Evlenme teklifi icin yaratici fikir araniyor :)

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
bu romantik bişey olmaz ama ortada bişey yokken "senden bişey istesem yapabilir misin?"diye sor. "evet" der diye ümit ediyorum :queen: cebinden yüzüğü çıkart ve "bu yüzüğü 50 - 60 sene kadar sol yüzük parmağına takar mısın?" de.


bu saatte bu kadar :wiinkk:


bu arada 50. mesajımda böyle hayırlı bir konuya yazılmış oldu :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hadi benden de bir fikir olsun .....

tek taş yüzük alınır itina ile soğuk suyun içine konur....daha sonra buzluğa koyup iki saat beklenir tek taş yüzük buzun içinde kalır.Daha sonra romantik bir restauranttan bir tane garson ayarlanır ve bu buz ona verilir.(mümkünse tanıdıkl bir garson yüzüğün çalınmasına karşı)akşam içki istenirken bu buzlardan bir taneside içeceğin içinde gelir.Aşk sarhoşu bayan adayımız bu yüzüğe dikkat ettiği an benimle evlenirmisin buz eriyene kadar vaktin var denir....
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bu romantik bişey olmaz ama ortada bişey yokken "senden bişey istesem yapabilir misin?"diye sor. "evet" der diye ümit ediyorum :queen: cebinden yüzüğü çıkart ve "bu yüzüğü 50 - 60 sene kadar sol yüzük parmağına takar mısın?" de.


bu saatte bu kadar :wiinkk:


bu arada 50. mesajımda böyle hayırlı bir konuya yazılmış oldu :)

:mrgreen: Yaw neden 50 - 60 sene ? :queen::queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
sahinbirinci tam ben ayzcaktım valla bunu bir yerde görmüştüm çünkü.böle bir program bile vardı sevdiğinize nasıl evlenme teklifi edersiniz diye keşke abimizde onu izleseydi :D
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
34
çok güzel fikirler oluşmuş bence.buzlu olanı tuttum.
herkesin hayal gücüne sağlık(bir kaç sene sonra bende isterim böyle bişeyi ama ha.)
bir fikirde benden ama sadece yan sürpriz yapabilirsin bunu asıl teklifin yanında
sitedeki tüm arkadaşlar motosiklet aşkına evlen şu adamla diye mail yahut mesaj atarlar.evlenmezsen bu iflah olmaz deriz:mrgreen:
yenge bizi kırmaz bence.
motorcular yalan söylemez çünki.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Benim gibi bi delinin kahrını bir ömür boyu çekmeye varmısın

Yada ona çok sevdiğin birisin olduğunu söyle ve o kişiyle evlenmek istediğini söyle ondan yardım iste kahrolacaktır büyük ihtimalle sonra o kişinin kendisi olduğunu söyle iyi oynayabilirsen süper bence

Alakasız bişey konuşurken bi anda söyleee ve gözlerine bak

onun bile tahmin edemeyeceği alakasız ve onu köşeye sıkıştaracak bi yerde yap teklifini örnek ( evlerinde yada ablasının annesinin yanında felan ) şok olsun
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
abıı buldum...berdan mardınlı nın bı clıp ı vardı o da senden cocugum olsun ıstıyorum fflnn...dıyodu bak ac televızyonun kral tv programını ordan guzel evlenme teklıf eden bı sarkı ac msj cek kral ı ac dıye ızlesın sankı sen soluyomussun gıbı tam sarkı bıtınce sen onun evının kapısında ol bır cıft ayakkabının ustune not yaz benımle ewlenır mısın aklım durdu daha calısmıyo...deseydın gel zıllere basıp kacalım , gel ogretmenlerı cıldırtalım , gel camlara yumurta atalım, sonuna kadar arkandaydım ama bole selerre calısmıyo benım kafam :mrgreen: ayakkabı bebek ayakkabısı olsun yalnız o kucuklerden kendı ayakkabının ustune yazma sakın :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Seninle bu sahte ve yalan Dünyanın dertlerine sadece "O" nun emri ile yine "O" nun rızası için birlikte bir bir aile kurmak istiyorum.
Olurya bir gün eger sorun yaşarsak, tartısabilir, kavga edebilir veya sorun yaşayabiliriz. Bu asla ama asla ikimizin dısında üçüncü bir kişiye gitmemeli. En buyuk kavganızda dahi bize özel olan odamıza gidene kadar sürmeli ve asla daha fazla sürmemeli.
Ben seni sende beni eger gerçekten ömrümüzün bundan sonraki kısmında Hep "O" nun rızasını gözeterek ve hep onun bizi birbirimize yakıstırarak nasip ettigini unutmayalım. Eger bu ise kaderimizde ve kısmetimizde bunu daha güzel konumlara getirmek icin elimizden gelen herseyi yapmalıyız.

Gibi bir konusma gecebilir. Emin her evlilikteki gibi 3 5 sene sorunsuz bir evlilik yasanmaz. Cok uc noktalarada gelebilirsiniz ancak yine Allah rızası icin devam etmeye calısırsanız ve hep "O"na dua ederseniz emin olun etrafınızda gordugunuz hep o mutlu ihtiyar çiftlerden biriside siz olursunuz..
Simdiden Allah hayırlısını nasip etsin kardesim cok sevindim.
Allah mutlu huzurlu bereketli bir ömür nasip etsin size :rendeer:

Saygılarımla..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kocam olcaksa severim demktir e bu durumda herşeyi kabul ederim:) içiorum tabee sen içmiosun sanki:cat:

çikolata mutluluk veririmiş ondan kinder yumurta demiştim:)

bi trakyalı olarak bilimcimi kaybedene kadar içtiğim günler çok oldu ama 10 aydır tövbeliyim.nasıl yaptım bu hatayı bilmiyom,ara sıra canım bira çekiyo şöyle sogugundan ama içemiyorum.bazen diyom kendi kendime keşke tövbe etmesemiydim :pr::pr::pr::pr::pr:.

acaba çikolatadan mutluluk alamazsa,ya dalgamı geçiyon derse.sen cok ince düşünüyon ama karşısı düşünmeyebilir :bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
21 yıl önce yedek subayken,aynı yerde askeri personel olarak çalışan eşimle şöyle bir konuşmayla başladı herşey;(yer İzmir Alsancak Sırpub)
-Benimle çook uzun sürecek bir beraberliğe ne dersin?
-Ne kadar uzun?Sen askerlikten sonra buraları bırakıp gideceksin ama.
-Giderken seni de götürmeyi düşünüyorum.
-::pembe:::joker:::kalbim::::pembe::
Vee işi kopardım abi:cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Benim gibi bi delinin kahrını bir ömür boyu çekmeye varmısın

Yada ona çok sevdiğin birisin olduğunu söyle ve o kişiyle evlenmek istediğini söyle ondan yardım iste kahrolacaktır büyük ihtimalle sonra o kişinin kendisi olduğunu söyle iyi oynayabilirsen süper bence

Alakasız bişey konuşurken bi anda söyleee ve gözlerine bak

onun bile tahmin edemeyeceği alakasız ve onu köşeye sıkıştaracak bi yerde yap teklifini örnek ( evlerinde yada ablasının annesinin yanında felan ) şok olsun

iso onu ben yaptıımmm 9 senelik evliyim:cherry:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
21 yıl önce yedek subayken,aynı yerde askeri personel olarak çalışan eşimle şöyle bir konuşmayla başladı herşey;(yer İzmir Alsancak Sırpub)
-Benimle çook uzun sürecek bir beraberliğe ne dersin?
-Ne kadar uzun?Sen askerlikten sonra buraları bırakıp gideceksin ama.
-Giderken seni de götürmeyi düşünüyorum.
-::pembe:::joker:::kalbim::::pembe::
Vee işi kopardım abi:cherry:

işte ben onu yapmaycam :):):).İmzama bakın :
Evli olup balayına gideceğine,bekar kalır alayına giderim ... :bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaslar cok saolun, Buz fikri guzel gibi.. ama yinede benim kafamdakinden guzel degil. Neden fikrimi paylasmadigimi soracak olursaniz, meraklidir sevgilim saolsun, girer okur yazdiklarimi ara sira(a$kim eminim birgun elbet bunuda okuyacaksin, butun MT ailesi duysun seni cok seviyorum) CERRAHI'm ustadim saolasin iyi dileklerin icin ve diger tum arkadaslar.. Ne soylemem gerektigini biliyorum, sadece ne yapmam gerektigine karar veremedim.. Yaratici, $ok edici bi fikir. Varmi ba$ka ? :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Lucas amca ben bişey düşünemeyecek kadar yorgunum...bu akşama sözüm vardı ana af diliyorum senden...zira sözlerimde dururum...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Lucas amca ben bişey düşünemeyecek kadar yorgunum...bu akşama sözüm vardı ana af diliyorum senden...zira sözlerimde dururum...

Aksamlar bitmez abi.. Ben cocugu askere yollarken (allah mi soyletti erkek olcak herhalde) sen yazarsin bisiler. Canin saolsun, ruyanda e$$ekler kovalasin emi :p
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
ilk önce bir gemi kirala.gemi dediysek transatlantik diil şu gecelik hizmet veren yemekli geceler düzenlenenlerden :) sonra buluştuğunuz gün moralin çok bozukmuş gibi davran kafam karışık senle konuşmalıyız fln de kız iice huylansın.iskele yanında bi sahil kenarına gidin oturun çay bahçesine fln..snra sen böyle hüzünlü hüzünlü dururken uzaktan bi gemi yaklaşmaya başlasın.tabi önceden yaptırdığımız geminin bi tarafını tamamen kaplayan benimle evlenirmsn pankartınıda astık bu arada geminin sol tarafına ;) snra gemi sizin önünüzde durup dönmeye başlasın..tabi şaşırcaksnz bu napıyo böle die..veee sonunda pankart gözükücekk o anda yüzüğü çıkartıp uzatıcaksn..kızın evlenmcgi varsada evlenir :D tabi geminin içine arkadaşları yakın akrabaları doldurduk onların alkışları arasnda gemiye girip güzel bi boğaz sefası yaparsın..biraz tuzlu oldu ama değer be..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Arkadaslar cok saolun, Buz fikri guzel gibi.. ama yinede benim kafamdakinden guzel degil. Neden fikrimi paylasmadigimi soracak olursaniz, meraklidir sevgilim saolsun, girer okur yazdiklarimi ara sira(a$kim eminim birgun elbet bunuda okuyacaksin, butun MT ailesi duysun seni cok seviyorum) CERRAHI'm ustadim saolasin iyi dileklerin icin ve diger tum arkadaslar.. Ne soylemem gerektigini biliyorum, sadece ne yapmam gerektigine karar veremedim.. Yaratici, $ok edici bi fikir. Varmi ba$ka ? :)

kardes tecrubelerıme dayanarak.ıstemeyı bosver dırekt kacır belese gelıyo hersey.pişman olmazsın.saka bıyana cok onemlı bı durum bence sen karar ver gercı ınsan buzamanlarda sıtreslı oluyo.şimdiden hayırlı olsun mutluluklar dılerım .
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
abi onu bi sadeniz kenarına sahil kenarına götür akşam olsun karanlık olsun hava ve kumsala benzinle benimle evlenirmisin yaz ama şekilli bişi olsun onu o yazınn tam önune getır ve romantık konusmaya basla sonra elıne bı cakmak al ve yere bırak o anda benımle evlnırmısın yazısı yansın işte mumlar fln koy ama onun onları gormemesını sagla yansın ve o anda zaten kopart olayı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst