Samet kardeşim, ben senin kadar motor'a binmesem de senden çok hayat tecrübem var. Şunu da ekleyeyim marka fanatiği kesinlikle değilim yarın Tvs, Honda'yı katlar satış sonrası hizmetlerde, teknolojide o zaman da mantıklı olan tvs derim. Japonlar 60'lardan beri motosiklet sektöründe ilerleyişe geçtiler bu günlere lap diye gelmediler, bu müşteri memnuniyetini, servis ağını satış sonrası bilumum hizmetlerini bir günde oluşturmadılar. Yıllardır uğraşıp oluşturdukları bu sağlam imajı da bir günde kaybedecek kadar ahmak değiller. Daha Hintliler Japonlar'a göre yolun çok başındalar. Arkana güçlü bir firmanın garantisini almayı vurguluyorum bütün buraya yazdıklarımdan. Bunu anlamak içinde tvs'ye binmeme hiç gerek yok kimin ne olduğu ortada (firma gücü olarak). Apache'yi kötüler bir tutum içinde de değilim, çünkü bildiğim bir motor değil... Tvs nasıl bir markadır?, Türkiye motosiklet piyasasına ne zaman girdi? Servis anlaşmaları ne üzerinedir? Her zaman malının arkasında mıdır? Bunlar gibi çok soru işareti var henüz Tvs hakkında. Motoru iyi yapan onun atikliği hızı değildir güzel kardeşim. Malı mal yapan arkasında ki güçtür. Senin beğenilerin, hayattan ne istediğindir. He ben piste çıkacam cbr ile apache yi yarıştıracam kazanırsam da bana tvs yeni motor hediye edecek diyorsan. Sen tvs'nin hızınıdan atikliğinden bahsetmeye devam et. Ama benim gibi tamamen başka birşeyden bahseden insanada yanlış yorumda bulunma... Elma ayrı armut ayrı...
Ayrıca hala sayısız motora bindim diyorsun, bakıyorum apache 13 küsür bg. cbr 13 bg. cbr daha hafif. Kompresyon oranlarında cbr daha üstün. Torklarına gelirsek apache 12nm cbr10.5 nm yani nesi bu kadar hızlı gitmesine sebep oluyor anlamıyorum biri 600cc.'lik racing değil ki fark senin anlattığın kadar bariz olsun. Kusura bakma kardeşim ama burada samimiyetinden şüphe ediyorum. Lütfen objektif ol. Tvs'nin tek cazip yönü dediğim gibi kalıplı duruşu ve 0. km satış fiyatı ki bu da seni aldatmasın bu işin ikinci elide var... bu gün 5500 aldığın cbr'yi 8 9 ay sonra 3500' e satarsın sana maliyeti bu durmda bakımları ile birlikte 2800 falan gelir. Tvs için aynı şeyler geçerli mi. Benim maksadım tvs'yi kötülemek cbr'yi eşi benzeri yokmuş gibi yüceltmek değil tavsiye isteyene en mantıklı tavsiyeyi verebilmek aklın, bilginin ışığında. Arkadaş ikisi demiş o yüzden cbr üzerinde durdum. Fakat esas fikrimi sorarsanız ikisi de değil zaten ybr125... Hem fiyatı hem servis ağı hem grenajsız oluşu, ikinici el alım-satımı, dayanıklılığı, çok cazibesi var ilk motor için... Yok ben 20 km. daha hızlı gidecem param bol diyorsan cbr ama Apache değil...