- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,676
ya akın
sizde ne cesaret var kardeşim valla.cok hız yapıyosunuz.korkmuyormusunuz yahu ?
Bilakis eğlenceli oluyor
işin şakası hız gerçekten etkiliyor insanı, bastıkca basasın geliyor. tabi boş ve düzgün yollarda olabiliyor zaten... örneğin TEM...
ben dün yine 150 gördüm, ancak o hızla giderken yanımdan bir araba geçti ve 200-300 mt. ileride yoldan çıkıp takla attı... içindeki adam dışarı çıktı burnu bile kanamadı. araba pert olmuştu... adam çok şanslıymış bir süre konuşamadı şok geçirmişti o an anladım ki 150 çok sakat bir hız.... ama yolu bulunca dayanamıyorum.....