TVS Apache RTR160

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...kurye burda ne soracaksanız sorun tabi terbiye nede nezaket sınırları dahilinde burda gördümki ağzı olan konuşuyor. tecrübe etmeden bilgi sahibi olunmaz, bilgi sahibi olmadanda fikir sahibi olunmaz.motoruna halen 30.000 km yol yapıpta hiçbişeyini değiştirmeyen varsa söylesin belkiismi belki şekli hoşunuza gitmemiş olabilir ama kalitesine dil uzatmayın bu makinanın yoksa agzınız yamulur alimallah büyük konuşmayın çünkü bi ybr ci kurye arkadas wardı oda sizin gibi fanatikti banim makinaya bindi beraber kefkene gittik geldik ondan sonra tek cümle etti bende güldüm haliyle-- way be ben 2 senedir eşeğe binmişimde haberim yokmuş --dedi:)bence klipte çok güzel makinede gerisi laf-ı güzaf iyiki tvs apache almışım kafam da cebimde rahat etti şükür
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
kimse bu motora kötüdür demiyor. ben sadece klibin ne kadar iyi çekildiğini vurgulamak istedim. klipte sanki stunt motoru gibi gösterilmiş. çok başarılı bir klip çekilmiş. benim yorumum motor hakkında değildi, klip hakkında.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
...kurye burda ne soracaksanız sorun tabi terbiye nede nezaket sınırları dahilinde burda gördümki ağzı olan konuşuyor. tecrübe etmeden bilgi sahibi olunmaz, bilgi sahibi olmadanda fikir sahibi olunmaz.motoruna halen 30.000 km yol yapıpta hiçbişeyini değiştirmeyen varsa söylesin belkiismi belki şekli hoşunuza gitmemiş olabilir ama kalitesine dil uzatmayın bu makinanın yoksa agzınız yamulur alimallah büyük konuşmayın çünkü bi ybr ci kurye arkadas wardı oda sizin gibi fanatikti banim makinaya bindi beraber kefkene gittik geldik ondan sonra tek cümle etti bende güldüm haliyle-- way be ben 2 senedir eşeğe binmişimde haberim yokmuş --dedi:)bence klipte çok güzel makinede gerisi laf-ı güzaf iyiki tvs apache almışım kafam da cebimde rahat etti şükür

ben125 ve 250 cc de bilirkişi olarak kurye bilirim kurye tanırım...başkaları hatta motorun gerçek sahibini bile sallamam pek...illaki kurye olmalı...çünkü makinayı gerçek performansında kullanırlar...ne derlerse doğrudur...bugüne kadar hiç bir kurye arkadaştan isbatesiz bir yorum duymadım...Ama ortak kanı şu...Honda her zaman bir numarad derler...her modeline kefil olurlar nedeni ise kalitesi...tvs şu ara zirveyi sallamaya aday gibi...


2005 te Beldeyama İstinyeye çağırdılar...orda ahbaplarım var...ybrlerin yeni modellerin testler için 5 li gruplar halinde kuryeler ve sivil kullanıcı tek ben test ettik ybr leri...distribütörlerde bu meslek erbablarına çok önem verir...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
değerli sabırküpü kardeşim emeğin vede paylaşımların için sana teşekkür ediyorum.ayrıyeten motor aldıgını yeni öğrendim Allah sıkıntısız, mutluluk vede keyifle kullanmayı
nasip etsin sana .
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
valla adamlar cok iyi bir tanıtım filmi yapmıslar, biraz abartı olmus kabul etmek lazım abartı değil demek hata olur bence, boşuna tartısma yapmak gereksiz, 150cc olsun 125cc olsun, kullanıcısının amacına hizmet ediyorsa, görüntüsü hızı rengi markası nerde yapıldığı bence hiç önemli değil

önemli olan motorun kaç cc hangi marka olduğu değil sürerken insana ne hissettirdiğidir.. gerisi hikaye diğer yapılan muhabbetler hazımsızlığın ötesinde bişey değil aslında bu tip muhabettleri yapanlar kendi motorlarınıda hor gören insanlardır zira benim için benim motorumun bir başkasınınkinden iyi olması değil benim bana ait bişey olması önem taşır
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
birde bu modelin Türkiyeye gelip gelmeyeceği meselesi var...bunlarda uyanık...baktılar talep var fiyatı yüksek tutarlar Honda Yamaha hesabı kafa kafaya...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bence makina güzel görünüyor.. gerçekten eşdeğerlerine kafa tutarcasına güzel... hatta benim bile aklım yattı bu işe araştırmak lazım.. şuan için değil ama ilerde neden olmasın...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
değerli sabırküpü kardeşim emeğin vede paylaşımların için sana teşekkür ediyorum.ayrıyeten motor aldıgını yeni öğrendim Allah sıkıntısız, mutluluk vede keyifle kullanmayı
nasip etsin sana .

Teşekkür ederim iyi dileklerin için ama ben daha motor alamadım..Malum maddi durumlar..Aileden destek yok bi de öğrenci olunca işler zorlaşıyor..Almaya çalışıyorum bi tane apache ama bakalım hayırlısı..Senle özel olarak konuşmak istedim msn adresimi de verdim ama sen tınlamadın gibime geldi:p yine de saol
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
inşaallah en kısa zamanda istediğin makinayı alırsın kardeşim . ayrıca senin beni eklediğinide bilmiyorum zira günde beni en az 5 kişi ekliyor beni tekrar ekle kardes msn de görüşürüz ama msn adresin nedir bileyimde ona göre çünkü yanlış anlamadabeni ekleyip o kadar ilgisiz şeylerden bahsedenler warki o yüzden silmek durumunda kalıyorum. bunların içinde senide bilmeyerek senide silmişim kusura bakma :rendeer:

ben125 ve 250 cc de bilirkişi olarak kurye bilirim kurye tanırım...başkaları hatta motorun gerçek sahibini bile sallamam pek...illaki kurye olmalı...çünkü makinayı gerçek performansında kullanırlar...ne derlerse doğrudur...bugüne kadar hiç bir kurye arkadaştan isbatesiz bir yorum duymadım...Ama ortak kanı şu...Honda her zaman bir numarad derler...her modeline kefil olurlar nedeni ise kalitesi...tvs şu ara zirveyi sallamaya aday gibi...


2005 te Beldeyama İstinyeye çağırdılar...orda ahbaplarım var...ybrlerin yeni modellerin testler için 5 li gruplar halinde kuryeler ve sivil kullanıcı tek ben test ettik ybr leri...distribütörlerde bu meslek erbablarına çok önem verir...

walla metehan kardeş bende eski hondacıyım daha sonra mz daha sonra ybr şu anda tvs apache kullanıyorum bu benim 9.motorum . honda bu seneye kadar hep liderdi bence ama bu sene kaliteden ödün werdi belkide haklıydı kendince çünkü çok ucuz çin motosikletleriyle rekabet etmek zorunda bi yerde yoksa hondanın kalitesine kimse laf edemez ta ki cbf 150 yi çıkarana kadar keşke diyorum yine fiyatı yüksek tutsaydıda yine o alıstıgımız honda kalitesi dewam etseydi ben şu an apacheden memnunum fakat baska bi marka daha kaliteli ve ucuz bi makina çıkarırsa onu tercih ederim bununda böyle bilinmesini isterim.metehan kardes dünyada motorsikleti olmayan ,almak isteyen alamayan1 milyardan fazla insan war bizler onlara göre kendimizi şanslı görelim halimize şükredelim motosikletimiz her ne marka olursa olsun kıymetini bilelim ..düzgünce kullanalım... iyi akşamlar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
inşaallah en kısa zamanda istediğin makinayı alırsın kardeşim . ayrıca senin beni eklediğinide bilmiyorum zira günde beni en az 5 kişi ekliyor beni tekrar ekle kardes msn de görüşürüz ama msn adresin nedir bileyimde ona göre çünkü yanlış anlamadabeni ekleyip o kadar ilgisiz şeylerden bahsedenler warki o yüzden silmek durumunda kalıyorum. bunların içinde senide bilmeyerek senide silmişim kusura bakma :rendeer:



walla metehan kardeş bende eski hondacıyım daha sonra mz daha sonra ybr şu anda tvs apache kullanıyorum bu benim 9.motorum . honda bu seneye kadar hep liderdi bence ama bu sene kaliteden ödün werdi belkide haklıydı kendince çünkü çok ucuz çin motosikletleriyle rekabet etmek zorunda bi yerde yoksa hondanın kalitesine kimse laf edemez ta ki cbf 150 yi çıkarana kadar keşke diyorum yine fiyatı yüksek tutsaydıda yine o alıstıgımız honda kalitesi dewam etseydi ben şu an apacheden memnunum fakat baska bi marka daha kaliteli ve ucuz bi makina çıkarırsa onu tercih ederim bununda böyle bilinmesini isterim.metehan kardes dünyada motorsikleti olmayan ,almak isteyen alamayan1 milyardan fazla insan war bizler onlara göre kendimizi şanslı görelim halimize şükredelim motosikletimiz her ne marka olursa olsun kıymetini bilelim ..düzgünce kullanalım... iyi akşamlar:rendeer:


kardeş , tamam tecrübene saygı duyarım fakat cbf 150 nin neresi kalitesiz .
anlat ta biz de bilelim...
Ben iş yerime emanet getiren kurye bir arkadaşa sordum motosikleti 19200
km de idi , adam öve öve bitiremedi kendisine söylemedim cbf sahibi olduğumu bir içini döksün istedim , kurye arkadaş tek bir olumsuz fikir beyan etmedi , Kim bilir o nun kaçın cı motosikleti idi.
ayrıca benim ikinci motosikletim cbf önümüz de mutlaka yapılacak çok yol edilinecek çok fikir var , 3500 km deyim .Ben de henüz olumsuz yönünü görmedim .
Ayrıca ben iyi kötü ticaret yapıyorum , kalite li malı reklam etmeye hiç gerek yok müşteri kendi alıyor tezgah tan insanlar sakız ın bile kalitesini tercih ediyor , tvs de mutlaka sana ve kullananlara göre mutlaka iyi dir fakat cbf ye kalitesiz denemez .
Farkında mısın bilmem ama bu topik lerde henüz bir motosiklet sahibi olmamış , hatta Honda cbf sahibi olmadan ve tecrübe edip kullanmadan fikir sahibi olan bir çok arkadaşımız var, bu arkadaşlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibiler ve bu nedenle bu arkadaşların fikirlerine pek itibar edemem ve edilmemeli .
Ben de motosiklet sahibi olmadan bu topik lere girerdim, fakat sadece izleyici olarak ve bilgi edinmek için kullanmadım,Ve tecrübem olmayan bir marka yı ne övdüm ne eleştirdim , Çünkü sonuç ta gülünç duruma düşmek var .
Şimdi mesala benim kullandığım araba ww bora bana nasıl diye sorsalar iyi kötü fikir beyan ederim , ama toyata sorsalar kullanmadım tecrübe etmedim şimdi bu konuda ne fikir beyan edebilirim sadece şunu söyliyebilirim; araç iyi sonuç ta arkasında 60 yıllık bir tecrübe var peki tvs nin arkasın da ne var ?.
Daha izmir de bir adet bile görebilmiş değilim , yaradana sığınıp alanlara mutlaka saygım var fakat ben 10 yıl sonra bile honda nın her hangi bir yedek parça sını ve ustasını bulabiliyor olacaksam tvs kullananlar bu teknik desteği bulabilecekler mi ?.
Sonuç olarak şunu söyliyebilirim ki , ben Honda yı ne hızı ne görüntüsü için aldım , Honda yı kalitesi ve kurumsal bir marka ve yarın satmaya karar verdiğimde ikin ci elinin güçlü olması sebebiyle aldım , iyi ki de almışım.
selamlar .
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
tvs apache-- cbf 150 sohbet

kardeş , tamam tecrübene saygı duyarım fakat cbf 150 nin neresi kalitesiz .
anlat ta biz de bilelim...
Ben iş yerime emanet getiren kurye bir arkadaşa sordum motosikleti 19200
km de idi , adam öve öve bitiremedi kendisine söylemedim cbf sahibi olduğumu bir içini döksün istedim , kurye arkadaş tek bir olumsuz fikir beyan etmedi , Kim bilir o nun kaçın cı motosikleti idi.
ayrıca benim ikinci motosikletim cbf önümüz de mutlaka yapılacak çok yol edilinecek çok fikir var , 3500 km deyim .Ben de henüz olumsuz yönünü görmedim .
Ayrıca ben iyi kötü ticaret yapıyorum , kalite li malı reklam etmeye hiç gerek yok müşteri kendi alıyor tezgah tan insanlar sakız ın bile kalitesini tercih ediyor , tvs de mutlaka sana ve kullananlara göre mutlaka iyi dir fakat cbf ye kalitesiz denemez .
Farkında mısın bilmem ama bu topik lerde henüz bir motosiklet sahibi olmamış , hatta Honda cbf sahibi olmadan ve tecrübe edip kullanmadan fikir sahibi olan bir çok arkadaşımız var, bu arkadaşlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibiler ve bu nedenle bu arkadaşların fikirlerine pek itibar edemem ve edilmemeli .
Ben de motosiklet sahibi olmadan bu topik lere girerdim, fakat sadece izleyici olarak ve bilgi edinmek için kullanmadım,Ve tecrübem olmayan bir marka yı ne övdüm ne eleştirdim , Çünkü sonuç ta gülünç duruma düşmek var .
Şimdi mesala benim kullandığım araba ww bora bana nasıl diye sorsalar iyi kötü fikir beyan ederim , ama toyata sorsalar kullanmadım tecrübe etmedim şimdi bu konuda ne fikir beyan edebilirim sadece şunu söyliyebilirim; araç iyi sonuç ta arkasında 60 yıllık bir tecrübe var peki tvs nin arkasın da ne var ?.
Daha izmir de bir adet bile görebilmiş değilim , yaradana sığınıp alanlara mutlaka saygım var fakat ben 10 yıl sonra bile honda nın her hangi bir yedek parça sını ve ustasını bulabiliyor olacaksam tvs kullananlar bu teknik desteği bulabilecekler mi ?.
Sonuç olarak şunu söyliyebilirim ki , ben Honda yı ne hızı ne görüntüsü için aldım , Honda yı kalitesi ve kurumsal bir marka ve yarın satmaya karar verdiğimde ikin ci elinin güçlü olması sebebiyle aldım , iyi ki de almışım.
selamlar .

değerli arkadasım öncelikle motosikletin sana hayırlı olsun. şimdi senin kalite anlayışın sadece markadan ibaretmidir ? marka eşittir kalite demek midir?tvs yi üretenler hindistanın koç larıdır yani bizde nasıl koç holding warsa onlardada bu grup war internetten bakabilirsin ben cbf e kalitesiz demedim ayrıca alışılagelmiş honda kalitesini göremedim dedim şimdi bunu saysam bayagı uzun sürer.sana tavsiyem bi c.tesi, günü bi honda yetkili servine gitsende kuryelerin şikayetlerini yerinde görsen bana hak wereceksin ben her haftasonu ugrarım çünkü arkadaslarım war orada ayrıyeten arkadasım 10 sene sonrasını ne sen bilebilirsin nede ben onu ancak Allah bilir ayrıyeten bu makinanın ikinci el piyasasıda oluşmuş durumda ve bayagı ragbet war ben test ettim bunu talep aldım.ayrıca tvs nin yan kuruluşu tata havayla çalışan otomobiller yaptı 2008 de tr yollarında görürsün ayrıca adamların sadece motosiklet fabrikası 650.milyon dolar tutarında türk para çevir istersen anlarsın o zaman ayrıca 30 yıl önce tr de hondayı kim biliyordu zamanla oturdu sencede öyle degilmi ?:rendeer:

peki o zaman şöyle diyelim
"sadece tvs iyidir, diğerlerinin hepsi rezalettir diyen, devamlı alakalı alakasız diğer modellere laf atıp tartışma çıkaran, sırf MT değil diğer sitelerde de bu çirkefliğini sürdüren" fanatikler için söylediklerim.yukarıda yazdıklarımı daha iyi okusaydın zaten bu açıklamaya gerek olmazdı.gayet açık belirttim çünkü.
ve son cümlene gelirsek, diyenin hiç hakkının verildiğine daha şahit olmadım malesef...

marka fanatikliğini bırakalım kalite fanatiği olalım hep beraber o0lmazmı ,arkadaslar marka adı altında motosiklet baronlarına söğüşlenmeye son!!!! marka adı altında servislerde fahiş fiyatlardaki yedek parça ve işçilik vurgunlarına son biz hep küresel kodamanlaramı çalışacaz onlaramı hizmet edecegiz arkadaşlar bırakalım gercek rekabet etsinler birbirleriyle fiyat kırsınlar bizde daha ucuza daha iyi makinalara bi:queen:elim olmazmı? yeeeyytt yettiniz beeee
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
TVS RTR 160 dan edinmek lazım,acaba bu model gelecek mi türkiyeye?Çok farklı duruyor kasaları türkiye'de satılan 150 liği ile.Sarısına bittim.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
Gercekten Bu moto turkıyeye geLıcekmı ve fıyatı hakkında yorum yapabıLır mısınız Bence su anda tvs Apache 160 cc lıgın performansı hakkındak kımse yorum yapmaması gerekır yukarıda da soyLedıgı gıbı apache 150 gercekten hakkını fazLasıyLa veren bı makına ama 160 lıga kımse bınmedı bıLdıgım kadarıyLa ve kımse performans vb seyLer ıcın yorum yapmamaLı seLamLarr...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asphaltkowboy senın bu dedıklerını ben kasım ayında motorumu ılk aldıgımda dusundum ve uyguladım hıcde pişman olmadım her yola cıkısımda ıyıkı dıyorum tvs almısım gucunu hıssetmek cok guzel makınanın gecen şileye denıze gıttım ıkı motor uzun yolda mayak sarıyo ama uc defa da hendek zıyaretınde bulundum o yolda bıraz canım sıkıldı ama yıne de 110 dan asa dusmedı motor buda benı yetrınce tatmın ettı yerı geldı 135ı zorladım şişme felanda yapmadı kesınlıkle hatta cbf 250 cepe gırdıgımde benlen beraber oda gırdı ve bana motor hakkında bı kac soru sordu yakıt cok ılgısını cektı malum 10 ytl ye 122 km yapıyorum dıyınce adam ınanmadı :cyclopsan
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
kesin kararımı verdim ybr den ve cbf den vazgeçtim tvs apache 160 rtr yi beklicem (inş. gelir)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
M.K motordan anlıyosan baska sansın yokkı zaten
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
M.K motordan anlıyosan baska sansın yokkı zaten

1-2 gün önceye kadar (kesin denecek kadar honda 600 hornet almayı düşünüyodum tabi yüklü miktarda kredi çekip ama istikbalimde önemli:cat: daha üni. okucam hemde fazla motor deneyimim yok sadece 9000km:salut: bana anca apache 160rtr gider ama fiyat hakkında bilgi bulmam gerek) 4000 ytl den fazlaysa almıcam o zaman geriye tek alternatif kalıyo o da ybr 125:queen:::
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1
tvs apache istanbul'da nerelerden alınabilir ve fiyatı konusunda bilgisi olan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst