aranızda yeniyim ybr 125 e nasıl teyip taktırıcam

Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Her şeye rağmen bunu yap bence ama teypden ziyade mp3 player hem çok daha ucuza mal olur hem de besleme ihtiyacı duymazsın...(ayrıca radyolu olanları da var)
Kabin olayı kolay koltuk kenarı arka yanları çok uygun olabilir...

Ya da top case içine sağlı sollu montaj...

Kabinlerine mini amfi gerekiyor (kontaktan desteklersin) aksi halde watt eksiği mp3 player çıkışını yakabilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben bir klima taktırdım motora dış ünitesinide arkaya bağladık:pr: kışın ısıtor, yazın soğutuyuor manyak güzel oldu, yakında bir dinlenme koltuğu taktırmak istiom onuda hallediyim sonra teybi takcak yer buluruz:pr:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
teyip taktırmakta neyin nesi motora ? Müzik dinlemek istiyorsa arabaya binsin, motosiklete binme amacınızı merak ediyorum... ?

Arkadaşlar fazla yüklenmeyin yenidir galiba

Arkadaşım sen eniyisi bir tane BMW marka Radyo teyp, cd çalar, airbag, klima olan LT tipinde motor al bu sorunlarla uğraşma
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yap dostum.sonrada buraya nasıl yaptıgını anlat.ama yeni bir topik aç.örnek olda bizde taktıralım.:rendeer:
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
ybr125hasan
dostum anladığım kadarıyla arkadaşların birçoğu araba teybi monte edilmiş , püskül niyetine gidonlarından kaset bantlarının sarktığı bisan bisikletler çağına yetişemedikleri için biraz şaşırıp heyecan yapmışlar. Mazur gör.
Halbuki ne havalı karizmatikti o bisikletleri sürenler
ense uzatırlar , güneş gözlüğü takarlar ve tüm caddeye babalarının hayrına ferdi tayfur dinletirlerdi
benim tarzım değil...orası ayrı bir mevzu ama içerdiği yüksek oranda orjinalite ve özgüven sebebiyle hep sempatiyle bakmışımdır bu tip olaylara.

umarım kısa zamanda istediğini yaparsın bir de resim koyarsın :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motora teyp tak-tı-rıl-maz.buna bilinçli bir motosiklet kullanıcısı oloarak ben karşıyım ve çoğu arkadşımın benimle aynı fikirde olduğunu düşünüyorum.arkadaşım gel sende bilinçli bir kullanıcı olarak teyp felan taktırma zaten bi işe yaramaz.
ayrıca bu konununda kötü örnek teşkil ettiğini düşünüyorum ve moderatör tarafında kilitlenmesi taraftarıyım.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
motora teyp tak-tı-rıl-maz.buna bilinçli bir motosiklet kullanıcısı oloarak ben karşıyım ve çoğu arkadşımın benimle aynı fikirde olduğunu düşünüyorum.arkadaşım gel sende bilinçli bir kullanıcı olarak teyp felan taktırma zaten bi işe yaramaz.
ayrıca bu konununda kötü örnek teşkil ettiğini düşünüyorum ve moderatör tarafında kilitlenmesi taraftarıyım.

dostum biraz ayıp etmişsin,birbirimizin düşüncelerine değer vermeliyiz.sence eksi yanları neler yazarsan bizde faydalanırız.
ben kawasaki er5 e taktıracagım.
yakışmazmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst