hayalımdekı motorumu aldım sonunda NX4 FALCON

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı olsun...kazasız belasız kullanasın inşallah...NX4 çok sağlam ve güzel bir motordur...ama müdavili Transalp'in önünü kestiği için üretimden kaldırılmıştır...Hayrını göresin...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Hayırlı olsun...kazasız belasız kullanasın inşallah...NX4 çok sağlam ve güzel bir motordur...ama müdavili Transalp'in önünü kestiği için üretimden kaldırılmıştır...Hayrını göresin...

sagol dostum,bugun ıyı bır gezı yaptık ve ılk denemelerımde benı performansı cok etkıledı,saglam makına vee cok hınzırr

hayırlı olsun efenim................

tskler arkadasım cok sagol..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
allah nazarda saklasın motorunun maşallahı var hem duruşu hem gidişi ben sanki seni bi ara boy la kapışırken mi gördüm ne

ama benim aklım şu gözlemecideki motorda kaldı be abii:bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
şaka yapıyom be abii ama iki gün önce almana rağmen sağlam gidiyorsun maşallah:cat:

eyvallah :) bu arada ben endrocuyum benım bundan once tenere 660,nx 650,gagıva 650,kavasakı kmx 125 gıbı makınalar vardı.yanı tecrubelım ve tarzım bu yonde.:queen::queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eyvallah :) bu arada ben endrocuyum benım bundan once tenere 660,nx 650,gagıva 650,kavasakı kmx 125 gıbı makınalar vardı.yanı tecrubelım ve tarzım bu yonde.:queen::queen:

ben anlamıştım zaten titanla bu tecrübe yapılmaz diye içten içten düşünüyordum ama belli etmedim:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hayırlı olsun en sevdiğim motorlardan biri falcon üretimden neden kaldırılır boyle güzelim bi alet anlamam:( kazasız belasız hocam
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun en sevdiğim motorlardan biri falcon üretimden neden kaldırılır boyle güzelim bi alet anlamam:( kazasız belasız hocam

sagol arkadasım tsk ler,aslına bakarsan bende anlamsız buluyorum,bence her yonuyle on numara motor her yola gıdıyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun hocam yakışıklı motormuş.Altında eskisin.Falcomlar biraz fazla ykıyor diye duymuştum doğrumu?:):silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kıskandım banane hemde çok kıskandım, bende koyacağım :p :mrgreen:

falconuh3.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
güle güle kullan derim ben sana keşke benimde olsa

tsk ler arkadasım umarım sende hayallerını gerceklestırırsın.:cat:

Kıskandım banane hemde çok kıskandım, bende koyacağım :p :mrgreen:

falconuh3.jpg

:):):) sana daha cok yakısıyor..

Hayırlı uğurlu olsun hocam yakışıklı motormuş.Altında eskisin.Falcomlar biraz fazla ykıyor diye duymuştum doğrumu?:):silent:

tam olarak ne kadar yaktıgını bılmıyorum ama tek depoyla yaklasık 300 km yı devırırsın ama bu arada 150 yada 160 km gıbı hıza cıktıgında bu ortalama duser.cok tsk ler.:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst