TVS Apache RTR160

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
sadece izleyin başka bişey demiyorum

http://www.youtube.com/watch?v=wBq7AfP8iHk

bu sitede de model hakkında bilgiler veriliyor

http://rearset.blogspot.com/2007/04/apache-160-3-rear-end-and-details.html

resim eklemeyi bilmiyorum yoksa hallederdim

Saygılar...

TVS Apache RTR 160

ENGINE
4 Stroke, 159.7 cc, Single
Maximum Power: 11.19 KW (15.2 bhp) @ 8500 rpm
Maximum Torque: 13.1 Nm @ 6000 rpm
Bore x Stroke : 62mm x 52.9 mm
Compression Ratio: 9.5:1
Carburettor: Mikuni BS-26
Valve train: 2 Valves, single cam
Valves per cylinder: 2 Valves
Power to weight ratio: 111.76 bhp / ton
Starting: Electric & Kick Start
Idle speed : 1400rpm
Ignition: IDI-Dual mode digital ignition
Engine oil capacity: 1000 ml

TRANSMISSION

Clutch : Wet, Multi-Plate
Primary reduction: 65/21
Final reduction: 44/13

CHASSIS
Type: Double Cradle

SUSPENSION
Front: Telescopic Forks, 105mm Stroke
Rear: Monotube Inverted Gas filled shox (MIG) with spring aid
Castor angle: 25.5°
Trail length: 81.3 mm

BRAKES

Front: 270 mm Petal Disc
Rear: 130 mm Drum

WHEELS AND TYRES
Rim size (Front): 1.85 x 17”
Rim size (Rear): 2.15 x 18”
Tyre size (Front): 90/90 x 17”
Tyre size (Rear): 100/80 x 18”
Tyre make: TVS Tyres

Fuel tank capacity: 16.0 lit
Reserve: 2.5 lit
Useable reserve: 1.7 lit

DIMENSIONS

Length: 2020 mm
Width: 730 mm
Height: 1050 mm
Wheelbase: 1300 mm
Saddle height: 790 mm
Ground clearance: 180 mm

WEIGHTS

Kerb weight: 136 kg
Weight distribution: Kerb (F/R) 60/76 kg
Laden (F/R) (Solo - 65kg) 79/122 kg

PERFORMANCE (TVS claimed)
0-60 kph: 4.80 seconds
0-100 kph: 17.69 seconds
0-100 m: 7.91 seconds
0-400 m: 19.70 seconds
30-80 kph (4th gear): 11.84 seconds
30-80 kph (5th gear): 15.68 seconds
Maximum speed: 118 kph

Related posts:

TVS Apache RTR 160: Riding Impression
TVS Apache RTR 160: In the full
Apache 160 3: The rear end and details
Apache 160 2: The meters
TVS Apache 160
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel makina...işte gerçek olması gereken cc ler...bizim cbf de en az 15 hp olmalıydıki tad versin...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
iyi bir prodüksiyon ile neler yapılabileceğinin güzel bir kanıtı.motorun sesi diye R6nın sesini vermelerine ramak kalmış.
işte bazı motorlar satılmak için hiç bir şeye ihtiyaç duymazken bazıları yalan yanlış yapımlarla kendilerini göstermeye çalışıyorlar...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
iyi bir prodüksiyon ile neler yapılabileceğinin güzel bir kanıtı.motorun sesi diye R6nın sesini vermelerine ramak kalmış.
işte bazı motorlar satılmak için hiç bir şeye ihtiyaç duymazken bazıları yalan yanlış yapımlarla kendilerini göstermeye çalışıyorlar...

aynen sana katılıyorum. videoyu izledikten sonra iyi hazırlanmış bir reklamın ne kadar etkili olabileceğini gördüm. ben bile videoyu izledikten sonra R6'yı satıp bundan almak istedim :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hele bi gelsin yorumyapanları ben tektek gorucem. edy buyuk konusma dostum belkide gercekten R6 yi satarsın :D
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence kendı klasmanında rakıpsız olabılecek bı motor ybr125 cbf150 vs bence hepsınden guzel bı makına ama Iste TVS ne kadar yaygın oda tartısılır.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
iyi bir prodüksiyon ile neler yapılabileceğinin güzel bir kanıtı.motorun sesi diye R6nın sesini vermelerine ramak kalmış.
işte bazı motorlar satılmak için hiç bir şeye ihtiyaç duymazken bazıları yalan yanlış yapımlarla kendilerini göstermeye çalışıyorlar...

+ 100000
selamlar....................................................
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
izledim .... kız hakikaten güzel.

:cherry:hatun dasss be abiii

Allah sizi bildigi gibi yapsın emii:p

Offf yan ayaklıgı açışı nasıl ama:queen:

iyi bir prodüksiyon ile neler yapılabileceğinin güzel bir kanıtı.motorun sesi diye R6nın sesini vermelerine ramak kalmış.
işte bazı motorlar satılmak için hiç bir şeye ihtiyaç duymazken bazıları yalan yanlış yapımlarla kendilerini göstermeye çalışıyorlar...

AYnen adamlar çekim harikası yapmışlar reklamı:cat:
Ama buda onun kalitesiz oldugu anlamına gelmez,sürmeden karar vermemek lazım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mal kaliteli beyler...hemde çok...bir kuryeye sorun yolda...doğru cevapları onlar verir....ama gidipte abi 1000 RR alayımmı diye sormak biraz abesle iştigal olur...:mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah sizi bildigi gibi yapsın emii:p

Offf yan ayaklıgı açışı nasıl ama:queen:



AYnen adamlar çekim harikası yapmışlar reklamı:cat:
Ama buda onun kalitesiz oldugu anlamına gelmez,sürmeden karar vermemek lazım

ben motorun kalitesiz olduğunu söylemiyorum zaten, sadece bazı malları bu gibi yöntemlerle olduğundan çok daha kaliteli gösteriyorlar ona bozuluyorum.sonra ortaya 3-5 kendini bilmez fanatik çıkıyo bunlara kanıp, uğraş dur sonra...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Ya valla alıntı yapmayı bilmiyorum yoksa çok güzel cevaplar verirdim...Neden zorunuza gidiyor bu kadar anlamıyorum..!50cc si nasıl bi mal olduğunu gösterdi...Siz hala konuşup duruyorsunuz..Bu kadarsınız daha ne diyim ben size...Bi de Kalite fanatiklerine kendini bilmez fanatik diyorsunuz..Kim neyi biliyor neyi bilmiyor siz mi karar vereceksiniz..O güzel ellerinizi tutun da bilenler kullananlar konuşsun

koçumsun pierzig bee valla bilen de konuşuyor bilmeyen de
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Sabırküpü;721042' Alıntı:
Ya valla alıntı yapmayı bilmiyorum yoksa çok güzel cevaplar verirdim...Neden zorunuza gidiyor bu kadar anlamıyorum..!50cc si nasıl bi mal olduğunu gösterdi...Siz hala konuşup duruyorsunuz..Bu kadarsınız daha ne diyim ben size...Bi de Kalite fanatiklerine kendini bilmez fanatik diyorsunuz..Kim neyi biliyor neyi bilmiyor siz mi karar vereceksiniz..O güzel ellerinizi tutun da bilenler kullananlar konuşsun

sen neden üstüne alındın ki sabırküpü,
eğer sen de "bu mal iyi, diğerlerinin hepsi rezalet" diye körü körüne konuşanlardan değilsen neden alındın?
alıntı yapmak için de alıntı yapmak istediğin mesajın hemen altındaki "Alıntı" butonuna basman gerek...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
hayır bu maldan bahsediliyorsa bu mal hakkında fikir beyan edilir..Üstüne alındın değil resmen tvs fanatiklerine kendini bilmez dedin...Ben diğerlerine kötü demedim hiç bi zmn ama daha iyisi daha iyi fiyata, veya daha iyisi BİRAZ DAHA AZ İYİSİ ile aynı fiyatsa, ben tabi ki daha iyisini tutarım alırım tavsiye ederim..Senin hiç bi şekilde kimseye kendini bilmez demeye hakkın yok..Diyenin de hakkı verilir..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Sabırküpü;721046' Alıntı:
hayır bu maldan bahsediliyorsa bu mal hakkında fikir beyan edilir..Üstüne alındın değil resmen tvs fanatiklerine kendini bilmez dedin...Ben diğerlerine kötü demedim hiç bi zmn ama daha iyisi daha iyi fiyata, veya daha iyisi BİRAZ DAHA AZ İYİSİ ile aynı fiyatsa, ben tabi ki daha iyisini tutarım alırım tavsiye ederim..Senin hiç bi şekilde kimseye kendini bilmez demeye hakkın yok..Diyenin de hakkı verilir..

peki o zaman şöyle diyelim
"sadece tvs iyidir, diğerlerinin hepsi rezalettir diyen, devamlı alakalı alakasız diğer modellere laf atıp tartışma çıkaran, sırf MT değil diğer sitelerde de bu çirkefliğini sürdüren" fanatikler için söylediklerim.yukarıda yazdıklarımı daha iyi okusaydın zaten bu açıklamaya gerek olmazdı.gayet açık belirttim çünkü.
ve son cümlene gelirsek, diyenin hiç hakkının verildiğine daha şahit olmadım malesef...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Herkesin tarzı farklıdır...O tür kişileri yakından tanıyorum savundukları modele karşı bi saldırı görmedikçe ilk çirkefliği yapmazlar..Tabi ki çirkefliklerini savunmam hiç bir durumda düzeyi kaybetmemek lazım ama onlar yerine direkt model üzerine yoğunlaşsaydın ve keşke doğru olanı farketseydin bu kadar üzülmezdim...Diğerlerinin hepsi rezalettir de demez o kişiler ama tvs nin gerçekten hepsinden daha iyi olduğunu anlayamayan herkese ben de sinirlenirim ama öyle çirkeflik yapmam...Diyorum ya herkesin tarzı farklıdır belki de yetiştiği yerin tarzıdır..Şimdiye kadar şahit olmadıysan, bundan sonrasına hazır ol..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
eee kaliteli urune kaliteli reklam yapılır. ben olsaydım kola yerini mineralwater koyup stopping yapardım cekemeyenler daha iyi hazmederdi :D:D:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst