Ölümüne Sürüş

Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Bunun yerli hayabusalısı da var...

Onu da izlemeni tavsiye ederim...

(bu daha önce verilmişti)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Ne kadar sıradan dimi...:p
Valla benim ağzım açık kaldı bu bana yakın kullanıyo motoru.:cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Bu ve benzeri sürüşleri vermek, sonra da " Vay anasını, şu cesarete bak" demek, sıradaki manyakları teşvik etmek demek olmuyor mu ?

Marifet iltifata tabiidir.Biz buradan iltifat edersek, korkarım sıradaki marifet sahipleri harekete geçer.Sonra da kalkıp araçlar arasında tehlikeli sürüş yapanları ayıplıyoruz.

Bu ne yaman çelişkidir Yarabbi ....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tam manyak işi.... Büyük cesaret.....:pr::pr::pr::pr:
http://www.youtube.com/watch?v=ZggHZNPAi5k

Bu ve benzeri sürüşleri vermek, sonra da " Vay anasını, şu cesarete bak" demek, sıradaki manyakları teşvik etmek demek olmuyor mu ?

Marifet iltifata tabiidir.Biz buradan iltifat edersek, korkarım sıradaki marifet sahipleri harekete geçer.Sonra da kalkıp araçlar arasında tehlikeli sürüş yapanları ayıplıyoruz.

Bu ne yaman çelişkidir Yarabbi ....

Üstte mesajımı tekrar alıntı yaptım..... Ben şimdi övdümmü öyle mi anlaşıldım.....Aksine çok kızdım....

Teşvik etmek sayılmaz yapılan eleştiriler.... Herkesin içinde vardır bu şekilde sürmek..... Herkesin kendi çapında böyle makaslar atarak sürdüğüne de eminim....

http://www.youtube.com/watch?v=l9swK4oH8TM

bir tanesinin linki bu...

Bir tane daha var ama bulamıyorum ....

:pr:

O daha uçuk kullanıyor...

Allah korusun bunları!!!

fazla yaşamıyor bu nesil...



Verdiğin linkteki arkadaşın sürüşü benim linkteki adamın sürüşüne hiç benzemiyor.....:cherry::cherry:

Adam habire gaz kesip veriyor gerekli gereksiz yatıp kendini tehlikeye atıyor....Benim linkteki adam çok daha hızlı ve güvenli sürüyor.....

Neyse..Sonları iyi olur işallah.....:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ben hasta oldum adamın sürüşüne.. maşallah mı desem ne? :) eh başka ülkelerde bunları yapmak nazaran kolay tabi.. bizde 10 dakika kullanmayı bırakın birinci dakka içinde ölürdü.. yollar kaymak gibi.. trafik akışı düzgün. her kese kendi şeridinin tam ortasında.. orda böyle sürücüler, bizde böyle cahil mallamalar oldukça ... :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eleman salam sürüyo da ne gerek var heralde eceli yaklaşmış :cat:

bizim yerli video 4 dakka 21 sn sürdü acaba nekadar yol kat etmiştir şimdi oturdum onu hesaplıyorum gecenin bu vakti nereden estiyse artık:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
Böyle motor kullanan fazla yaşamaz.İllaki arabanın biri o motorcuyu farketmeyip şerit değiştirirken ona yapıştırır.Oda o yüksek hızda paramparça olur.Böyle motor kullanmak aptallıktan başka birşey değil.

Geçen bir video izledim adama hasta oldum.Adam çok hızlı motor kullanıyor 250-300'e yakın hızlara çıkıyor ama kesinlikle sağdan geçmiyor arabaların arsaına dalmıyor.Araba yol verene kadar arkasından takip ediyor arabalar yol verince soldan geçip gidiyor.

Bunlar ölümüne susamış aptallar ve bunlara özenenlerde malesef sonları iyi değil.Kusura bakmayın arkadaşlar canımızı yoldamı bulduk?

Bir tane istisna olarak ghst rider var onu ayrı tutuyorum o zaten ismi üstünde hayalet? o ŞEKİLDE ARABALARIN ARASINA DALMANIN mahareti ne arabalar vay be ne gidiyor salakmı diyorlar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam birşey yapmıorki düz trafikte şerit üzerindensürüş yapıo çok ucuk bişi deilbence..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bu çok ses çıkaran egzoslar ile bu tip yüksek devir+yüksek hızda seyreden motosikletler daha çabuk farkediliyor, daha 2 gün önce şirket arabasıyla E5 te giderken yanımıza bi suzuki GSX-R 1000 geldi ve korkunç bi ses çıkararak, bizim araçtaki herkes daha motor yanımıza gelmeden farketmişti ve doğal olarak kenara bile çekildik :) bu motorlar 90-100km ile akan trafikte sanki diğer araçlar çok daha yavaş gidiyormuşçasına aralarından hızlanıp geçebiliyorlar, bende kendi 200cc lik motorumda 20-30km ile akan trafikte bazen aralara dalabiliyorum. 100km ile giderken sağına soluna bakmadan şerit değiştirmek arabalar için bile ölümcüldür ama 20-30km ile giderken özellikle kadın sürücüler pek bi kontrol etmeden çok rahat şerit değiştiriyorlar. bu tip görüntüler hiç yapmamış olanlara çok tehlikeli gibi görünsede bence heyecan verici olmakla beraber birçoğumuzun çok daha yavaş seyrederkenki yaptığından daha tehlikeli değil.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
bu adam "BLACK PRINCE"
Paris etrafındaki 35 km.lik daireyi yoğun trafik içinde 190 km + ORTALAMA hızla tamamlıyor.

daha sonra ghost rider bu rekoru geliştirdi ama Ghost Rider gece yarısı ortalıkta kimse yokken kullandı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst