- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 503
neyse bakalım bir aksilik çıkmazsa bende oradayım yarın..
söz veremiyorum arkadaşla benimde motora nazar deydi birkaç iişi var umarım gelirim
söz veremiyorum arkadaşla benimde motora nazar deydi birkaç iişi var umarım gelirim
park halınde yan yattı araba gerı gerı gelırken gumbaa![]()
park halınde yan yattı araba gerı gerı gelırken gumbaa![]()
Bende gele bilirmiyim ağabeyy![]()
nereye varmaya çalışıyorsun:silent::silent:
Manisa MT li dostlarımızı da her zaman ki gibi bekliyoruz...
darksilence,tabi ki getirebilirsiniz:wiinkk:Başımızın üstünde yeri var...