Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Neyse oldu bitti ya, önemli olan o. Şimdi motorsuz kaldığın günlerin acısını çıkarırsın artık bol bol. Sana cbr ile bol keyifli sürüşler taki z750'ine kavuşana değin...
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Bodrum İskele Meydanı Dergisi Sahibi, Bodrum Ajans Yayın Grubu Haber Editörü Yiğit Uygur ve Bodrum Gönüllüler Derneği Başkanı Cemile Uygur'un tek evlatları, yavrumuz İrem Uygur ve arkadaşı Yaşar Mete Oymaklı, 274 promil alkollü olduğu belirtilen Azrail sürücünün arkadan çarpması sonucunda hayalleri ile birlikte aramızdan ayrıldı

Geriye dönüp baktığımızda cahiller ve sarhoşlar tarafından yollarda buna benzer nice cinayetlerin işlendiğini, verilen cezaların hiç de caydırıcı boyutlarda olmadığını görüyoruz.

Biz aşağıda imzası bulunanlar "Masum hayatların sonlanmasını azaltacak, trafik canavarı için caydırıcı, ürkütücü hükümler içeren" yeni bir trafik Yasası'nın öncelikle ele alınarak uygulamaya konulmasının gerekliliğine inanıyoruz.

Açılan sayfada BEN DE İMZALAMAK İSTİYORUM yazısına hemen tıklayın :
http://www.bodrumajans.com.tr/protes...?page=2&order=
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
abi öncelikle başınız sagolsun.sayfa hata veriyo.açılmıyo
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ErTech, ben bu olayın peşini bırakmamanı öneririm. Senden para almadılar ve yırttılar düşüncesinde olabilirler ama bu zaten garanti kapsamına giriyorsa para almayacaklardı, Bu olayın perde arkasını araştır derim sonuç olarak motorun butun parasını veya sıfırını almak var.
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
arkadaşlar bende yarın göztepe bostancı arasında olmak istiyorum saat kaç gibi ve tam olarak nerde buluşalım sizi tanımak hoş olcak diye düşünüyorum. umarım bi sorun çıkmaz bu arada sirkecide 130 luk bi duro buldum 75 ytl istiyo tam alıcaktım dur dedim bi forumda soriim ondan sora laiim dedim sizce iyimi aliim mi benım arka lastik pek hoşuma gitio ipcikler çıkmış sağından solundan düşüncelerinizi bekliorum teşekkür ederim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
ertch,tşk :cat:

zaten bende ilk kez dün red line da gördün motoru 4 saniye felan girdi.

bide motor yağım 10w 40 castrol power race ince diyorlar ama sentetik daha iyidir. o kadar okudum netten daha iyiymiş.

:cat:

ertech,kazasız belasız ve temiz kullan inşallah motorunu allah sorun çıkarmasın.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ErTech, ben bu olayın peşini bırakmamanı öneririm. Senden para almadılar ve yırttılar düşüncesinde olabilirler ama bu zaten garanti kapsamına giriyorsa para almayacaklardı, Bu olayın perde arkasını araştır derim sonuç olarak motorun butun parasını veya sıfırını almak var.

Olayın peşini bırakmayı bende düşünmedim ancak garanti şartnamesinde 30 iş gününü geçerse para iadesi yada yeni motor talep edebileceğim yazıyor. resmi olarak 30 iş gününün geçmesi için 5 gün daha vardı. Yasal olarak bir dayanağım kalmıyor bu durumda... Yapabileceğim tek şey 15 iş günü içinde teslim edilmeyen durumlarda muadil bir motorun kullanıcıya tahsis edilmesi gerektiğini yazıyor. BU hakkımı kullanamadığım için bir itirazda bulunabilirim ama uğraşmak istemedim...


Tuğper


Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için... :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yapabileceğim tek şey 15 iş günü içinde teslim edilmeyen durumlarda muadil bir motorun kullanıcıya tahsis edilmesi gerektiğini yazıyor. BU hakkımı kullanamadığım için bir itirazda bulunabilirim ama uğraşmak istemedim...

Peşini bırakma derim, kazanma olasılıgın fazla, cunku garanti maddelerinden biri atlanıyor, ben bu madde sayesinde 890ytl paramı kurtarmıştım.

Araştır derim ErTech azbir para deil.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tuğper
Ooo hoşgeldin tuğper...
Bu gece geliyorsn dimi buluşmaya?

arkadaşlar bende yarın göztepe bostancı arasında olmak istiyorum saat kaç gibi ve tam olarak nerde buluşalım sizi tanımak hoş olcak diye düşünüyorum. umarım bi sorun çıkmaz bu arada sirkecide 130 luk bi duro buldum 75 ytl istiyo tam alıcaktım dur dedim bi forumda soriim ondan sora laiim dedim sizce iyimi aliim mi benım arka lastik pek hoşuma gitio ipcikler çıkmış sağından solundan düşüncelerinizi bekliorum teşekkür ederim

Saat tam belli değil fakat ben 18:00 civarlarında göztepe yakınlarında olurum...
Ara beni...

Diğer buluşmaya gelen arkadaşlar için de numaram...
05359433730
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
spawnemmümkünse hyosung ile er6n/f'i aynı kefeye koyma :D Yapım yerleri farklı nasıl ducatiler ile hondayı karşılaştırmıyorsak ;)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tamam arkadaşlar artık ne motor alacağımızı burada konuşmasak daha iyi olur sanki çünkü cbr125 topici cbr125 topici olmaktan çıkıyor ne yazıkki :mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkem tugper bızım tugpermı?
lastıgı degısıtırcek olanlar..
bence duro yerıne daha ıyı bı lastık alın..
yazık cunku..
hos bence hıc bozmayın orası ayrı ama neyse..

ertekının konusundaki fikrim ise..

honda japonyaya maıl atılması ve bole bole motorumu teslım aldım ama honda turkıye call center ve musterı hızmetlerınden ıstedıgım verımı alamadım tarzında bı maıl atılabılır en azından..
cunku 30 ıs gununu gecmedıgı surece zaten bı hakkımız yok..
saygılar..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bizim tuğper? Sen tanışmışmıydın? Repsolu olan...

Lastiği değiştirecek olanlar bence Mt75 110-70-17 alsın cbr için en sağlıklı lastik o şu an.

praetorian
Ne maili ne cevabı... Bence motoru alıp oh be demek en iyisi... Kendimden biliyorum bunlar çok yorucu ve uğraştırıcı işler.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
arkadaslar bende cbr 125 ı cok sewıyorum ama hala hazır bı cbr 125 ım yok aranıza katılabılır mıyımm ????????
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Gorkem dostum sana bi kaç sorum olacak. bildiğim kadarıyla senin motosikletinin arka çamurluğunu çıkartmıştın motora çok yakıştığını düşünüyorum kendi cbr imede uygulamak istiyorum lakin sana bi kaç sorum olacak.
1-ıslak zeminde arka lastik su fırlatıyormu?
2-bildiğim kadarıyla alt komple bitişik istediğim zamanda eski haline getirebilirmiyim ?
3-sinyallerin olmayışı sıkıntı çıkarıyordur. bunu nasıl giderebiliriz
4-plakayı nereye takıcaz. :) ?
şimdiden teşekkürler

bu konu hakkında bilgi sahibi diğer arkadaşlarda yazarlasa sevinirim.

Resimli anlatımada hayır demem :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet en son 20k daydı repsol sımdı yannıs hatırlamıyosam..
bana mt75 nedense ters gelıyo..
onumde 2pac ın 2 kere kaymasındanmıdır
senın dusmendenmıdır nedır bılmıyorum..


ıhtıyar delıkanlı:
gorkem tamamen farklı bı arka tasarımı yaptı yanı orjınal parcaları duruyo..
baya ugrastı onun ıcın:)
dolayısıyla aynı tasarımıyapmazsan eskı halıne getıremezsın cunku tek parca..

sınyaller konusunda ıse en son gorkem donucegı tarafı ısarret edıcektı ole konusmustuk:D (kısaca bılmıyorum:))

hakkaten gorkem plakayı nereye takıyosun bak bunu unuttum

saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst