2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ohh ne güzel eğlenmişler şarkı söyleyenler resim çekenler meşhur olanlar
bide organizasyon kötüymüş
imrenmeyelim die yapıyonuz de mi:pale:

morrigan nicli arkadaş meğer bayanmış ben burada batarmışım.....:pale::mrgreen:

çaktırma kardeş bende bugün öğrendim morriganın bayan olduğunu::utangac:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ohh ne güzel eğlenmişler şarkı söyleyenler resim çekenler meşhur olanlar
bide organizasyon kötüymüş
imrenmeyelim die yapıyonuz de mi:pale:



çaktırma kardeş bende bugün öğrendim morriganın bayan olduğunu::utangac:
çok özürrrr:pale:rezil olduk :mrgreen:alperrrrr

:queen::queen::queen::queen:
Kopuşşşşşşşşşşşşşşşşşş :queen:
tubişşşşşşş alacağın olsun insan msn 'den:pr::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
he walla tubiş hiç uyarmıyor walla msnden sora resil oluyoruz:farao:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
o olay tamam'da ben metehandro'yu özledim dün akşam bi uçtu akibeti belli değil:pale::mrgreen:ben sana dedim dimi pandacım komtan affetmez diye:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Amaniiiiiii:silent::silent:

Mete Handrosu Çizmişleerrr:pale:
Getti dağ gibi Panda:p Yani geyik Pandası:mrgreen:
Yaavv bir kampanya düzenleyelim, Panda Geri diye:mrgreen:

Torpil istiyoooozzzz, Pan-da bu-ra-ya ön te-ker ha-va-ya:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Amaniiiiiii:silent::silent:

Mete Handrosu Çizmişleerrr:pale:
Getti dağ gibi Panda:p Yani geyik Pandası:mrgreen:
Yaavv bir kampanya düzenleyelim, Panda Geri diye:mrgreen:

Torpil istiyoooozzzz, Pan-da bu-ra-ya ön te-ker ha-va-ya:rendeer:
ya muzi sorma biraz'da bizim kurbanımız oldu üzüldüm ya:mrgreen:güdüğüme bakma valla üzüldüm handrom pandam 'beni okan bayülgen'e canlı canlı empoze eden can dostum 'valla üzgünüm komtan senin sitiline benziyo bu iş:mrgreen:kampanyaya katılın topiği açacam yoksa verin pandamızı geri:mrgreen:
bu topik kilit kokuyo resimleri başka bir topiğe alsak'ta yoksa güme gidecek topik:)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ya muzi sorma biraz'da bizim kurbanımız oldu üzüldüm ya:mrgreen:güdüğüme bakma valla üzüldüm handrom pandam 'beni okan bayülgen'e canlı canlı empoze eden can dostum 'valla üzgünüm komtan senin sitiline benziyo bu iş:mrgreen:kampanyaya katılın topiği açacam yoksa verin pandamızı geri:mrgreen:
bu topik kilit kokuyo resimleri başka bir topiğe alsak'ta yoksa güme gidecek topik:)

desperadostum dostum,
komtanım pamık yüreklidir, Pandamızı geri vermenin bir yolunu elbette bulur gibime geliyor.
Sayın Komtan, Panda daha şeyy, UFAK, arada istemeden de olsa şeyedebiliyor. Günahını biz kabul ediyoz, 10 kişi olarak kabul etsek de, ceza/10 olarak, indirimden yararlansa:pale:
Ogün, abiyy sende arkadan Yetiiimmleeerrr, fakiirrrleeer şarkısını şeyette yımışasınlar birazcıkın:p:p
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar listeler yapılır isimler yazılır festivale gidilir MT grubu ile bi türlü karşılaşamadan geri gelinir :pr:

millet nerdeydiniz ya niye önceden bi afiş falan hazırlanmadı mı yahu acaca MT ler nerde diye diye bitirdik festivali SYM grubu olarak..

çadırları tesadüfen emekli MT lilerin yanına kurmuşuz o kadar :p

gerçi aralarda sürekli dolaşan festival in en küçük motoru olarak belki görmüşsünüzdür :p yalova ya geldiğimizde suzuki den bi arkadaş yolu gösterdi, sen bu motorla mı geldi dedi zaten orda farkettim ilk sanırım bi yerlerde tuhaflık vardı :queen:

festival herkesin dediği gibi çok açmadı ama grup keyifli olunca iyidik yani :)

bi dahakine stand falan kurulsun yahu mümkünse :salut: :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
o kadar listeler yapılır isimler yazılır festivale gidilir MT grubu ile bi türlü karşılaşamadan geri gelinir :pr:

millet nerdeydiniz ya niye önceden bi afiş falan hazırlanmadı mı yahu acaca MT ler nerde diye diye bitirdik festivali SYM grubu olarak..

çadırları tesadüfen emekli MT lilerin yanına kurmuşuz o kadar :p

gerçi aralarda sürekli dolaşan festival in en küçük motoru olarak belki görmüşsünüzdür :p yalova ya geldiğimizde suzuki den bi arkadaş yolu gösterdi, sen bu motorla mı geldi dedi zaten orda farkettim ilk sanırım bi yerlerde tuhaflık vardı :queen:

festival herkesin dediği gibi çok açmadı ama grup keyifli olunca iyidik yani :)

bi dahakine stand falan kurulsun yahu mümkünse :salut: :queen:



Arkadaşlar, MT cilere basit, biraz ilkel ama etkin bir haberleşme öneriyorum, ben genelde yaparım. Buluşmalarda: ''MT.... Ben filanca nick liiiii'' diye ünleyin. Ben orada isem hemmen cevap vereceğim:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
desperadostum dostum,
komtanım pamık yüreklidir, Pandamızı geri vermenin bir yolunu elbette bulur gibime geliyor.
Sayın Komtan, Panda daha şeyy, UFAK, arada istemeden de olsa şeyedebiliyor. Günahını biz kabul ediyoz, 10 kişi olarak kabul etsek de, ceza/10 olarak, indirimden yararlansa:pale:
Ogün, abiyy sende arkadan Yetiiimmleeerrr, fakiirrrleeer şarkısını şeyette yımışasınlar birazcıkın:p:p
garip pandam neredesin
gomtan sana kıydı ama
sen bizim gönlümüzdesin

kim dedi sana pandam
Hells Angel MC Word üyelerine giydir diye
bak gördünmü sensiz kaldık yine

dön artık pandam hasretin içimizde
bizi mahrum etme aklımız hep sende
bu gomtan'da ne açımasız seni cizdide
senin sevgin daha'da büyüdü yüreğimizde

pandam pandam canım pandam
pandam pandam gülüm pandam:queen::queen::queen:
handro varya bizi yakalamasın yandık billa:queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
garip pandam neredesin
gomtan sana kıydı ama
sen bizim gönlümüzdesin

kim dedi sana pandam
Hells Angel MC Word üyelerine giydir diye
bak gördünmü sensiz kaldık yine

dön artık pandam hasretin içimizde
bizi mahrum etme aklımız hep sende
bu gomtan'da ne açımasız seni cizdide
senin sevgin daha'da büyüdü yüreğimizde

pandam pandam canım pandam
pandam pandam gülüm pandam:queen::queen::queen:
handro varya bizi yakalamasın yandık billa:queen:



:queen::queen::queen:abiyy ben kopmuş durumdayımm:queen:
allah senden razı olsun:queen:
Mete pandasınıda arıyom şindi, yalvar yakar döndüreceğiz işallah, olmazsa da şeriatın kesiği barnak acımaz:queen: Hüüüiiieeeeeüüüü:queen:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
gözümden yaş geldi bu topik gümler'de resimler'e muhabbet'e acıyorum:queen::queen:
ya ne adam bu handro tek yemin ederim tek ya ah be muzom öldüm valla ..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst