sonunda Malagutimi alabildim

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
1
Sonunda Malaguti mi alabildim.italyanlar yapmış gerçekten.Madison 250 lik aldım.Yeni,kaliteli ve farklı birşeyler arayan arkadaşlara tavsiye ediyorum.sitesine girin bir bakın.Türkiye sitesi www.malaguti.com.tr birde italydaki sitesi var oda www.malagutimoto.com Umarım begenırsınız ......
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin. Tekerin düz bassın, Kaskın asfalt yüzü görmesin inşallah (şu fakire bi sadaka abi):p:rendeer::cherry:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız sürüşler dilerim.. Bu arada motosikletin gerçekten güzel italyan olması ayrı bir zevk katıyodur. Bu arada malaguti ducati ile beraber çalışıyo alt kuruluşu diyebiliriz.. Bence doğru seçim yapmışsın..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
yakıt tüketimi fabrika verisi 2,7lt/100 km benim motor 150 cc ama fabrika verisi yakıt tüketimi 2,8lt/100km
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
51
Motosikleti
Honda NT1100
çok şıt hatları var her modelinde bu böyle. keşke madison da ki motoru passwordde de koysalarmış.
hayırlı olsun kazasız belasız binin.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle... :cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Bundan aldıysan harika bi alet
malaguti500.jpg

art_3295_5_Spider%20max%2004.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun... Necobey alet derken kızımı kasdettin yoksa motorumu benim tercihim her ikiside :mrgreen: keske motoru fuardan alana yanında verseler üstünde oturan kızlardan birini :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
:queen::queen:
pala.gif
pala.gif
pala.gif
pala.gif
pala.gif
pala.gif
:queen::queen:
Motor desem yanlış anlaşılabilir dedim ama yinede yanlış anlaşıldı :D
 
Son düzenleme:

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Hayırlı olsun güzel motor kazasız belasız binmen dileğiyle...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
İyi bir seçim gözüküyor italyanlar güzel motor yapıyor hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun, bu resimdeki motorun arkasıda masallah otobüs gibi :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.PGO akrabalığı varmıdır motorunun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst