yeni bişey alırımda kaza yapmammı:)

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
:) Dostum kusura bakma gülmemek elde değil. Biraz şanssızsın anlaşılan. Arada olur böyle şeyler... Üst üste gelmiştir heralde...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
resimler süper :queen: hele de o ağzı açık çıkan bir başka olmuş :mrgreen:

teşekkür ederim:rendeer:

arkadaşlar martı olayı gece saat 11:30 civarı pendik minibus yolunda gidiodum sagda bi sokaga giricektim tabi arada ona bakıodum ama yol bostu 2 seritte bianda soldan bişey dikkatimi cekti baktım kafamı çeviriodumki tekrar bi baktım yaklasık 2metre sol caprazmda bi martı bana gelio ama ole biyerden gelioki carpmamak elde degil bn o anda sdce inş alcalıodur one carpar die dusunebildim ama o geldi sol koldan direk saplandı bana cırpınmaya basladı işte 50metre fln gittikten snr kurtulamadın kocaman hayvan yerdede kum varmış freni sıkınca baktım devriliom motoru sola ittim bn saga atladım kolumun ustune dusmusum kırıldı işte:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
87c70c7353976d28c5669d3fa9a7f5bc.jpg

6a6a2491250da866f5460c15bcafa721.jpg

37129abb971dab709931f90daccb4ea1.jpg



Çok güzeller :):):):) ::blushani
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah beterinden korusun bu arada yeni bir koruma alırsam once sana göndereyim test edersin :mrgreen: bende oyle kulanırım :cyclopsan
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka bir kan akıt yaw ne bilim hotoz moroz kess

sen hindi kes abicim hindi epeydir yemedikte bide gezi yaparız mangal falan ohh :) ikisini bi aradaçıkartırsın hem bizim korumalıklarıda bi denersin bi kaç güne yeni mont alıcam onada bi baksna be usta sağında solunda bi sakatlık varmı :queen:

şaka bi yana geçmiş olsun kardeş
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
komik anlatım tarzıyla söylediğin için güldüm,fakat yaşadıkların ciddi önemsenmesi gereken şeyler...ilk olarak yeni bir şeyler almaktan vazgeç,dediğine göre yeni aldığın şeylerin etkisiyle kaza yapıyomuşsun...tubişin dediği gibi birilerinin eskilerini giyerek uğursuzluğun geçmesini bekle... :)
hadi latife de bir yana uğursuzluk,şanssızlık diye algılamayalım,bence biraz dikkatsizlik sözkonusu....daha dikkatli olunca paşa gibi uçarsın motorun üstünde almaktan korkma motoru, fakat ilk olarak dikkatini vermen gerekiyo...sonra iyice bir analiz etmen lazım kendini motor kullanıcılığı adına...
baktın gerçekten artık iyisin al motor ve vınnnnnnnnn.....:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bence kardes senın yolda seyır halınde kafanda ne gecıyorsa artık..... konsantrasyon eksıklıgın var,trafık hıcı bır hatayı effetmez,bence bır muddet motor kullanma kendını dınle.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bence motoruna ve kendine bir nazarlık tak belkide nazar vardır :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bence kardes senın yolda seyır halınde kafanda ne gecıyorsa artık..... konsantrasyon eksıklıgın var,trafık hıcı bır hatayı effetmez,bence bır muddet motor kullanma kendını dınle.
ya enson yagmurda motorun kayıcagını biliodum ve 20yle fln gidiodum ama ole bi anda kaydıki bsy yapamadım bide direk attı motor kendini toparlama fırsatı brakmadı bana:pale:

bence motoruna ve kendine bir nazarlık tak belkide nazar vardır :mrgreen: :mrgreen:

kardeş hiç sorma o konuyu ben gül gibi nazarlıgımı kırdım kız arkadaşımın hediyesiydi bide:salut:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
matrixçi dostum çok geçmiş olsun:)
sana ehliyet verenin ben:p:p:p
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşım geçmiş olsun.
Benim ilk motor sevdam scooter ile başlamıştı. Jant çaplarının küçük olması,motor aksamının sürücü koltuğunun arkasında kalması neticesinde fiziksel denge merkezlerinin kaymış olması,her bakımda sökülüp-takılan plastik kasanın vida yuvalarının aşınması ve dökülmesi,markası ne olursa olsun beni bu tarzdan buz gibi etti. Değiştirmeyi düşünmüyorsan daha dikkatli olman dileğiyle. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst