- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
valla 5motor çıktık Bursa'dan aslında 5-6gibi çıkacaktık ama işler dolayısıyla çok geçe kaldık..benim asıl istediğim MT'dekiler ile adam gibi tanışıp muhabbet edebilmekti ama kısacık kalmam gerektiği için sadece uğradım ceeee dedim kaçtım...Valla maşallahı var canavarın 3000km devirdim 36-37gün sonunda.Arada sorun çıkartıyor tabi ama çok yükleniyorum ondan.Artık çok iyi anlaşıyoruz onunla.Tanıdık birbirimizi...
hadi kazasız belasız...:cat:
heee tabi tabi sayılmaz :mrgreen:komtan be handroyu bi çizsene özledim çizik halini :queen:1 hafta ceza masustan :queen:
Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)3 misafir 1 kim:mrgreen:
abi ben sallamıyom modları ya...:queen:adminle muhatabım...kıdemli üyeler adminle dans eder...
hadi hakkınızı helal edin...:cherry:
Son düzenleme:












































