MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar bu organizasyon sadece izmir ve manisa üyleri içinmi geçerli. ben denizlideyim gelip sizinle tanışmak isterdim..

dostum tabiki gelebilirsin MECİT telefonunu yazmış bir iki mesaj önce geldiğinde onun ile irtibata geçebilirsin buluşma yerimizi tarif eder .
olmadı turgutlu tarafından girişte bi arkadaşımız karşılar sizi
ancak yolunuz uzun sırf bu toplantımız için geliyorsanız ALLAH bileğinize kuvvet versin hayırlı yolculuklar :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar bu organizasyon sadece izmir ve manisa üyleri içinmi geçerli. ben denizlideyim gelip sizinle tanışmak isterdim..

DOSTUM bekliyoruz,,sen ta oralardan bizleri tanımak için buyurur gelirsen bizlerede seni en güzel şekilde ağırlamak düşer..buyur gel misafirimiz ol..05442731278
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mecit bu yaaa seviyorum bu çocuğu :)
kardeşim benim ,sen en iyi şekilde organizasyonu yapar ve bizleri misafirlerimize karşı mahcup etmessin :cherry:
(yağ yapalım biraz tüm işler ile o ilgileniyor bu aralar :p )
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
mecit bu yaaa seviyorum bu çocuğu :)
kardeşim benim ,sen en iyi şekilde organizasyonu yapar ve bizleri misafirlerimize karşı mahcup etmessin :cherry:
(yağ yapalım biraz tüm işler ile o ilgileniyor bu aralar :p )



AYIP ETTİN müdürüm,,sitenin gençlerinden sayılırız,,tutupta sizleremi yaptıralım bu işleri..ataya saygı var bizde abi...:rendeer::rendeer::bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
gelcek gelcek,,uçarı kaçarı yok..adamı daha spile çıkarcam yaaa,,,işimiz var onla..
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
11
tamam o zaman çok büyük bir aksilik çıkmazsa çarşamba günü saat 19:00 gibi falan Manisa dan Mecit dostumu cep ten ararım...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
11
tamam o zaman çok büyük bir aksilik çıkmazsa çarşamba günü saat 19:00 gibi falan Manisa dan Mecit dostumu cep ten ararım...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
İzmir MT den gelebilecek arkadaşların dikkatine !

İzmir MT için buluşma yeri : Ege Üniversitesi Kampüs Önü / Bornova (Manisa Kavşağındaki Kapı)
Buluşma saati : 19:15
Tekerlek dönüş en geç 19:30 ...

adamı hasta etmeyin sinire kestim zaten. kimler gelecek izmirden söylesin de ona göre bekleyelim kampüs önünde. Ben kesin geleceklerini bildiklerimi listeledim. Diğer üyelerimizden gelemeyecek olanlar en geç Salı mesai bitimine kadar gelemeyeceklerini ve nedenlerini dilekçe ile yönetime bildirsinler. Bildirmeyenlar hakkında yasal işlem başlatmam direkt döverim:mrgreen::pr:

Katılım Listesi

1.Wallace
2.I-ben
3.Rots
4.Ceyz
5.Böcek
6.Chatkut
7.Extreme (bilmem kaç) SX AK (1925 miş öğrendim)
8. Forrap
9.

MT izmir den başka ismini yazmayı unuttuklarım varsa söylesinler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
:queen:
adamı hasta etmeyin sinire kestim zaten. kimler gelecek izmirden söylesin de ona göre bekleyelim kampüs önünde. Benim kesin geleceklerini bildiklerim

1.Wallace
2.I-ben
3.Rots
4.Ceyz
5.Böcek
6.Chadkut
7.Extreme (bilmem kaç) SX AK
8.
9.

MT izmir den başka ismini yazmayı unuttuklarım varsa söylesinler.


adam nasıl kızmış abim baksana yaaa..:queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
2 si sabahı yola çıkıyorum edremite gideceğim motoru yola hazırlamam lazım birkaçta halletmem gereken iş var sınavlarımdan dolayı cok sıkıstım:(toplantıya katılamıyorum arkadaşlar herkese selamlar görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
hedoooooooo,,yolun açık olsun baba..hayırlı yolculuklar..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gürkay, iski, lodos;
abicim ayarlayın işinizi gücünüzü gelin valla ya. bak anlamam gelir sizin fabrikaya sünne haşarısı koyarım zeytinlerinize. Biliyorsun "sünne kıl kanatlı bir böcek olup..."

özledim bea yaw
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
zaten bu seferde gelmeyenleri kara tahtaya yazcam murat abi...

çekecekleri var yani..yada çok büyük bir ceza kescez onlara..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gelicez kısmetse,pek bişey kalmadı :) Hadi bakalım...
Manisa Manisaaa duy sesiiiimiziiiiiiii,bu gelennnnn İzmir innn ayakkk sessleriiiiii !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst