Ben sana öğreteyim arkadaşım,motorla yokuş olmayan bir yol bulmalısın,otoban idealdir,daha sonra tek kişiyle motora bineceksin ve asla yüklenmeyeceksin 70 km hızı geçmeyeceksin ve uzun süre aynı hızda gitmeyeceksin yani 30 dk 45 km hızla git sonra 30 dk 50 km hızla ve 60 dk kullandıktan sonra motoru stop et soğusun ve kullanırken asla kompresör yaptırma okey dikkat et böyle yaparsan motorun iyi açılır ve randıman alırsın.tabi bunu 800 km gelinceye kadar yapmalısın kimseyide arkana alma biraz sabır ve dikkat hepsi bu kadar hayırlı sürüşler.:cat: