yeni motorda rodajı böyle yapabilir miyiz?

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Diyelim yeni motor aldık,depoyu fulledik ve kendi halinde çalışmaya bıraktık, bütün gece kendi çalıştı, iyi bir rodaj olur mu bu şekilde?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
olmazmı!!!! mükemmel olur ne güzelde anlatmışsın olayı sen bize laf bırakmamışın
madem biliyon ne soruyon hesabı mükemmel paylaşım
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ama motorun hareket etmesi gerekirki soğusun.eğer su soğutmalıysa!hava soğutma hakkında bir fikrim yok.:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşım hiç bi içten yanmalı motorun rölantide uzun zaman (uzundan kastım senin dediğin gibi 8-10 saat değil 10-15 dk.) çalıştırılması tavsiye edilmez. yaklaşık 1000 rölanti devrinde herhalde sabah olmadan motor ölür senin de rodaj modaj diye bi sorunun kalmaz.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hahahhahahaha
yani normal rodaj şekilleri sarmadıdamı böle bi şekil buldun sen
hahahah:))
sen rodaj die arat eminim bolca cevap bulucaksın ..!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gece arada uyanıp gaz falan da vermen gerekir..... Çabuk kitlesin.....:p:p
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Rodajı bu şekilde yapmayı düşünüyorsan hiç yapma bence. Hem motoruna yazık hem de yaktığın benzine.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Bildigim kadarıyla rodaj sadece motor icin degil şanzuman içinde gecerli arada birde vites degistirdimmi tamam olur =)
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
o şekilde rodaj olsa bile gezip tozup benzini öle harcamak varken neden israf edesinki benzini dışarıdan satın alıyoruz yazık günah....
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
sen bence hazır rodajı yapılmış bir motor al dostum,bu üşengeçlikle işin zor vallaha:mrgreen:
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
karşısına birde vantiratör koydunmu deyme keyfine sabaha kadar rodaj tamam olur
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Link verin öğrensin o insan da arkadaşlar

bu şekilde yaklaşmayın mevzulara ;

Kişisel fikrimdir bu!
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Rodaj tüm mekanik aksam için yapılır. Rodaj zamanında rölanti hiçbir zaman tavsiye edilmeyen birşeydir. Motora yük binmesi gerekiyor. CBR125 forumunu takip ettiysen benim nasıl rodaj yaptığımı okumuşsundur. Bu sayede en hızlı CBR125'e sahibim. Görkem bizzat bindi ve gördü. Hakkı, Görkem ve ben aynı anda gazlıyoruz, benim motor uzayıp gidiyor. Rodajın nasıl yapıldığına göre motorun performansı çok farkediyor. Sen dediğin şekilde yaparsan herhalde pek iyi sonuç almazsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sana öğreteyim arkadaşım,motorla yokuş olmayan bir yol bulmalısın,otoban idealdir,daha sonra tek kişiyle motora bineceksin ve asla yüklenmeyeceksin 70 km hızı geçmeyeceksin ve uzun süre aynı hızda gitmeyeceksin yani 30 dk 45 km hızla git sonra 30 dk 50 km hızla ve 60 dk kullandıktan sonra motoru stop et soğusun ve kullanırken asla kompresör yaptırma okey dikkat et böyle yaparsan motorun iyi açılır ve randıman alırsın.tabi bunu 800 km gelinceye kadar yapmalısın kimseyide arkana alma biraz sabır ve dikkat hepsi bu kadar hayırlı sürüşler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst