- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Hayırlı olsun...kazasız belasız kullanasın inşallah...NX4 çok sağlam ve güzel bir motordur...ama müdavili Transalp'in önünü kestiği için üretimden kaldırılmıştır...Hayrını göresin...
hayırlı olsun efenim................
allah nazarda saklasın motorunun maşallahı var hem duruşu hem gidişi ben sanki seni bi ara boy la kapışırken mi gördüm ne
ama benim aklım şu gözlemecideki motorda kaldı be abii:bounce:
hayırlı ugurlu olsun.
25 hayır 25 ugur![]()
yok arkadasım kapısma olayı,hangı motordu gozlemecı dekı motor.
şaka yapıyom be abii ama iki gün önce almana rağmen sağlam gidiyorsun maşallah:cat:
eyvallahbu arada ben endrocuyum benım bundan once tenere 660,nx 650,gagıva 650,kavasakı kmx 125 gıbı makınalar vardı.yanı tecrubelım ve tarzım bu yonde.:queen::queen:
Motor temizmiş siyah siyahh
Hayırlı olsun
ben anlamıştım zaten titanla bu tecrübe yapılmaz diye içten içten düşünüyordum ama belli etmedim![]()
hayırlı olsun en sevdiğim motorlardan biri falcon üretimden neden kaldırılır boyle güzelim bi alet anlamamkazasız belasız hocam
güle güle kullan derim ben sana keşke benimde olsa
Kıskandım banane hemde çok kıskandım, bende koyacağım:mrgreen:
![]()
Hayırlı uğurlu olsun hocam yakışıklı motormuş.Altında eskisin.Falcomlar biraz fazla ykıyor diye duymuştum doğrumu?:silent: