- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
morrigan nicli arkadaş meğer bayanmış ben burada batarmışım.....
ale::mrgreen:
morrigan nicli arkadaş meğer bayanmış ben burada batarmışım.....ale::mrgreen:
morrigan nicli arkadaş meğer bayanmış ben burada batarmışım.....ale::mrgreen:
çok özürrrrohh ne güzel eğlenmişler şarkı söyleyenler resim çekenler meşhur olanlar
bide organizasyon kötüymüş
imrenmeyelim die yapıyonuz de miale:
çaktırma kardeş bende bugün öğrendim morriganın bayan olduğunu::utangac:
tubişşşşşşş alacağın olsun insan msn 'den:queen::queen::queen::queen:
Kopuşşşşşşşşşşşşşşşşşş :queen:
tubişşşşşşş alacağın olsun insan msn 'denr::mrgreen:
he walla tubiş hiç uyarmıyor walla msnden sora resil oluyoruz:farao:
morrigan nicli arkadaş meğer bayanmış ben burada batarmışım.....ale::mrgreen:
:queen::queen::queen:
Ay böyle gülüyorum ama darılmıyorsunuz dimiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :queen::queen:
yok darılmıyoruz ama sana önümüzdeki fuarda süprizlerimiz olacak nihahaha:queen::queen:
Okan'la geleceğim naberrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :queen::queen::queen:
::blushani ::blushani ::blushani ::blushani
ya muzi sorma biraz'da bizim kurbanımız oldu üzüldüm ya:mrgreen:güdüğüme bakma valla üzüldüm handrom pandam 'beni okan bayülgen'e canlı canlı empoze eden can dostum 'valla üzgünüm komtan senin sitiline benziyo bu iş:mrgreen:kampanyaya katılın topiği açacam yoksa verin pandamızı geri:mrgreen:Amaniiiiiii:silent::silent:
Mete Handrosu Çizmişleerrrale:
Getti dağ gibi PandaYani geyik Pandası:mrgreen:
Yaavv bir kampanya düzenleyelim, Panda Geri diye:mrgreen:
Torpil istiyoooozzzz, Pan-da bu-ra-ya ön te-ker ha-va-ya:rendeer:
ya muzi sorma biraz'da bizim kurbanımız oldu üzüldüm ya:mrgreen:güdüğüme bakma valla üzüldüm handrom pandam 'beni okan bayülgen'e canlı canlı empoze eden can dostum 'valla üzgünüm komtan senin sitiline benziyo bu iş:mrgreen:kampanyaya katılın topiği açacam yoksa verin pandamızı geri:mrgreen:
bu topik kilit kokuyo resimleri başka bir topiğe alsak'ta yoksa güme gidecek topik![]()
o kadar listeler yapılır isimler yazılır festivale gidilir MT grubu ile bi türlü karşılaşamadan geri gelinirr:
millet nerdeydiniz ya niye önceden bi afiş falan hazırlanmadı mı yahu acaca MT ler nerde diye diye bitirdik festivali SYM grubu olarak..
çadırları tesadüfen emekli MT lilerin yanına kurmuşuz o kadar
gerçi aralarda sürekli dolaşan festival in en küçük motoru olarak belki görmüşsünüzdüryalova ya geldiğimizde suzuki den bi arkadaş yolu gösterdi, sen bu motorla mı geldi dedi zaten orda farkettim ilk sanırım bi yerlerde tuhaflık vardı :queen:
festival herkesin dediği gibi çok açmadı ama grup keyifli olunca iyidik yani
bi dahakine stand falan kurulsun yahu mümkünse :salut: :queen:
garip pandam neredesindesperadostum dostum,
komtanım pamık yüreklidir, Pandamızı geri vermenin bir yolunu elbette bulur gibime geliyor.
Sayın Komtan, Panda daha şeyy, UFAK, arada istemeden de olsa şeyedebiliyor. Günahını biz kabul ediyoz, 10 kişi olarak kabul etsek de, ceza/10 olarak, indirimden yararlansaale:
Ogün, abiyy sende arkadan Yetiiimmleeerrr, fakiirrrleeer şarkısını şeyette yımışasınlar birazcıkın![]()
garip pandam neredesin
gomtan sana kıydı ama
sen bizim gönlümüzdesin
kim dedi sana pandam
Hells Angel MC Word üyelerine giydir diye
bak gördünmü sensiz kaldık yine
dön artık pandam hasretin içimizde
bizi mahrum etme aklımız hep sende
bu gomtan'da ne açımasız seni cizdide
senin sevgin daha'da büyüdü yüreğimizde
pandam pandam canım pandam
pandam pandam gülüm pandam:queen::queen::queen:
handro varya bizi yakalamasın yandık billa:queen: