- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 449
- Konu Yazar
- #21
ben sana anlatayım ne demek olduğunu :
arkadaş modifiye yazacakken parmağı yanlışlıkla f yerine h tuşuna basmış ortaya böyle bi sonuç çıkmış. q klavye düzeninde h ve f tuşları yakındır.
şimdi ihtimalin biri şu: bu açıklamayı sen düşünümedin... o zaman diyecek bi şey yok ben seni aydınlatmış olayım.
ikinci ihtimal ise bu kadar basit bi hata için (ki topiği açan arkadaş sonuçta edebi bi eser kaleme almıyor) alay etmeye çalışmışsın.
eğer ikinci ihtimal doğruysa onu da başaramamışsın bence....
arkadaşım gerçekten çok güzez bi açıklama ve çok güzel bi kapak olmuş. sonradan farkettim yanlış yazdığımı ama düzeltemedim benim amacım paylaşım yapmaktı. Bİ KUSURUM OLDU İSE AFFOLA.