olmaz
vız vız olayı
:bounce:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya kardeşler ben gelemem demiştim ama
baklavaya yetişebileceğimi buradan söylemek isterim
malum sineksiz olmazvız vız olayı
:bounce:
hasan abi ben akşam yemek yemiyecem hatta sende yeme bence baklavayı daha çok yiyim diye gün boyu su felanda içmiycem geberene kadar yiyecem yarın baklava kola dondurma full olacak full olm gökhan size bi tane bile vermiycez bunuda belirtelim...ayipcilik olmasın sonra:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst