2008 Kawasaki Concours 14 [HQ]

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Engine: Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT
Displacement: 1,352cc
2008-Kawasaki-Concours14a.jpg

2008-Kawasaki-Concours14b.jpg

2008-Kawasaki-Concours14c.jpg
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
süper makina yaa bununla yollara çıkmak baya zevkli olur, fiyat konusuna gelince hayal edemiyorum türkiyede :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu makinaya yol lazım 200 hp dünya turuna çık geziye git nereye gidersen git izmirde bitane gördüm bayiden kask alıyodum iç mimar için getirmişler firma sahibi bile buna yol lazım bizde yol yok demişti makine harika ama yakından gördüm insanı ürkütüyor çok büyük.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
94
Alıp en az 10 sene binilecek bir makine... Ama Ancak 2. bir motosikletimizin olması lazım. Bunu şehir içinde kullanacak değiliz herhalde...

1400 GTR 2008


MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir

SİLİNDİR HACMİ : 1352 cc

SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 84.0 x 61 mm

SIKIŞTIRMA ORANI : 10,7:1

SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap

MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 155 PS (8800 rpm) 13.9kgf.m 6200rpm

KARBURATÖR : Full enjektör

ATEŞLEME : Dijital

MARŞ SİSTEMİ : Elektrik

ŞANZIMAN : 6 - vites

ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Aliminyum

KASTER / TRAIL : 26.1' / 112 mm

SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 43 mm çatal / Gazlı Uni-Trak, Ayarlı

LASTİK ÖN / ARKA : 120/70 ZR 17 / 190/50 ZR 17

FREN ÖN / ARKA : 310 mm,4 - piston kaliper / Tek Disk 270 mm, Çift piston kaliper

TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 113/136 mm

BOYUTLAR UxGxY : 2270 x 1000 x 1290

AKS AÇIKLIĞI : 1520 mm

SELE YÜKSEKLİĞİ : 815 mm

YAKIT KAPASİTESİ : 22 Lt

KURU AĞIRLIK : 279 Kg


ZZR1400 ABS 18.900 €
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
14
O zaman bu motor cem yılmazlık onun koleksiyonunda birçok motor var bide bunu eklesin turlar için. :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bana nedense St PanEuropan nı anımsattı sıze ?? Ama tek kelıme ıle guzel motor.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
harika bir makina ya.allah yüm motor aşkıyla yanan kardeslerimize(başta bana )
nasip etsin...AMİN
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
acaba kanat takılsa uçarmi bilemem ama
bi üstine bide kuyruna pervane takılsa kesin ucar bu makına:)
ha unutmadan bunun egsoz sesini dinlesem yeter bana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst