[İzmir MT] 31 Ağustos Cuma "Elime diken battı" Buluşması

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet arkadaşlar,klasikleşen buluşmalarımızdan birini daha gerçekleştirmek üzere bu cuma,geçen sefer gittiğimiz Beyazgül deyiz.
Geçen buluşma da film vardı,ama bu sefer olmayacak:)Film izlendiği zaman sohbet etme fırsatımız olmuyor,bu yüzden bu hafta bol sohbet eşliğinde oturacağız.
İlerleyen haftalarda tekrar film organizasyonları yapabiliriz tabi ki:)
Bilmeyenler için,mekanda bize özel fiyatlar uygulanıyor.Fiyat konusunda oldukça iyi bir mekan.Bize güzel indirimler yapan bir yer(ki indirim yapmasa bile fiyatları oldukça mantıklı).


Tarih : 31 Ağustos Cuma

Saat : 20:00

Yer: Beyazgül Kır Bahçesi
--------
By Wallace :) ;

bu da kabaca çizilmiş bir yol haritası. üçkuyular feribot iskelesinin karşısından girişi gösteriyor ve en son daire içindeki yer beyazgül rest.

mekan Balçova Palmiyelerin arkasında tam inciraltı bahçelerarası tarafında kalıyor.ordan gelen olursa önce Palmiyeye gelmeden sağa girsin, köprünün altından geçsin sağa dönüp hemen 5 metre sonra karşı Bahçelerarsı ayrımından sola girmesi gerekiyor.
--------

Bu da Wallace ın diğer buluşmadaki yol tarifi ve uydu görüntüsü :)
tarif.jpg


bu da kabaca çizilmiş bir yol haritası. üçkuyular feribot iskelesinin karşısından girişi gösteriyor ve en son daire içindeki yer beyazgül rest.

mekan Balçova Palmiyelerin arkasında tam inciraltı bahçelerarası tarafında kalıyor.ordan gelen olursa önce Palmiyeye gelmeden sağa girsin, köprünün altından geçsin sağa dönüp hemen 5 metre sonra karşı Bahçelerarsı ayrımından sola girmesi gerekiyor.



Mekandan bir kaç fotoğraf;

Picture018.jpg


sinema1.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet benimde elime diken battı o yüzden parmak kaldıramıyorum ama cumaya görüşürüz arkadaşlar. duyulmaz ahmet de bize şarkı söylerken sohbetimizi ederiz diye düşünüyorum. açık hava bol oksijen.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gülü seven dikenine katlanır :)
Evet,canlı müzik de olacak (duyulmaz ın sesi duyulur olsun artık,duyulmayan duyulmaz istemiyoruz :p ).
Sende ondan eksik kalmazsın wallace'ım:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
forrap'ım ewwelki gezilerden birinde (seferihisar) ayağına batmıştı , şimdide elinemi battı :mrgreen: nedir bu kardeşim senin senin mıknatıs gibi çeken dikenleri bünyenin sırrı :p
fazla pozitifmisin nesin :)

dostları(herkesi) özledim bu arada :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cuöma istanbuln bizimde buluşmamız var karşılıklı canlı yayın yaparız artık:)

süper fikir nasıl yapalım canlı bağlantıyı msn den mi telefondan mı?

forrap'ım ewwelki gezilerden birinde (seferihisar) ayağına batmıştı , şimdide elinemi battı :mrgreen: nedir bu kardeşim senin senin mıknatıs gibi çeken dikenleri bünyenin sırrı :p
fazla pozitifmisin nesin :)

dostları(herkesi) özledim bu arada :rendeer:

kardeşim bizde özledik bak millet izmire yerleşiyor gerisini sen düşün.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba canım arkadaşlarım,
İnşallah bir aksilik olmaz ve Cuma akşamı bir arada oluruz uzun zamandan sonra.Yalnız bir şartım var! Katılım çoook olmalı:p

Herkesi öperim...:)

Özer
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Bende gelmek istiyorum ama ilk önce yaşadıgım kazanın stresini üzerimden atmalıyım.
2. olarakta ayagımdaki ezilmiş bölgenin iyileşmesi gerekiyor.
Motor kullanabilecek gibi olmazsam beni kim artçı alarak alır???
Artçı alacak bir dost aranıyor...

:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
Bende gelmek istiyorum ama ilk önce yaşadıgım kazanın stresini üzerimden atmalıyım.
2. olarakta ayagımdaki ezilmiş bölgenin iyileşmesi gerekiyor.
Motor kullanabilecek gibi olmazsam beni kim artçı alarak alır???
Artçı alacak bir dost aranıyor...

:silent:

ctesi uğradık sizin dükkana ve tesadüfen öğrendik. çok geçmiş olsun ve allah beterinden korusun. zip e artçı almak isterdim ama seni daha fazla riske sokmayayım. :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bende gelmek istiyorum ama ilk önce yaşadıgım kazanın stresini üzerimden atmalıyım.
2. olarakta ayagımdaki ezilmiş bölgenin iyileşmesi gerekiyor.
Motor kullanabilecek gibi olmazsam beni kim artçı alarak alır???
Artçı alacak bir dost aranıyor...

:silent:

geçmiş olsun kardeşim :rendeer: yaw baban çok eğlenceli bir adam ve hıggggk demiş burnundan düşmüşsün:queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
geçmiş olsun kardeşim :rendeer: yaw baban çok eğlenceli bir adam ve hıggggk demiş burnundan düşmüşsün:queen:

Saol Kardeşim :)
Benim babam bi tanedir yaaa.Nesli tükenmekte olan eglenceli ve herşeyden önce dosttur kendisi

ctesi uğradık sizin dükkana ve tesadüfen öğrendik. çok geçmiş olsun ve allah beterinden korusun. zip e artçı almak isterdim ama seni daha fazla riske sokmayayım. :p

özgecim saol teşekkür ederim düşünmen yeter :)
buluruz bi yolunu ayagaaa kalkabilirsem atlarım gelirim motoruma inşallah:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bende gelmek istiyorum ama ilk önce yaşadıgım kazanın stresini üzerimden atmalıyım.
2. olarakta ayagımdaki ezilmiş bölgenin iyileşmesi gerekiyor.
Motor kullanabilecek gibi olmazsam beni kim artçı alarak alır???
Artçı alacak bir dost aranıyor...

:silent:

Geçmiş olsunn:rendeer: GAziemir taraflarındaysan artçı oalrak alabilirim seni:) Yolumun üstü oluyor
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ilerleyen saatlerde film yoksa bu işi tadı çıkmaz en azından eğitim konulu bir video olabilir bu kadar motorcuyu bir araya toplamışken faydalıda olur düşüncesindeyim yarış video larına bile razıyım
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
eee bu seferde bennn nispett yapıyımmm bariii
ben çrş akşamı izne ayrılıyorummmmm ve o gece adanaya yola çıkıyorummm
cumada mersine geçmişş olucamm sanırımmm
siz kahvenizi yudumlarkennn roka-balıkk yapıyprrr olacağımmmm
ohohohhhhhh değmeyin keyfimeee

bu arada annemlerin izmir olayıı değişti
bazı sebeplerden dolayııı
manisada benim yan apartmandann bi daire tuttuuk
artıkk iskilere misafir oluruzz:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüh bizde izmire manisanın en güzel kızını transfer edeceğiz diye seviniyorduk taç töreni yapacaktık şimdi bukadar kalamar midye balık rakı roka elimizdemi kaldı ne yapalım artık biz yeriz hepsini ÖĞRETMENİM
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
tüh bizde izmire manisanın en güzel kızını transfer edeceğiz diye seviniyorduk taç töreni yapacaktık şimdi bukadar kalamar midye balık rakı roka elimizdemi kaldı ne yapalım artık biz yeriz hepsini ÖĞRETMENİM

aaaaa aşk olsun abii
o kadar hazırlık yapmışsınızzz nevaleyi hazırlmaışsınız
taçları yapmışsınız paptyalardann
bende annemde bi akşam ağırlarımm sizi lafımı olurrr

hem belli mi olur bugün egenin yüksek lisans için sınavına girdim
benim sayısal loto tutar belkiii
o zaman tam izmirli oluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
manisadan orya biskiletnen gelmek istiyom, iyiki toplantı bu gün diil, içimde pis bi enerji var zararlı olabilirdim kendime, ben cuma günü adam gibi gelirim muhtemelen.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst