bahadinli kardesim bende aynı yere düştüm
kardes [email protected] adresini ekle konusalım
orda bida senı aramayayim 
sağol dostum....Bahadinli vatani görevinde başarılar.Demek alt devre gidiyorsun haa.
hadi bakalım çabuk geçer benim bile kala kala 11 ayım kaldı:queen:
sağol dostum yaa....tsk ederım....kardeş askere gitmen çok güzell şimdiden hayırlı teskereler ama ne olursa olsun ordudan ve askerlikten soğuma çünkü soğumak için bir çok nedenin olacaktırrr herkesi allaha havale et insanların o iki yada üç tane yıldızın havasını yaşamasına izin ver
mantığın bittiği yere güle güle gider, güle güle gelirsin inşallah...
sağolasın dostuuum....güle güle git güle gel....sayılı gün çabuk geçer derler...hayırlı teskereler..ALLAHA emanet ol.....
ne yılanı abı yaa....daha burdamısın ne zaman gidiyon yılan hikayesine döndü senin askerlik işi:mrgreen::rendeer:
sağol tertipim...tenk yutertıbım gule gule hadı yıne ıyısın senın ıyı yere cıkmıs ben napım yaw ısparta pıyade komando yapmıslar benı allah yardımcımız olsun hayırlı tezkereler byby
ya torun sen daha burdamısın.
hadisene bak firarını vercem.
hadi tekrar hayırlı teskereler.
sadece fazka sınır yapma saıkn.r:
hayırlı olsun son günler gezerken dikkat et sağlam gidip sağlam dönersin inşallah...:cat:
tertip ben askere gıdıp dagıtıma kadar saglam kalabılırsem yanına gelecem...söz....tertıbım gule gule hadı yıne ıyısın senın ıyı yere cıkmıs ben napım yaw ısparta pıyade komando yapmıslar benı allah yardımcımız olsun hayırlı tezkereler byby