Cbr 125 2007 Mi Yoksa Apache Mi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki apache 150 cc cıbır 125 katili
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya ben su iş anlamıyom Honda dan paramı alıyorsunuz Allah askına :) Nedir bu körü körüne Honda Fanatikliği anlamıyorum TVS görünüşüne bile laf atıyorsunuz bıkere gorunuz olarak harıka bı motor 2.si Cbr125 sadece incecik kendını Racing sana bı motor.Kalıtedir o baska.Ama korukorune Sırf Honda kullanıyorsunuz dıye fanatıklık yapmya gerek yok ben ne Honda kullanıyorum ne TVs ama asla Cıbır125 e o parayı vermem ılla 2 secenegım varsa TVS derım.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aynızından burdada var 7 tane bi sende var ssandın heeee,japanlar sana specialmi ürettiler yoksa,o motorun suu soğutmasından başka hiç bir şeyi yok teknik olarak,arka fran diskmi dicsn yoksa ha doooooru ya bide altı fitesti o:queen:

aynızı değil aynısı
burdada değil burada da
japan değil japon
special değil özel
fites değil vites...

heralde diğer yazılanları arkadaşlar anlayabilmiştir...


Ayrıca , bu konu marka ve model karşılaştırmalarında değil miydi? Neden moto sohbet'e alındı? Ayrıca ben amacına ulaşıldığına , hatta amacını da aşıp arkadaşların saçmalamasına dönüştüğüne inanmaktayım... Kilitlenmesi talebimdir.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşlar arkadaşlarımızın yazdıgını hepimiz anlıyoruz,Burayı Türk Dil Kurumuna çevirmeye gerek yok pls..
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
aynızı değil aynısı
burdada değil burada da
japan değil japon
special değil özel
fites değil vites...

heralde diğer yazılanları arkadaşlar anlayabilmiştir...


Ayrıca , bu konu marka ve model karşılaştırmalarında değil miydi? Neden moto sohbet'e alındı? Ayrıca ben amacına ulaşıldığına , hatta amacını da aşıp arkadaşların saçmalamasına dönüştüğüne inanmaktayım... Kilitlenmesi talebimdir.




niye gonuyu saptırıyonki gonumuz uslüb,şive değil,gonumuz cbrmi apachemiydi heralde,yazacak bişe bulamayınca hitab şekline saldırıyamı başladın,senin cbrn kötü işte apacheyi geçemez isterse 10 fites olsun isterse 200cc olsun:queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Çoluk çocuk muhabbetine döndü resmen. Tamam apache cbr 125'i geçer 3'e katlar 5'le çarpar. Alın bi apache bakın keyfinize.

Oldumu :pr:

niye gonuyu saptırıyonki gonumuz uslüb,şive değil,gonumuz cbrmi apachemiydi heralde,yazacak bişe bulamayınca hitab şekline saldırıyamı başladın,senin cbrn kötü işte apacheyi geçemez isterse 10 fites olsun isterse 200cc olsun:queen:

Ayrıca

gonu değil konu,
uslüb değil üslup
bişe değil bişey
hitab değil hitap
fites değil vites

Bknz;www.tdk.gov.tr
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Çoluk çocuk muhabbetine döndü resmen. Tamam apache cbr 125'i geçer 3'e katlar 5'le çarpar. Alın bi apache bakın keyfinize.

Oldumu :pr:



Ayrıca

gonu değil konu,
uslüb değil üslup
bişe değil bişey
hitab değil hitap
fites değil vites

Bknz;www.tdk.gov.tr

her türlü saldırıya açığım,düzeltmelere devam ediniz,hatta elinizden geliyorsa beni forumdan attırınız,benim raaatım iyi raaatımı bozamazsınız:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
noluyo yahuu tamam gecemez kızmayın bu kadar
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
18
tabikide apache derim yaa cbr 125 bisiklet ona bine ceğime ybr 125 binerim daha ii(tabi illa marka alcam diyosan)
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
zaten forumda honda ile neyi kıyaslarsanız kıyaslayın honda mutlak daha çok oy alıyor bu gerçek bilen de honda diyor bilmeyende.bunu anlamak gerçekten zor ben tvs i bilmem ama dikkatimi çeken şu oldu ki konu ne olursa olsun honda en iyi gibi lanse ediliyor hiç te doğru bi durum değil bence dolayısıyla ben bu kıyaslamaların objektifliğine inanmıyorum bu konu hakkında da söyleyeceğim şu ki cbr hakikatten çok komik geliyo bana tabi herkesin görüşü farklı ne de olsa honda ?!!!
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
tvs-apache-1.jpg
2006010200070301.jpg

Motor: 4 zamanlı hava soğutmalı
Motor hacmi: 147.5cc
Max Güç: 13.5hp
Max Tork: 12.3nm
Kompresyon Oranı: 9.5:1
Şanzıman: 5 vites
Süspansiyon: Ön teleskopik çatal, arka gazlı süspansiyon
Frenler: Ön 240mm Disk, arka 130mm kampana
Lastikler: Ön 90.90.17, arka 100.80.18
Dingil Mesafesi: 1260mm
Ağırlık: 136 kg
Yakıt Deposu: 16 Lt

mi yoksa

140_Honda_CBR125R.jpg
060hondacbr125rkh0.jpg

CBR 125’in 2007 yenilikleri:
Gösterge paneli yenilenmiş
Yeni Çift optik far direk CBR 600/1000 RR dan alınmış.
Enjeksiyon sistemi çalışması yeniden düzenlenip, PGM-FI idle yönetim sistemi IACV ile güçlendirilmiş
Hava kirliliğine karşı HECS3 sistemi ile katalizör ve oksijen sondası eklenmiş.

mi diyorsun yani...

Gorkem, Allah razı olsun senden; ben de yazılanlara bakıp diyom; 'lan neymiş bu apache böyle, nası bişey ki'....

sayende resmini gorduk ve şimdi diyom ki 'pu hahhahhaha'

Bu konu, delinin biri kuyuya taşa atmış misali olmuş. Neyini karşılaştırıyosuz anlamadım ki ???

Aprilla RS gibi bişi sandım ben de ciddiye aldım girdim konuya. Girmez olaydım, cıbırımın böyleleriyle karşılaştırıldığını görmez olaydım... :queen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
uf yaw apache dede motoruna benziyor cbr (cibiar) da genç işi bana kalırsa cbr neden kalite 1 su soğutmalı 2 görünüşlü 3 en azında bişeye benziyor

kızlar hangisini beğenir dersen bana kalırsa cbr şimdi diyeceksiniz reklamdaki kız neden ona biniyor e okadar para verseler bana ben bırak onu bisklete binerim yaw

demi yani sen cbr al cbr
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
45
Arkadaşlar arkadaşlarımızın yazdıgını hepimiz anlıyoruz,Burayı Türk Dil Kurumuna çevirmeye gerek yok pls..

gerek var.
Türkçe'mize sahip çıkmak, onu korumak hepimizin dikkat etmesi gereken birşey diye düşünüyorum.
bu şekilde umursamayarak bu hallere geldik zaten. bunları konuşmanın yeri burası olmasa bile.
Saygılarımla.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
gerek var.
Türkçe'mize sahip çıkmak, onu korumak hepimizin dikkat etmesi gereken birşey diye düşünüyorum.
bu şekilde umursamayarak bu hallere geldik zaten. bunları konuşmanın yeri burası olmasa bile.
Saygılarımla.

haaa öyle mi diyon ama ben almanyadan geldim şimdi nolacak yanliş bişey yazarsam istemiyerek ozaman ben dövecen mi
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
:cat:
Çoluk çocuk muhabbetine döndü resmen. Tamam apache cbr 125'i geçer 3'e katlar 5'le çarpar. Alın bi apache bakın keyfinize.

Oldumu :pr:



Ayrıca

gonu değil konu,
uslüb değil üslup
bişe değil bişey
hitab değil hitap
fites değil vites

Bknz;www.tdk.gov.tr


sen düzeltmeye çalışmışsın da sen de hafiften bi hata yapmışsın bişey değil bir şey olması gerekiyodu bence bu muhabbetlere burda girmenin hiç anlamı yok demek ki herkes hata yapabiliyormuş :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
18
uf yaw apache dede motoruna benziyor cbr (cibiar) da genç işi bana kalırsa cbr neden kalite 1 su soğutmalı 2 görünüşlü 3 en azında bişeye benziyor

kızlar hangisini beğenir dersen bana kalırsa cbr şimdi diyeceksiniz reklamdaki kız neden ona biniyor e okadar para verseler bana ben bırak onu bisklete binerim yaw

demi yani sen cbr al cbr

dede motoru ha sen cıbıra bak be adı ustünde cıbır küçükken bi bisikletim vardım cıbır dan daha kaslı duruyodu bisiklet ya bi kere cıbıra binen tamamen konmik duruma düşer oyuncak gibi puhaaa:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
gerek var.
Türkçe'mize sahip çıkmak, onu korumak hepimizin dikkat etmesi gereken birşey diye düşünüyorum.
bu şekilde umursamayarak bu hallere geldik zaten. bunları konuşmanın yeri burası olmasa bile.
Saygılarımla.

:cat: ... sitede aklı başında insanlar görmek güzel.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
apachenin fiyatı 3,500 ytl cbr 125 5,500 ytl ne alakaysa farklı tarzda motorlar keyfine kalmış arkadaş...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben 80 kg. yim sırtımda 10 kglik bir çanta 120 lik lastik...


Shot with SGH-E250 at 2007-08-09

Yorum yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst