Geçen gün az daha otobüsün altında kalıyordum...

Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
Yazacaktım ama keyfim yerinde değildi ve de üyeliği yeni aldım zaten geçen gün başımdan bir olay geçti hemde bisiklet ile ... Ben kendimi formda tutmak için spor yapmam ama hergün en az 2 saat bisiklete binerim... Ve de bisikleti yanyolda ve e-5 de kullanmaktan büyük bir zevk duyarım ve genelde de oralarda kullanırım. Geçengün yanyolda giderken yaklaşık 50km/sa hızda ( KM sayacı var benim bisiklette :p) kırmızı ışık yandı ... Kendimi bir an motosiklet kullanıyor gibi hissettim ve frene bastım :mrgreen: (genelde arka fren kullanırım hidrolik disk fren var bisiklette) meğer önümde de bir plastik varmış arabanın yan camları gibi yola atmışlar işte ... bende tabi leyla :D hiç önüme bakmadan abanmışım frene... Ön freni kullanmadığımdan ön teker üstünden geçti ama yaklaşık 20 km hızda iken arka teker üstünden geçer geçmez kilitlenmezmi :pale: arka teker sola doğru kaydı ben kaldırıma yapıştım... Allahtan kırmızı ışık vardı ve de otobüsün yanında oldu bu olay bisiklet otobüsün tekere çarpmasıyla durdu ardından kaldırıma çektim bisikleti... Ayağımda ufak çizikler vardı.. işte böyle arkadaşlar 2 freni de kullansaydım belki olmayacaktı bu ancak başa gelmeden anlamıyoruz işte... Malum türkiye yolları bu her an herşey olabilir. 1-2 dk sonra o plastiğin üzerinden bir araba geçti gene kırmızı ışıkta o arabada kaydı inanırmısınız :queen: arkadaşlar kafamda kask da var idi o olmasa büyük bir darbe alsaydım şuan komadaydım... Bisiklette bile kask büyük önem taşıyor Motosiklette olmazsa olmaz bence... Ve de size tavsiyem 2 freni de sıkın sakın tek arkayı sıkmayın benim durumuma düşebilirsiniz ... Neyse fazla oldu iyi günler ... :cat:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
çok çok geçmiş olsun, bisiklet ile o yollara çıkmak çok tehlikeli dikkatli ol.

Öncelikle herkese teşekkürler... Aslında benim için bisiklet ile o yollara çıkmak hiç de tehlikeli değil... Ben profesyonel bisiklet sürücüsüyüm... Hiç zorlanmadan 50km sabit hızla gidebiliyorum... Tabi tehlikeli oluşu kişiye göre değişir.. neyse iyi akşamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst