- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #21
cruiser ile giden bir abi tavsiye etmişti muhtemelen sıkıntı olmayacak. zaten gün bizim kafamıza göre takılırız 
cruiser ile giden bir abi tavsiye etmişti muhtemelen sıkıntı olmayacak. zaten gün bizim kafamıza göre takılırız![]()
Peki, ben demiş olayımda![]()
haklısın.güvenmiyorum.çevirmeye bir iki denk geldim adamlar hız yapmadığımdan ve görüntü icabı dur bile dememişlerdi.grup olunca durdurulma ihtimali yüksek.Beypazarı gezimizde biri otobandan önce, biri de Beypazarı girişinde, önce polis, sonra jandarma çevirmesine maruz kalmıştık grup olarak, hiç belli olmuyor yani. Kaskına montuna fazla güvenme, bir an önce ehliyeti almana bak. :cat:
Malum cezası ehliyetten daha ağır.
çok çok önemli bir sebepten ötürü gelemeyeceğim arkadaşlar
mail grubuna da atıyorum şimdi, çok özür dilerimale:
Gezi iptal yani......
Aynı mangalbay hesabı.....![]()
sen sanki izmirden geleceksin abi![]()
onurum ben seni anlıyorum , anlayışla karşılıyorum :cherry:
![]()