[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
zeytinliden beribi hafta sonu biledinlenemedim ayıb yav mt ye :queen:

zeytinliertesi benimkonser onun ertesisummer rock onun ertesi barisa rock onun ertesi tekirdağ MT onun ertesi rakenkook

yav ertekinciğim:D :queen: noolurdu önce satsan şaka biyana abicimbak sen keyfine :)


Neee semih gelmiyor mu yoksa:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Kıvırmaya başladın leyn şimdiden
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hazır elimefırsat geçmiş kaçırırmıyım halisabide destek çıktı zaten

alper_tim de ne kadar kıvırtgan olduğumu bilir zaten :queen: sağımsolumhiçbelliolmaz benim :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eskişehir'den halidbin de geliyormuş.
bbaday'ın durumu belli değil hala?
İl gruplarından başka var mı gördüğünüz, rastladığınız gelecek olan?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim ankara mt nin yol yapacağı yok :p , günübirlik çok zor olacaktır ama bi yolunu bulup gelebilmeyi düşünüyorum, bir eylül ankara da olmam gerekecek ama bakıcaz işte , prometheusu da aynı geziye sürükleme planlarımda ilerleme sağlamayı düşünüyorum :cherry: viper pro konusunda desteğini rica ederim :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@CİHAN; "sen?" listeyi görüp de eklenmeyi düşünecek "seçilmiş kişiler":p için duruyor orada, üye falan değil...

@R3N; 1 Eylül akşamından işin bitince çıksan(ız), dinlenme ve daha çok dolaşma fırsatı olacaktır...
Pro gelemez ki, gelemez ki...::dalga::
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:pZati ilk fotoda bitirmiş abiy:pale:
değil motur, şimdi uçak olsa atlayıp gitmek lazım:pale:
Kazasız belasız iskender yiyişler dilerim herkeşe:pale:
Alacağımız olsun.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@R3N; 1 Eylül akşamından işin bitince çıksan(ız), dinlenme ve daha çok dolaşma fırsatı olacaktır...
Pro gelemez ki, gelemez ki...::dalga::

1i akşamı çok yakın dostumun düğünü var belki geceden çıkılabilir ama sanmıyorum, geçenlerde istanbula aynı gün içinde otomobille gidip döndüm canım cıktı :cherry: aynısını motorla da yapayım beter olayım diyorum :mrgreen:

pro nun aklına karpuz kabuğunu düşürdüm ben merak etmeyin :cherry:
buluşma öncesi hafta yine haberleşiriz :p :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu arada Orhan Abi (İHTİYAR) Bursa'da mı, gitti mi Çeşme'ye? Ne zamandır forumda görünmüyor ama oradaysa gitmişken onu da görmek isterdim...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
motorun rodajı bitiooo...az kaldı...1000 yapçam die her qece sokaklardayım :cherry: milleti kandırdığım anda 6 zen qelicesss :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Dağ yolundan aşağıya serbest iniş yaparız dimi :cherry::mrgreen::queen:

Akın bunu yapmadan olurmuuuu... Süper virajlar vardı... Tekrar bu tadı yaşamadan olmaz :)

Arkasınada 1,5 iskender.. offfff tadından yenmez :p

zeytinliden beribi hafta sonu biledinlenemedim ayıb yav mt ye :queen:

zeytinliertesi benimkonser onun ertesisummer rock onun ertesi barisa rock onun ertesi tekirdağ MT onun ertesi rakenkook

yav ertekinciğim:D :queen: noolurdu önce satsan şaka biyana abicimbak sen keyfine :)

Semihcim seni kırmak istemezdim ama son kez bu geziye katılayım diyorum. CBR benim ilk motorum ve ilk motordan kopmak zor oluyor... Böyle bir finish güzel olacak... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
arkadaşlar belki bursa mt de fazla tanınmasamda hatta forumda fazla yazılarım bulunmasada cok eskı bı uyeyım MNY46 dan once kullandıgım nıck burner18 dı belkı gormusler hatırlayanlar olur 2004 yılından berı uyeyım sıteyı takıpteyım yanı... her topıgı okur ılgılenırım yanlız yazı yazmıyorum fazla... ızmırde oldugum sure ıcınde Forrap (tuncer) kardesımle butun toplantılara katılmaya calıstım butun organızasyonlara... sımdı yaz tatılı nedenı ıle memleketımdeyım yanı bursada geldıgınız zaman bende sızlere yardımcı olmak reelde tanısmayı cok ısterım... buarada donus yolu uzerınızde dukkanımızda motosıklet servıs bakım ve bayı ayrıyetten yanında motorcu Cafemız var yanı bı yorgunluk kahvesı ıcıp yola devam edersınız uyarsa sıze beklerım olmadı geldıgınız zaman sızlere yardımcı olmak ve tanısmak ıcın mutlaka orda olucam..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
arkadaşlar yavaş yavaş toplantı yerlerini belirlesek iyi olcak
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Barışarock ertesi belirlense daha sağlıklı olur şimdi önümüzdeki hafta sonunda Bursa planını da konuşacağız sanırım...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@MNY46; daha dönüş yolumuz bile belli değil, ama bir şekilde görüşürüz umarım...

@silah1; abi bu geceden itibaren birkaç gece BarışaRock'ta birlikte olacağız, alternatifleri konuşur, buluşma noktaları, güzergahlar hakkında fikir edinir, son kararı yine burada veririz.

@ultraukala; sen daha çıkmadın mı bakayım...::hakem2:::p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ok sizler belirlersiniz ona göre geliriz artık
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
@MNY46; daha dönüş yolumuz bile belli değil, ama bir şekilde görüşürüz umarım...

@silah1; abi bu geceden itibaren birkaç gece BarışaRock'ta birlikte olacağız, alternatifleri konuşur, buluşma noktaları, güzergahlar hakkında fikir edinir, son kararı yine burada veririz.

@ultraukala; sen daha çıkmadın mı bakayım...::hakem2:::p


Çıkamadım daha ne yazık ki:pale::pale::pale: Çok kötü muallaktayım...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ya arkadaşlar bende istanbul ümraniyedenim motor almayı düşünüyorm buı hafta içinde ama sizler sanırım scooter larla o yol çekişilmez falan diyosunuz dogrumudur bir bilgi lütfen ben mondial 150 zc almayı düşünüyorum ama tabi bir durum daha var rodaj dönemi olucagından biraz yavaş kalıcaz yanınızda. ögrenmeyi istedigim şey benim düşündüğüm tarzda yada kuzenimin motoru zealsun 150-19 yada kanuni caracal modelleride aranıza katılabilirmi cvp verirseniz sevinirim [email protected] msn adaresim yardımlarınızı bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst