- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1
Bunun yerli hayabusalısı da var...
Onu da izlemeni tavsiye ederim...
(bu daha önce verilmişti)
Bu ve benzeri sürüşleri vermek, sonra da " Vay anasını, şu cesarete bak" demek, sıradaki manyakları teşvik etmek demek olmuyor mu ?
Marifet iltifata tabiidir.Biz buradan iltifat edersek, korkarım sıradaki marifet sahipleri harekete geçer.Sonra da kalkıp araçlar arasında tehlikeli sürüş yapanları ayıplıyoruz.
Bu ne yaman çelişkidir Yarabbi ....
http://www.youtube.com/watch?v=l9swK4oH8TM
bir tanesinin linki bu...
Bir tane daha var ama bulamıyorum ....
r:
O daha uçuk kullanıyor...
Allah korusun bunları!!!
fazla yaşamıyor bu nesil...
adam birşey yapmıorki düz trafikte şerit üzerindensürüş yapıo çok ucuk bişi deilbence..