- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
evet çok güzel 2 gün geçirdik (festivalde çalılanan o iğrenç müzikler hariç) katılan arkadaşlara çok teşekkürler siz olmasaydınız o festival çekilmezdi en kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle
Çay... çay demliyorduk yanlış anlamayın, kötü örnek olmayalım![]()
Sorma be abicim kalamadım gece sizinle soyle güzel bi sohbet edemedik hala uhde kaldı icimde gerçekten.
Baska sefere insallah :wiinkk:
Seneye MT olarak büyük bir aktivite düzenleyelim derim...
vayyy olay budur işte:cat:Eve gelir gelmez montları ve ayakkablıları direk çamaşır makinasına attık
Ümmet abi senin ne işin var burada? Sen Çanakkale yolunda değil misin?
Festival geçen senekinden farksızdı, yani hiçbir aktivite yoktu. Neyse ki MT olarak gittik, arkadaşları gördük, muhabbet ettik ancak o şekilde eğlendik. Gruba yeni katılan arkadaşları da bundan sonra aramızda görmeyi ümit ediyoruz... Seneye MT olarak büyük bir aktivite düzenleyelim derim...
erhan canın sağolsun kardeşim...sağa sağlim dönmene sevindim...giderken aklım sende kaldıydı yeminle...ale: her gazı açtığında kendini değilde hanımını ve yeni gelecek çocuğunu düşünerek aç sevgili dostum...:rendeer:
Eve gelir gelmez montları ve ayakkablıları direk çamaşır makinasına attık![]()
seneye ...1.Motosiklet Net Motor Şenliği...
mekan...Erhanın evi...:queen:


























Birde şu bizim usta rahat dursa daha iyi olacak ama neyse :queen:
sorma dostum...mehmet'in en büyük hünerlerinden biri adamı çok iyi gaza getiriyo...:mrgreen: hadi sen neysede dönüşte halis abiyide gaza getirdi seni bulamayınca...:cherry: bi baktım bende gelmişim gaza gidiyorum...sağda sağda erhan'ı görünce anladım gaza geldiğmi sonra toparlandım...:queen:
bu arada fot.makinasının pilleri bitmiş resimleri ilerleyen saatlerde atabileceğiz arkadaşlar...ale:
Çay... çay demliyorduk yanlış anlamayın, kötü örnek olmayalım![]()
Tabi yahu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bu arada gözünüzden kaçmasının imkanı yok...Hells Angel MC Word üyelerindek fiziksel potansiyel neydi yahu öle...:silent::silent::silent: Acaba gruba girebilmek için baş şart +150kg olmak falan mı:silent::silent: Feci şaşırdım öyle deli cüsseleri görünce...:cyclopsan
vallamı lan...tahmin edebiliyorum...motor nası çekiyo bunları ya...vay ayıoğlu ayı gavurlar vayyy...bi fotolarını çeken yokmu bu ayuları...![]()
valla motorlarını görmedim en çok merak ettiğimdi..Lakin ben gece 10da orada olup 1saat kaldım döndüm..Yemek yedim işte tek icraatim o...Umarım fotolarını çeken vardır...Bizim bi salih arkadasımız vardı Bursa'dan bizimle gelen..Onunda maşallahı var sana yakın o minyon kaldı harbi...Görkemin senin yanında olan versiyonu olarak düşünmek bile kesmiyor yane hesap et.NAsıl bir cüsseleri var...
ya varya delisiniz ya biri küspe :mrgreen:der alla sizin öldüm valla devam devam metehandro koparttı zaten az sonra resimler gelmeden komtan bi kilitlesin topiği yaktım sizi:mrgreen:yaaa bak uçtu handro son yazdığın:queen:
Hele o komtan hiç konusmasın direk banlarım onu
Amcam balık yedirmeye diye götürdü valla resmen tarla sürdük SS makine ile :queen:
Alacagın olsun bakalım komtan efendi ben sana sormazmıyım bunun hesabını, kız gibi makineyi sokturdun tarlalara :queen::queen::queen:
sende bu arada akşam vakti uğramışın...kaptırıp gitmişin 200 km helal olsun...40 yıllık moturcu oldun...nası canavr...teklemiyo demi...:cat: