la kutup ayusu sen neden gelmedin sen yokken coşamadım
ayrıca bende erken ayrıldım beyoğlundayım bi duş geceye devam bu arada sultanbeyliye giriş kapanmıştır şimdik :queen:
abicim senlen tanıştığımıza çok memnun olduk ben ve gardaşım 10 numarasın :cat:
bu arada hani bizim prizmatik fotolar :silent:
Kıllıtarkan beyfendi, motor alıp üzerine binemeyecek kadar motor aşığıdır, kıyamıyo motorlara
abim, her zaman beraberiz:cat: Görüşeceğiz muhakkak (handrosa haber verme, bozmasın muhabbetimizi:queen::queen![]()
Ewde möl möl oturacağına sende gitseydin..... Aman para harcama.... Kıpti fürek seni....
Gez dolaş yaşın geçiyo olm....Bidaha gelmez bu günler...Oturur ağlarsın zamanı gelince.....:cat::cat:
biri benden bahsetti galiba...:cherry: olm hakettin ama sen onu...sana dedik senin parçaların çalıcak ortam çoşucak inlicek falan dinletemedikki...yok bilmiyorum yok belki gelirim falanlar filanlar...biz gittik mis gibi eğlendik...baktım senin M.Ö. zamanından kalma 90'ların pop parçaları çalıyo yıkılıyo ortalık dedim şuna bi nispet yapayım...hakettin sen onu...lafa bak...kafa kaldırmıyomuş...duyanda sanarki 45-50 yaşlarında falan yarmagül...:mrgreen: sen gelmediğine yan...
resimler yarına arkadaşlar bende pil bitti...off modundayım...bu arada emeği geçen herkese teşekkürler...:rendeer:
Metehan abim bende seni baska bir yere davet edecegim üzme sen o güzel canını![]()
Araştırmacı gazeteci olarak burdan metehan' a sesleniyorum senin için konsolosluktan vize alamadığı için aramıza katılamadı dediler doğruluk derecesi nedir ?
mete_han şu kullandıgın yağ ile inan 5-10 motorun yag ihtiyacı giderilirdi yazık be boşa kullanıyon israf israff:mrgreen:
sabofb isminiz listeden çıkartıldı.
Saygılar
metehan oğlan seni tenhada kıstırcam yeterli sebebim var artık :bounce:
valla hanımla gelcektimde arapam yohtu be yaya olarakta hanımla beraber geç saatte kasar beni abi bünye meselesi
bi daha kine seni götürcem zaten![]()