- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
25 Ağustos Cumartesi saat 11.00'de Eskişehir Yolu "Kafes"te buluşulacak ve şöyle bir Safranbolu turlanıp gelinecek. Gelmek isteyenler tekerlek dönme vakti olan 11.10'dan önce belirtilen mekanda olurlarsa iyi olur.
Kafes, Eskişehir yolu üzerinde giderken ODTÜ kavşağından önce yer alan OPET benzinliğinin içinde.
Kafes, Eskişehir yolu üzerinde giderken ODTÜ kavşağından önce yer alan OPET benzinliğinin içinde.



