günübirlik riva gezim

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665

Shot with [URL=http://imageshack.us]
Shot with W810i at 2007-08-16W810i[/URL] at 2007-08-16beykozda sigara molası
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16riva plajı
Shot with W810i at 2007-08-16
Shot with W810i at 2007-08-16dönüş
Shot with W810i at 2007-08-16bi tabelada benden
Shot with W810i at 2007-08-16
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
:cyclopsan o nası PLajjj ; harikaa :rendeer:

dışı seni içi beni yakar misali yanından riva deresi denize ulaşmakta içindeki tüm atık maddeleriyle beraber birde girişte adam başı 4 ytl alıyorlar para verip pisliğe giriyorsun

kefal tutmak için en ideal yerdir.kefalinde nerelerde bulunduğunu balıkçılar bilir:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
babaçi;775854' Alıntı:
dışı seni içi beni yakar misali yanından riva deresi denize ulaşmakta içindeki tüm atık maddeleriyle beraber birde girişte adam başı 4 ytl alıyorlar para verip pisliğe giriyorsun

kefal tutmak için en ideal yerdir.kefalinde nerelerde bulunduğunu balıkçılar bilir:cherry:
Sevgili babaçi keşke oralarda olsamda hafta sonu doya sıya bir balık avına çıksak çok öslemişim yaa...

departed eline sağlık.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
riva ikinci koy daha guzeldi enson 12 sene once gitmistim..:) heygidi lise yillarim ah ulen ah..:)
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
bende gittim rivaya çok yosunlu denizi var ondan sonra birde poyrazköy e gittim orası muhteşem bir daha gidersen poyraza git ne yosun var ne bişey deniz tertemiz...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
dışı seni içi beni yakar misali yanından riva deresi denize ulaşmakta içindeki tüm atık maddeleriyle beraber birde girişte adam başı 4 ytl alıyorlar para verip pisliğe giriyorsun

kefal tutmak için en ideal yerdir.kefalinde nerelerde bulunduğunu balıkçılar bilir:cherry:

dogru soyluyorsun babaçi bende ılk defa gıttım rıvaya aynen soyledıgın gıbı yalnız yolları cok guzel.bugun de agvaya kacıyorum 3 gun aranızda yokum.ınsallah daha guzel fotolarla donecem.herkese ıyı eglenceler.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla gitmek çok zevkli yazın ayda enaz 1 kez giderim izindeyken 4 defa gittim,yalnız yoldaki ineklere dikkat:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst