Flowrider kaza sonrası görüntüleri

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa herşeyi güzel hoş söylüyosunuzda araçlar bizi taşıt yerine koyuyomu bakalım??
Ben kendi şeritimden gitmek istedikçe sıkıştırılıyorum, taciz ediliyorum, hatta aralardan yada emniyet şeridinden gitmediğim için azarlanıyorum. Tek gidişli trafik olan bi yolda önümdeki araç ilerledikçe ilerliyorum ve trafiğin durduğu yerde arkamdaki hanzo korma çalıyo. Aynadan bakıyorum ne var diyorum adam yan taraftan gitsene diye trafiğin ve park etmiş araçların ortasını gösteriyo. Umursamayıp yoluma devam ediyorum tekrar korna. Yine yoluma devam edeyim ben buna uymayım diyorum bu sefer gelip sıkıştırıyo. Gaza basıp kurtuluyorum öne geçiyorum bu kez çaprazlama sıkıştırıyo. Hem yanımdan hem önümden. Bu denyonun söylemek istediği kısaca; sen araçmısın yer kaplıyosun? Seni görmek istemiyorum, kaybol hemen...
Ben gittiğimde o öküz trafikte beklemekten farklı bişey yapıcakmış gibi bi uğraş verdi durdu. Ondan sonra aralardan gidiliyo, emniyet şeridi ihlal ediliyo desin dursunlar... Araçlar yüzünden bırak emniyet şeridini, otoyolda şişliye dönmek zorunda kalıyorum. Niye yanımdaki bayan sürücümüz beni görmüyo şeridin sadece arka kısımlarına bakıyo ve direk üstüme kırıyo. Gelde girme emniyet şeritine böyle bi durumda hadi bakalım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
*************EDİT**********

Konu karışıklığıklığı.....
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok cahil bir milletiz ne yazık ki çok.. sürekli de artıyor cahilliğimiz.. Her önüne geleni öğretmen yapan sapkın zihniyet yüzünden sokaklarımız hödük ve beceriksiz insanlarla dolu..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla abi kusura bakma benim de yorgun anıma denk geldi cevap yazdım hemen..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yaa herşeyi güzel hoş söylüyosunuzda araçlar bizi taşıt yerine koyuyomu bakalım??
Ben kendi şeritimden gitmek istedikçe sıkıştırılıyorum, taciz ediliyorum, hatta aralardan yada emniyet şeridinden gitmediğim için azarlanıyorum. Tek gidişli trafik olan bi yolda önümdeki araç ilerledikçe ilerliyorum ve trafiğin durduğu yerde arkamdaki hanzo korma çalıyo. Aynadan bakıyorum ne var diyorum adam yan taraftan gitsene diye trafiğin ve park etmiş araçların ortasını gösteriyo. Umursamayıp yoluma devam ediyorum tekrar korna. Yine yoluma devam edeyim ben buna uymayım diyorum bu sefer gelip sıkıştırıyo. Gaza basıp kurtuluyorum öne geçiyorum bu kez çaprazlama sıkıştırıyo. Hem yanımdan hem önümden. Bu denyonun söylemek istediği kısaca; sen araçmısın yer kaplıyosun? Seni görmek istemiyorum, kaybol hemen...
Ben gittiğimde o öküz trafikte beklemekten farklı bişey yapıcakmış gibi bi uğraş verdi durdu. Ondan sonra aralardan gidiliyo, emniyet şeridi ihlal ediliyo desin dursunlar... Araçlar yüzünden bırak emniyet şeridini, otoyolda şişliye dönmek zorunda kalıyorum. Niye yanımdaki bayan sürücümüz beni görmüyo şeridin sadece arka kısımlarına bakıyo ve direk üstüme kırıyo. Gelde girme emniyet şeritine böyle bi durumda hadi bakalım...
benim mesajımında sonundada dediğim gibi çare yok öküz çokk ne yapalım sevindirici tarafı motosiklet kültürü yavaşyyavaş yerleşiyo
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
gelde bu arabanin soforune sovme simdi. ben olsam kafasini kopartirdim o herifin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bedavadan milletin caniyla oynamak bu kadar kolay deil.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
58
bir arkadaş sağ aynaların araba sürücüleri tarafından kullanılmadığını söylemiş
kesinlikle doğrudur bu
başka bir arkadaş da "olur mu öyle şey" tarzından bir yazı yazmış
türkiyenin gerçeklerini kabul etmeliyiz artık
tabii ki böyle olmasını kimse istemezdi
size bir örnek veriym
ben trafikte çok yorulduğumda emniyet şeridine giriyorum ve emniyete girerken bile arabaların arkasından bir motorlu geliyor mu diye bakıyorum
çünkü biliyorum ki köprü- tem gibi kilit olmuş yollarda HİÇBİR MOTOSİKLETLİ normal yoldan gitmiyor,, ben görmedim en azından
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Bu gün eşi fox tv de haberlere çıktı. Lütfen kazayı gören varsa ifade versin diye. Rahmetlinin yakınında dediği gibi araç sürücüsü yalan ifade vermiş. Bu işten ucuz kurtulmamalı.

Motosiklet 120 km süratle geliyor diyor. Yahu Allah aşkına rahmetlinin yattığı yerle motosikletin, arabanın arasındaki mesafe 5 m yok. 120 km süratle videodaki arkadaşın dediği gibi 60 metreden fazla sürüklenirsiniz. Araç sürücüsü yalan söylüyor. Birde utanmadan arkadan çarptı diyor.
Ulan şerefsiz belli ki bir kaza olmuş, istemeden olmuş, adı üzerinde kaza.
Rahmetlinin bebeği daha 1 aylık. Yazık değilmi bu çocuğa karısına ailesine :pr: Neden yalan söylüyorsun ? İnsanlar salak mı ? Kurallara göre emniyet şeridinden gitmek yasak, rahmetlininde hatası var. Ama senin arabanında burnu emniyet şeridinde. Yok arkadan vurmuş yok 120 km süratle geliyormuş. Bırak Allah aşkına bir tek akıllı senmisin. Ayıptır günahtır ya. Elint'in dediği gibi adamda o kadar pişmanlık görmedim ben. Eşi yardım istiyor hali perişan tekrarlıyorum;
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ölüm arayanlar bilmedirki ölüm bir adım önünde ona yetişmek çok kolay arkadaşımız için üzüldüm sanırım kuryeler başta olmak üzere emniyet şerdini kullanma alışkanlığından vazgeçer bir çok arkadaşımız..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
hiç kimse ölüm aramaz! ki bu devletine milleti'ne insanlığa hayırlı birisiy'se birde 3 evladı biri 10 günlük ise' hiç aramaz lütfen yorumlarımızı biraz insaflı biraz düşünceli yapalım mümkünse .........
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Allah rahmet eylesın yakınlarına sabır dılesın,kazanın ıyısıde kotusude aynı,kurtulmus olsan o psıkolojı ne zaman duzelecektı ama...artık cok gec,,,cok etkılendım arkadaslar.............lutfen daha dıkkatlı olalım......
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
her yer o katilin cinayet anını gören ve konuşacak delikanlıyı arıyor. ölen ben de olabilirsim. yıllar önce babam gece vardiyasından dönerken bişr araba çarpmış ve kaçmış. babamı sabaha karşı bir motosikletli genç bulup hastaneye götürmüştü. belki o adam kurtardı babamın hayatını. khiç unutmama, köprücük kemiği kırıktı ve biz sürekli hastanede görüş saatlerini beklerdik..... ama DOKTOR'un çocuğu bu kadar şanlı değil :(
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
aynı hızda gitmemize ramen bizi emniyet şeridinden gitmeye zorlayan insanlar şimdi emniyet şeridinden gidiyoruz diye suçluyuzmu diyorlar çok yazık allah rahmet eylesin ayrıca bu kazayı gören arkadaşlarımız varsa vicdanen gidip şahitlik yapmalarını istiyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içim parçalandı çok üzüldüm Gerçekten.Arkadaşımdı kendisi..Ailesi için canını verick kdr çok severdi.onu çok seviyorum.Tanrı onu cennetinin en gzl yerine alsın.Seninleyiz!!
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
Böyle anası babası belli olmayan insanlar trafikte olduğu sürece
canımız allah emanet gidiyoruz
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
17
bu tarz sıkıştırılmaları hepimiz yaşıyoruz.motosiklet kullanıcılarını diğer araç kullanacıları hiç bir zaman saymıyorlar.ne zaman motorla dolaşmaya çıksam başımdan her seferinde 2 3 olay geçiyor böyle.

allah geride kalanlara sabır versin.huzur içinde yatsın dostumuz..
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
Peki arkadaşlar Rahmetlinin EMniyet Şeridinden Gittiğine nasıl emin olabilirsiniz?
120 Km ile gitti derken yalan söyleyen bir insan Emniyet şeridindeydi Yalanını Atıyor olamazmı? Rahmetli bu kadar Profesyonelken Emniyet Şeridini kullanırmıydı? Ailesi Neden Tanık Arıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst