- Katılım
- 27 Tem 2007
- Mesajlar
- 180
- Konu Yazar
- #1
Yazacaktım ama keyfim yerinde değildi ve de üyeliği yeni aldım zaten geçen gün başımdan bir olay geçti hemde bisiklet ile ... Ben kendimi formda tutmak için spor yapmam ama hergün en az 2 saat bisiklete binerim... Ve de bisikleti yanyolda ve e-5 de kullanmaktan büyük bir zevk duyarım ve genelde de oralarda kullanırım. Geçengün yanyolda giderken yaklaşık 50km/sa hızda ( KM sayacı var benim bisiklette
) kırmızı ışık yandı ... Kendimi bir an motosiklet kullanıyor gibi hissettim ve frene bastım :mrgreen: (genelde arka fren kullanırım hidrolik disk fren var bisiklette) meğer önümde de bir plastik varmış arabanın yan camları gibi yola atmışlar işte ... bende tabi leyla
hiç önüme bakmadan abanmışım frene... Ön freni kullanmadığımdan ön teker üstünden geçti ama yaklaşık 20 km hızda iken arka teker üstünden geçer geçmez kilitlenmezmi
ale: arka teker sola doğru kaydı ben kaldırıma yapıştım... Allahtan kırmızı ışık vardı ve de otobüsün yanında oldu bu olay bisiklet otobüsün tekere çarpmasıyla durdu ardından kaldırıma çektim bisikleti... Ayağımda ufak çizikler vardı.. işte böyle arkadaşlar 2 freni de kullansaydım belki olmayacaktı bu ancak başa gelmeden anlamıyoruz işte... Malum türkiye yolları bu her an herşey olabilir. 1-2 dk sonra o plastiğin üzerinden bir araba geçti gene kırmızı ışıkta o arabada kaydı inanırmısınız :queen: arkadaşlar kafamda kask da var idi o olmasa büyük bir darbe alsaydım şuan komadaydım... Bisiklette bile kask büyük önem taşıyor Motosiklette olmazsa olmaz bence... Ve de size tavsiyem 2 freni de sıkın sakın tek arkayı sıkmayın benim durumuma düşebilirsiniz ... Neyse fazla oldu iyi günler ... :cat: