Bu sabah Çengelköydeydim...sen bu Kiraztepede falanmı oturuyon la...
abi bayabi yaklaşmışsında avatarımda beylerbeyi yazıyor be abi msn kullanmıomusun sen
abi kullanıyom ama sarmıyo genelde...saygılar
hayırlı ugurlu olsun... :bounce:
Tekrar hoşgeldin kanımca :rendeer:
hoş gelmişsinYenilerdenim de.
hosgeldın kardesım.....:wiinkk:
hoşgeldin o zamannnnn:rendeer:
senmi umuyosunnnn
şaşırdımmm
olur al bakalımmm :queen: