aynızından burdada var 7 tane bi sende var ssandın heeee,japanlar sana specialmi ürettiler yoksa,o motorun suu soğutmasından başka hiç bir şeyi yok teknik olarak,arka fran diskmi dicsn yoksa ha doooooru ya bide altı fitesti o:queen:
aynızı değil aynısı
burdada değil burada da
japan değil japon
special değil özel
fites değil vites...
heralde diğer yazılanları arkadaşlar anlayabilmiştir...
Ayrıca , bu konu marka ve model karşılaştırmalarında değil miydi? Neden moto sohbet'e alındı? Ayrıca ben amacına ulaşıldığına , hatta amacını da aşıp arkadaşların saçmalamasına dönüştüğüne inanmaktayım... Kilitlenmesi talebimdir.
niye gonuyu saptırıyonki gonumuz uslüb,şive değil,gonumuz cbrmi apachemiydi heralde,yazacak bişe bulamayınca hitab şekline saldırıyamı başladın,senin cbrn kötü işte apacheyi geçemez isterse 10 fites olsun isterse 200cc olsun:queen:
Çoluk çocuk muhabbetine döndü resmen. Tamam apache cbr 125'i geçer 3'e katlar 5'le çarpar. Alın bi apache bakın keyfinize.
Oldumur:
Ayrıca
gonu değil konu,
uslüb değil üslup
bişe değil bişey
hitab değil hitap
fites değil vites
Bknz;www.tdk.gov.tr
![]()
![]()
Motor: 4 zamanlı hava soğutmalı
Motor hacmi: 147.5cc
Max Güç: 13.5hp
Max Tork: 12.3nm
Kompresyon Oranı: 9.5:1
Şanzıman: 5 vites
Süspansiyon: Ön teleskopik çatal, arka gazlı süspansiyon
Frenler: Ön 240mm Disk, arka 130mm kampana
Lastikler: Ön 90.90.17, arka 100.80.18
Dingil Mesafesi: 1260mm
Ağırlık: 136 kg
Yakıt Deposu: 16 Lt
mi yoksa
![]()
![]()
CBR 125’in 2007 yenilikleri:
Gösterge paneli yenilenmiş
Yeni Çift optik far direk CBR 600/1000 RR dan alınmış.
Enjeksiyon sistemi çalışması yeniden düzenlenip, PGM-FI idle yönetim sistemi IACV ile güçlendirilmiş
Hava kirliliğine karşı HECS3 sistemi ile katalizör ve oksijen sondası eklenmiş.
mi diyorsun yani...
Arkadaşlar arkadaşlarımızın yazdıgını hepimiz anlıyoruz,Burayı Türk Dil Kurumuna çevirmeye gerek yok pls..
gerek var.
Türkçe'mize sahip çıkmak, onu korumak hepimizin dikkat etmesi gereken birşey diye düşünüyorum.
bu şekilde umursamayarak bu hallere geldik zaten. bunları konuşmanın yeri burası olmasa bile.
Saygılarımla.
Çoluk çocuk muhabbetine döndü resmen. Tamam apache cbr 125'i geçer 3'e katlar 5'le çarpar. Alın bi apache bakın keyfinize.
Oldumur:
Ayrıca
gonu değil konu,
uslüb değil üslup
bişe değil bişey
hitab değil hitap
fites değil vites
Bknz;www.tdk.gov.tr
uf yaw apache dede motoruna benziyor cbr (cibiar) da genç işi bana kalırsa cbr neden kalite 1 su soğutmalı 2 görünüşlü 3 en azında bişeye benziyor
kızlar hangisini beğenir dersen bana kalırsa cbr şimdi diyeceksiniz reklamdaki kız neden ona biniyor e okadar para verseler bana ben bırak onu bisklete binerim yaw
demi yani sen cbr al cbr
gerek var.
Türkçe'mize sahip çıkmak, onu korumak hepimizin dikkat etmesi gereken birşey diye düşünüyorum.
bu şekilde umursamayarak bu hallere geldik zaten. bunları konuşmanın yeri burası olmasa bile.
Saygılarımla.