yeni motorumla ilk kaza tecrübem

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
selam arkadaşlar.
dün akşam hava almak için dışarı çıktım.

biraz dolaştım ve eve dönüyorum.
kaskım kafamda üstümde kot mont.

rampa yukarı çıkıyorum hızım 50 km civarı rampanın sonuna 100 mt falan kaldı.

önüme bakıyorum dikkatli bi şekilde devam ediyorum. arkamda araç yol önümde serbest.

bir anda önümde beyaz bi taksi belirdi.aracın burnu motorun önünde arka kısmı ise solumda. resmen önüme kırdı aracı.
sağ tarafım kaldırım. sol tarafım araba her türlü bi tarafa dokunsam yerdeyim.

araç önüme çıktığında önümde oluşan üçgende 3 mt mesafe vardı ortalama.

anında frenlere asıldım arka teker kaymaya başladı ve ardından ön tekerde kitlendi ve kaymaya başladı.
artık dengemi kaybetmek üzereydim yaklaşık 2 mt kaydım. tam freni bırakmak üzereydimki araç önümden sağa yola girdi ve bende o reflekse rampanın başına kadar çıktım.
o an taksiyi göremedim sağ tarafta ama frenleme anında araca bakarken sinyalinin yandığını gördüm.

korna çalmadı yol istemedi resmen önüme kırıp geçmek istedi.

ama aynamda yoktu. baya bi süratle geldiği kesin.

yolun başında durdum motoru kenara çektim kaskımı çıkardım ve derin bi nefes aldım. resmen aptallaştım. geri dönüp aracın gittiği yola girmek istedim ama öyle bi tırsmışımki cesaret edemedim.

aracı önümde görünce eyvah dedim kendi kendime ya yaralanıcam ya ölücem. evde çoluk çocuk aklıma geldi.

ben orda soluklanırken araç önümden geçti. bende atladım motora kaskı takıp yola çıkana kadar bu gitti ışıklardan geçti tam ben geçerken kırmızı yandı mecburen durdum ışıkta.

sonra aradım polisi verdim plakasını olayıda abartmadan polise anlattım.

hayatımda bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. elim ayağım kesildi resmen.


arkadaşlar bu mesajı geçmiş olsun dileklerini almak için yazmadım ve hatta yazarken baya bi tereddüt ettim.

sadece ibret olsun istedim. bu kadar olur dedirtecek cinsten bi olay oldu benim için.

her zaman dikkatli gitmekte işe yaramıyor. olacaksa eğer o sizi buluyor. buna kesinlikle eminim.....

Yazı biraz uzun oldu. sabredipte okuduğunuz için teşekkür ederim. o kadar stres yaptımki yazdıkça yazasım geldi .....

Herkese Saygılar Kazasız belasız sürüşler .....
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
geçmiş olsun ucuz atlatmışsın..
umarım son olur bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmıs olsun abı yaa....allah senı ailene bagıslamıs....
allah bı daha kaza bela vermesın...
sen ne kadar dıkkatlı olursan ol....genede kaza olacaksa oluo....
ben gecen kaza yaptım...cok ama cok dıkkatlıydım...dolmuscunun döner kavsaktan dönmeyıpte ters yönden U dönusu yapacagını nerden bıleyımkı ....bende bu sekılde dolmusun altına gırdım...sen ıstedıgın kadar dıkkatlı ol...bız önlemımızı alalımda...taktır allahtan....k.i.b abı kazasız belasız surusler dılerım....
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
geçiş olsun okadar çok araba kullanmasını bilmeyen insanlar varki trafikte çekilecek gibi değil allah kuryelere sabır versin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oLuyoo bölee şeyler kardeşim :) takma kafanı :) her deneyim bi ustaLık belirtisidir :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
59
Geçmiş olsun. polisten bir haber çıkarsa bizede bildir, merak ettim bir işlem yapacaklar mı?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
oLuyoo bölee şeyler kardeşim :) takma kafanı :) her deneyim bi ustaLık belirtisidir :)

hakikaten öyle ya kazadan sonra anladım bende

Geçmiş olsun. polisten bir haber çıkarsa bizede bildir, merak ettim bir işlem yapacaklar mı?

polisten bi haber gelmedi henüz .... acaba şimdi arayıp sorsam polisi gereksiz meşgul etmiş olurmuyum ???


bu arada arkadaşlar bu topiğe dün akşam cevaplar yazılmıştı ama onlar silinmiş şimdi. acaba yanlış bişeymi yaptım ???
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
çok geçmiş olsun arkadaş...
dikkatsiz sürücülerimiz çok fazla mümkün olduğunca temkinli olmamaız lazım...
allah bir daha yaşatmasın....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım.....
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
108
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş allah kaza bela vermesin
ancak böyle insanların allah cezasını versin .kazadır kusura bakma deyipte bi özür dilese belki bukadar etkilenmiycen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst