MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
anammmmmmm.....
coştu yine MECİT :mrgreen:
ahaliiii gelmeyenin dizkapaklarına limon sıkarım ona göre :rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
EVET DOSTLAR,,

Yok bu hafta olsun,yok haftaya olsun ,yok diğer hafta olsun derken toplantılarımızı aksattık MANİSA MT olarak..


Gerçi İZMİRLİ dostlarımızın organizasyonlarında az çok görüştük ama geleneksel toplantımızıda yapalım demi.....



MT MAN-İZ (MANisa-İZmir) buluşma yerimiz ve saatimiz;;

Mekanımız yeni açılan ve manisa ve çevresinde çok ses getiren ANIT CAFE ( Ulu Önder Atatürk'ümüz adına açılan bir mekan)
buluşma saatimiz 20.00 da geleneksel BİX CAFE..
BİX CAFEDEN grup eşliğinde ANIT CAFE ye geçeceğiz..

yer=ANIT CAFE
buluşma yeri= BİX CAFE(ANEMON OTEL)
Saat=20.00

sevgili mecit enson çocuk yuvası ziyaretinde manisaya gelmiştik. sizleri ziyarete gelmeyi ençok isteyenlerdeniz. hatta böyle bir buluşma ayarlansın bizde manisalı dostları ziyarete gidelim diye yazmıştım topiğin birinde. cumartesi günü fethiyeye yıllık izin tatiline gidiyoruz. sanırım çarşambaya dönmüş olacağız eğer toplantı saatinde dönüş yolunda olmazsak kısmet olursa mutlaka sizlerle hasret gidermeye geliriz. listeye bizide yazın.
manisaya bizden sevgiler saygılar
ıronlıne & speedygirl
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
sevgili mecit enson çocuk yuvası ziyaretinde manisaya gelmiştik. sizleri ziyarete gelmeyi ençok isteyenlerdeniz. hatta böyle bir buluşma ayarlansın bizde manisalı dostları ziyarete gidelim diye yazmıştım topiğin birinde. cumartesi günü fethiyeye yıllık izin tatiline gidiyoruz. sanırım çarşambaya dönmüş olacağız eğer toplantı saatinde dönüş yolunda olmazsak kısmet olursa mutlaka sizlerle hasret gidermeye geliriz. listeye bizide yazın.
manisaya bizden sevgiler saygılar
ıronlıne & speedygirl


bizi seveni sayanı dost bileni başımızın üzerinde taşırız..
bizlerde sizleri özledik..mutlaka bekliyoruz...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ALLAH sağlık versin hepimiz geleceğiz :)
hepberaber olacağız ,özledik birbirimizi ...:wiinkk:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Affınıza sıgınarak bi sorum olacak
Anemon otel ama İzmir mi Manisa mı ?
:silent:::blushani
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
KAHRETSİNKİ ANEMON OTELLER zinciri çok,,millet karıştırmakta haklı,,

hocam merkez anemon-manisa ( buluşma noktamız)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ok teşekkür ederim :)
1 Agustosta Coca-Cola da staja başllıyorum
bakalım ilk günden çok yormazlarsa bende gelirim :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
BEKLERİZ kardeşim herzaman...bence ilk günden yormazlar bilesenii..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Balıkesir' de amfi takası için gidecem arabayla ve gelirken haliyle Akhisardan ve Manisa'dan geçeceğimdir.Sorum şu...eğer saat 6 gibi geçersem beni kim 2 saat misafir eder???:mrgreen::cat:(karnım aç gelecem muhtemelen ona göre)

Aslında Serkan abiden bi kova zeytin yiyesim var ama ...heheee
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Balıkesir' de amfi takası için gidecem arabayla ve gelirken haliyle Akhisardan ve Manisa'dan geçeceğimdir.Sorum şu...eğer saat 6 gibi geçersem beni kim 2 saat misafir eder???:mrgreen::cat:(karnım aç gelecem muhtemelen ona göre)

Aslında Serkan abiden bi kova zeytin yiyesim var ama ...heheee


(kırmızı yazılı alana ithafen)ahmet kafanı gözünü kırarım,,anladın sen onu.... telefonum 05442731278..saat önemli değil ara mutlaka..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
gel sen,,atlarız bnm portakala,,kısa bir yolculuk yapar yemek yer,,toplantı saatine kadar döneriz ahmetim..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
gel sen,,atlarız bnm portakala,,kısa bir yolculuk yapar yemek yer,,toplantı saatine kadar döneriz ahmetim..

oooovvvv o zaman kaskımı da arabaya koyayım da portakala ayıp olmasın.:queen::queen: kasksız adamı üzerinden atıyor diye duydum,huysuzlanmasın kendisi...ÇArşamba Balıkesirden çıkınca ararım Mecit,haberleşiriz.ÇOK SAOL:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İzmir MT den gelebilecek arkadaşların dikkatine ! :)

İzmir MT için buluşma yeri : Ege Üniversitesi Kampüs Önü / Bornova
Buluşma saati : 19:15
Tekerlek dönüş en geç 19:30 ...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
05337717978 de benim numaram Mecit,yaz:mrgreen:mayı unuttum dün,hani arayan olursa kim len bu olmayasın...:mrgreen::p
Ayrıca
24 saat açığız,sapıkların dikkatine:mrgreen::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
11
arkadaşlar bu organizasyon sadece izmir ve manisa üyleri içinmi geçerli. ben denizlideyim gelip sizinle tanışmak isterdim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst