2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
evet çok güzel 2 gün geçirdik (festivalde çalılanan o iğrenç müzikler hariç) katılan arkadaşlara çok teşekkürler siz olmasaydınız o festival çekilmezdi en kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Sorma be abicim kalamadım gece sizinle soyle güzel bi sohbet edemedik hala uhde kaldı icimde gerçekten.
Baska sefere insallah :wiinkk:

erhan canın sağolsun kardeşim...sağa sağlim dönmene sevindim...giderken aklım sende kaldıydı yeminle...:pale: her gazı açtığında kendini değilde hanımını ve yeni gelecek çocuğunu düşünerek aç sevgili dostum...:rendeer:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Eve gelir gelmez montları ve ayakkablıları direk çamaşır makinasına attık :)

Ümmet abi senin ne işin var burada? Sen Çanakkale yolunda değil misin?

Festival geçen senekinden farksızdı, yani hiçbir aktivite yoktu. Neyse ki MT olarak gittik, arkadaşları gördük, muhabbet ettik ancak o şekilde eğlendik. Gruba yeni katılan arkadaşları da bundan sonra aramızda görmeyi ümit ediyoruz... Seneye MT olarak büyük bir aktivite düzenleyelim derim...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seneye MT olarak büyük bir aktivite düzenleyelim derim...



Anlatıldığına göre bombok bi aktivite olmuş...:piyiki gitmemişim...bugün ben Florya Menekşe Küçükmeceyi 22 yıl sonra tekrar keşfettim...oralarda büyümüştüm...biz MT olarak bi festival yapsak kendi adımızla...ne kadar büyük olurdu dimi...Erhan kaç yıldır bunu nasıl düşünümez...:pale:

seneye ...1.Motosiklet Net Motor Şenliği...

mekan...Erhanın evi...:queen:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Eve gelir gelmez montları ve ayakkablıları direk çamaşır makinasına attık :)

Ümmet abi senin ne işin var burada? Sen Çanakkale yolunda değil misin?

Festival geçen senekinden farksızdı, yani hiçbir aktivite yoktu. Neyse ki MT olarak gittik, arkadaşları gördük, muhabbet ettik ancak o şekilde eğlendik. Gruba yeni katılan arkadaşları da bundan sonra aramızda görmeyi ümit ediyoruz... Seneye MT olarak büyük bir aktivite düzenleyelim derim...
vayyy olay budur işte:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
erhan canın sağolsun kardeşim...sağa sağlim dönmene sevindim...giderken aklım sende kaldıydı yeminle...:pale: her gazı açtığında kendini değilde hanımını ve yeni gelecek çocuğunu düşünerek aç sevgili dostum...:rendeer:

Normal seyirde degil ama gazı acacagım zaman direk onları getiriyorum aklıma. O zaman mecburen geri bırekıyorum. Birde şu bizim usta rahat dursa daha iyi olacak ama neyse :queen:

Eve gelir gelmez montları ve ayakkablıları direk çamaşır makinasına attık :)

Hayırdır usta o kadarmı tiskindin festivalden :queen::queen::queen:

seneye ...1.Motosiklet Net Motor Şenliği...

mekan...Erhanın evi...:queen:


Düşünsene Patronun evinde gırgır samata vs ev darmadagın :)
Derken validemiz evi basıyor Allllaaaaahhhh :mrgreen:
Yangın vaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr diye bagırmazsa ne olayım :queen:
Patronu evlatlıktan reddediyor :cherry:
Benim evde yer açarım valla istedigi kadar kalabilir :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
115
Yalova Motofest ten 2.Günden Bikaç Resimler

evet arkadaşlar motosikletimle gelemedim ama arabayla şöle bi festival alanına göz gezdirdim . cumartesi günü saat 3 gibi motofestte güzel bi atmosfer var .

onlarca motosikletçi ordaydı ve aynı atmosferi soluyorlardı. bu güzel<bişeydi. organizatörlere teşekkür etmek istiyorum:teşekkürler..
burda bi kaç resim var . elbette gezi dönüşü bol bol resim var ama sbredemeyenler için...



















































 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Birde şu bizim usta rahat dursa daha iyi olacak ama neyse :queen:

sorma dostum...mehmet'in en büyük hünerlerinden biri adamı çok iyi gaza getiriyo...:mrgreen: hadi sen neysede dönüşte halis abiyide gaza getirdi seni bulamayınca...:cherry: bi baktım bende gelmişim gaza gidiyorum...sağda sağda erhan'ı görünce anladım gaza geldiğmi sonra toparlandım...:queen:

bu arada fot.makinasının pilleri bitmiş resimleri ilerleyen saatlerde atabileceğiz arkadaşlar...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
sorma dostum...mehmet'in en büyük hünerlerinden biri adamı çok iyi gaza getiriyo...:mrgreen: hadi sen neysede dönüşte halis abiyide gaza getirdi seni bulamayınca...:cherry: bi baktım bende gelmişim gaza gidiyorum...sağda sağda erhan'ı görünce anladım gaza geldiğmi sonra toparlandım...:queen:

bu arada fot.makinasının pilleri bitmiş resimleri ilerleyen saatlerde atabileceğiz arkadaşlar...:pale:

İyiki ablamız arkadasn kafana vurmamış patır kütür sen nereye gidiyorsun diye :queen:
Bu arada Ablamıza da hürmetlerimi iletirsin abim :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Çay... çay demliyorduk yanlış anlamayın, kötü örnek olmayalım :p

Tabi yahu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


bu arada gözünüzden kaçmasının imkanı yok...Hells Angel MC Word üyelerindek fiziksel potansiyel neydi yahu öle...:silent::silent::silent: Acaba gruba girebilmek için baş şart +150kg olmak falan mı:silent::silent: Feci şaşırdım öyle deli cüsseleri görünce...:cyclopsan
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Tabi yahu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


bu arada gözünüzden kaçmasının imkanı yok...Hells Angel MC Word üyelerindek fiziksel potansiyel neydi yahu öle...:silent::silent::silent: Acaba gruba girebilmek için baş şart +150kg olmak falan mı:silent::silent: Feci şaşırdım öyle deli cüsseleri görünce...:cyclopsan

Direk arpaya yüklenince öyle oluyor arada küspeyi de eksik etmeselermiş biraz daha normal olabilirlermiş heralde :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Efet sitelerini inceledim gelince...Dünyanın en eski motosiklet klübüymüş...mete abi sen yanlarında minyon kalırsın öle bişeler yane hesap et....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
vallamı lan...tahmin edebiliyorum...motor nası çekiyo bunları ya...vay ayıoğlu ayı gavurlar vayyy...bi fotolarını çeken yokmu bu ayuları...:p



valla motorlarını görmedim en çok merak ettiğimdi..Lakin ben gece 10da orada olup 1saat kaldım döndüm..Yemek yedim işte tek icraatim o...Umarım fotolarını çeken vardır...Bizim bi salih arkadasımız vardı Bursa'dan bizimle gelen..Onunda maşallahı var sana yakın o minyon kaldı harbi...Görkemin senin yanında olan versiyonu olarak düşünmek bile kesmiyor yane hesap et.NAsıl bir cüsseleri var...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ya varya delisiniz ya biri küspe :mrgreen:der alla sizin öldüm valla devam devam metehandro koparttı zaten az sonra resimler gelmeden komtan bi kilitlesin topiği yaktım sizi:mrgreen:yaaa bak uçtu handro son yazdığın:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hele o komtan hiç konusmasın direk banlarım onu :p
Amcam balık yedirmeye diye götürdü valla resmen tarla sürdük SS makine ile :queen:
Alacagın olsun bakalım komtan efendi ben sana sormazmıyım bunun hesabını, kız gibi makineyi sokturdun tarlalara :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla motorlarını görmedim en çok merak ettiğimdi..Lakin ben gece 10da orada olup 1saat kaldım döndüm..Yemek yedim işte tek icraatim o...Umarım fotolarını çeken vardır...Bizim bi salih arkadasımız vardı Bursa'dan bizimle gelen..Onunda maşallahı var sana yakın o minyon kaldı harbi...Görkemin senin yanında olan versiyonu olarak düşünmek bile kesmiyor yane hesap et.NAsıl bir cüsseleri var...

sende bu arada akşam vakti uğramışın...kaptırıp gitmişin 200 km helal olsun...40 yıllık moturcu oldun...nası canavr...teklemiyo demi...:cat:

ya varya delisiniz ya biri küspe :mrgreen:der alla sizin öldüm valla devam devam metehandro koparttı zaten az sonra resimler gelmeden komtan bi kilitlesin topiği yaktım sizi:mrgreen:yaaa bak uçtu handro son yazdığın:queen:



alıntı yapmışlarr...heyooo...silindi sayılmazkkii...:cherry:

yerim ben Komtanı...ısırırım ham yaparım...:p


Hele o komtan hiç konusmasın direk banlarım onu :p
Amcam balık yedirmeye diye götürdü valla resmen tarla sürdük SS makine ile :queen:
Alacagın olsun bakalım komtan efendi ben sana sormazmıyım bunun hesabını, kız gibi makineyi sokturdun tarlalara :queen::queen::queen:

olm sen uyma ona...kekonun altında düdük makaranası Hiyo var...tarlayada girer çapada yapar o motor....hatta sabanı bile çeker...:ptraktör motor...:queen:


Bir Honda sahibisin...herkesinen muhatap olma...adam seç...sınıfını bil...yanındaki adamları seç...hyo myo traş ...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
sende bu arada akşam vakti uğramışın...kaptırıp gitmişin 200 km helal olsun...40 yıllık moturcu oldun...nası canavr...teklemiyo demi...:cat:

valla 5motor çıktık Bursa'dan aslında 5-6gibi çıkacaktık ama işler dolayısıyla çok geçe kaldık..benim asıl istediğim MT'dekiler ile adam gibi tanışıp muhabbet edebilmekti ama kısacık kalmam gerektiği için sadece uğradım ceeee dedim kaçtım...Valla maşallahı var canavarın 3000km devirdim 36-37gün sonunda.Arada sorun çıkartıyor tabi ama çok yükleniyorum ondan.Artık çok iyi anlaşıyoruz onunla.Tanıdık birbirimizi...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
heee tabi tabi sayılmaz :mrgreen:komtan be handroyu bi çizsene özledim çizik halini :queen:1 hafta ceza masustan :queen:
Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)3 misafir 1 kim:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst