Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Zeytinlirock fest'e gideceğime söz vermiştim kardeşime. Ailem orada yaşıyor. Ama izin durumları sıkıştı. Belki cuma çıkıp iki gününe katılırım.

İDO'yla Bandırma'ya gidip oradan Akçay yapmayı da düşünebilirsiniz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eğer kafama eserse gelirim....
Bu konuyu msn'den devam ettirsek... Hoş aynısını ben de yapıyorum ama forum uzuyor böyle :p

Bugün süsledim motoru ama hiç beğenmedim... Bazı yerlerinde bozukluklar var stickerlerin... Benim gibi takıntılı bir adama yapılacak iş değil ... Stickerin bir yerinde bir baloncuk görim deli oluyorum :) Biraz kullanıcam böyle olmadı sökerim.

Bu arada , aramızdan Pirelli lastik alacak olan var mı?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Selam gençler

Zeytinli Rock Festivaline gitmeyi düşünen varmı?

http://www.zeytinlirockfest.com/

Efet efet gidelim hatta ben motorla gitmeye adam arıyordum:cherry: Cumartesi gününden beri teknolojiden uzağım...Çok çalışıyorum ve bi dünya yol yaptım.Konyaya falan gittim araba ile vs. vs. vs.
Sayfaları birazdan bitiririm görürüm bakalım zeytinli işi ne olucak cabbarcılarla?

Zeytinlirock fest'e gideceğime söz vermiştim kardeşime. Ailem orada yaşıyor. Ama izin durumları sıkıştı. Belki cuma çıkıp iki gününe katılırım.

İDO'yla Bandırma'ya gidip oradan Akçay yapmayı da düşünebilirsiniz.


Hayır ya bursa üstünden gelin:cherry: Bana yolda arkadas olacak cabbarlar lazım:cherry: Biz 5arkadas gideceğiz daha doğrusu 5arkadas hazır orada olacğaız 2arkadas gideceğiz oraya ama artçı almayacağım bundan sora onu otobüse postalarım bavulumu falan veririm...

msn adresim var 1.sayfada eklerseniz sevinirim zeytinlirockfest tayfası...

Ben şöyle ufak bir hesap yaptım.

toplam 450km imiş istanbul'dan yani gidiş-dönüş 1.000km de. 100-110 arası gitsek 8-9bin devir arası 1depo benzin 280-300km götürür. yani 100ytl ile 1.000km yaparıs. Benzin 100ytl

Çadırıydı, matıydı, havlusuydu, güneş kremi, vs.vs.. zımbırtılar içinde bi 50ytl yaz. (ama bunlar zati sana her kampta lazım olacak şeyler, bende olmadıgı için alacağım için hesaplıyorum)

Geriye kalıyor, festival alanında yeme-içme.
Bira 3ytl den olsa gunde 10 bira içsen 30ytl. 30x4=120ytl. Yüksek alkollu içkiler varsa biradan 10 tane içiyorsan o yüksek alkollerden 7 tane içebilirsin ancak ona göre fiyat olarak birbirlerini dengeleyeceklerini düşünüyorum.

Su ve yiyecek gunluk 20ytl desen 20x4= 80ytl

Anything, paintball, deniz bisikleti vs.vs. aletlerede 50 ytl ayırsan.

Toplamda sen bu fest.i 400ytl ye çıkarırsın. Ana harbyden biras fazla oldu. Ama alkol cok para tuttu, bakarsın köyden falan yukleris alkolu birşekilde içeri sokmaya çalışırız osaman baya kar oluyor.

yani ben 200-300 e bitirmeyi düşünüyorum bu işi birde ben pazar sabahı yola cıkıyorum.

Bunun içeriğini konuşalım msn'den yol arkadası arıyorum.Mavi cabbarlarımızı yollara atalım....ZEytinli'de çoşalım içelim saçılalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
hoşgeldim :)

merhaba arkadaşlar, 2 aydır ara ara takip edip, bilmem kaç sayfalık cbr 125 başlığını soluksuz okuduktan sonra en sonunda motosikletimi aldım :)

orhan pamuk'un yeni hayat adlı romanının ilk cümlesini bilen bilir: " Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti" Ben de bir gün bir motor gördüm ve bütün hayatım değişecek inşallah :)

motosikletim 2.el 7400 km de kırmızı-siyah bi cbr 125... devir teslimdi, noterdi, temiz kağıdıydı derken sonunda para vidim aldım :) ve şu an serviste 8000 km bakımını yaptırıyorum :)) ve kara kara düşünüyorum ben bu motoru kadıköy'deki servisten b.çekmece'ye nasıl getireceğim? eski sahibi de demez mi bana, " ya abi getirirsin nolcak ne var e-5 i geçmesi" demez mi :)) dedim git işine, kullanmayı az buçuk biliyoruz ama yemiyor işte bi tarafımız :) bana birileri akıl verirse sevinirim ;)

acaba helikopter falan mı tutsam? :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kırmızı siyah... Mototal'da değil mi ... Bugün gördüğüm motor... Hayırlı olsun... :rendeer: Keşke daha önce söyleseydin , dün b.çekmecede işim vardı getirirdim motorunu...
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
dorlion' Alıntı:
merhaba arkadaşlar, 2 aydır ara ara takip edip, bilmem kaç sayfalık cbr 125 başlığını soluksuz okuduktan sonra en sonunda motosikletimi aldım :)

orhan pamuk'un yeni hayat adlı romanının ilk cümlesini bilen bilir: " Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti" Ben de bir gün bir motor gördüm ve bütün hayatım değişecek inşallah :)

motosikletim 2.el 7400 km de kırmızı-siyah bi cbr 125... devir teslimdi, noterdi, temiz kağıdıydı derken sonunda para vidim aldım :) ve şu an serviste 8000 km bakımını yaptırıyorum :)) ve kara kara düşünüyorum ben bu motoru kadıköy'deki servisten b.çekmece'ye nasıl getireceğim? eski sahibi de demez mi bana, " ya abi getirirsin nolcak ne var e-5 i geçmesi" demez mi :)) dedim git işine, kullanmayı az buçuk biliyoruz ama yemiyor işte bi tarafımız :) bana birileri akıl verirse sevinirim ;)

acaba helikopter falan mı tutsam? :queen:
Öncelikle Hayırlı olsun hoşgeldin, kazasız belasız güle güle kullan, güzel bir tercih yapmışsın:cat:
Ben boş bir günümde getiriyim sana ama dönüş parası senden :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İlk motor ilk şoförlük deneyimim sanırım en rahat eden bendim...Görkemle ertekin ile 390km yol yaptım aldığım ilk gün...Biraz yetenekli miyim ne :p:p:p
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
1
bu motor bence dandik ötesi bişiy aldığına pişman olan çok gördüm benim ufaklıkta var 8. sınıfa gidiyo ona bile az gelmeye başladı motor gitmiyo abi buna 5 milyar çerilceğine başka bi makine tercih edile bilir.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu motor bence dandik ötesi bişiy aldığına pişman olan çok gördüm benim ufaklıkta var 8. sınıfa gidiyo ona bile az gelmeye başladı motor gitmiyo abi buna 5 milyar çerilceğine başka bi makine tercih edile bilir.

Dandikse ne işin var bu sayfada...


Ayrıca ''Kedi erişemeyeceği ciğere mındar dermiş'' böle bir atasözü vardı sanırım cuk die oturdu mu ne buraya?:queen::queen:

Ayrıca lütfen arkadaslar lüzumsuz yorumlarda bulunupta ortamı lütfen bulandırmayın rica ediyorum...:rendeer:
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
---

İlk motor ilk şoförlük deneyimim sanırım en rahat eden bendim...Görkemle ertekin ile 390km yol yaptım aldığım ilk gün...Biraz yetenekli miyim ne :p:p:p

bence yetenekli değil de şanslıymışsın. Allah korumuş diyelim.

şimdi bişi soracağım bu kadar servise goturmekten bahsetmişken ben de atılıyım ortaya; benim motorla dorduncu gunum, ve 1100 oluyor km yakında, 40 km falan yapmışımdır henüz bizim oralarda ama bayağı alıştım artık bence. diyorum ki hafta sonu servise gotursem. ben pendik merkeze 10 km mesafe de oturuyorum. bana sahilden gidebilirim gibi geliyor. ne diyorsunuz bi sorun olur mu?

Ayrıca Güngör motor hakkında ne düşünüyorsunuz. ayrıca servisler pazarları da açık mı? Diğer günler işteyim de... Ayrıca 1000 km bakımı bana ne kadara mâl olur.

yardımlarınız için teşekkurler... arkası yarın....

ve AYRICA;

REGAİP KANDİLİNİZİ ve DÜNYA FENERBAHÇELİLER GÜNÜNÜZÜ KUTLAR; SAĞLIK, MUTLULUK, BAŞARI VE FENERBAHÇE'ME YENİ YENİ ŞAMPİYONLUKLAR GETİRMESİNİ DİLERİM...:queen:

---
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SaRiAkReP
Allah allah benim 30'u aşkın tanıdığım olmasına rağmen neden pişman olan görmedim ilginç doğrusu... Tabi herkesin fikri kendine.
140 basabilen 125'lik makineye neden gitmiyor bu diyen insanında motor bilgisinden şüphe duyarım...

u_baydur

Güngör motor hakkında birşey duymadım... Ama ben sana oralarda Konşuk motoru öneririm. Ertekin'e sor bi. 10 km hiçbirşey değl becerebilirsin.
Servisler pazarları açık değil ne yazıkki...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
bu motor bence dandik ötesi bişiy aldığına pişman olan çok gördüm benim ufaklıkta var 8. sınıfa gidiyo ona bile az gelmeye başladı motor gitmiyo abi buna 5 milyar çerilceğine başka bi makine tercih edile bilir.

valla bi 600 veya 1000 lik'e yaklaşmadığınız sürece;

bilin ki DÜNYANIN EN GÜZEL MOTORUNA SAHİPSİNİZ...:cat:

Ben sana aşık oldum birtanem. CıBıR'ım... ama bir gün atarsan beni üstünden bozuşuruz haaaa...

ya bi şey daha var; şu baştaki CıBıR cılar listesini artık güncellemiyor musunuz?

aksi halde ben niye yokum orda yawww..:salut:

yoksa siz beni beğenmiiür müsünüz?:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
u_baydur

Herkesi takip edemiyorum ne yazıkki... Talep ettiğiniz an isminizi eklerim...
Oradaki formattaki gibi bilgilerinizi yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Honda CBR 125R Repsol '05 - Emrah ERKAN - AntaLya - [email protected] Benide Eklersen Sewinirim Görkem

ARkadaşLar 200 YTL'ye OrjinaL Full Arrow Egzos buldum Ara Boru hersey DahiL 2.eL we Bu Aksam Yada yarın Alacaqım Buyuk ihtimalle Cünkü 600 YTL'den assagı Arrow BuLmanın imkanı yok Sadece tüp Kimi Yerde 600 YTL we Ben Bir Abimde Gördüm

4032195_359419_4iyu871.jpg


Bu Egzos Diger Arrow'lardan Neden FarkLı AnLayamadım Bu egzosu hiç bir yerde görmedim Çakma mı abi diye yok abicim itaLyadan özeL getirttim yarış Egzosu Bir tane Daha war aLmak istersen Sadece Tüp 500 YTL dedi Ne kadar Dogru ne kadar yanLıs biLmiyorum Bu Egzosu Aranızda Gören oLdumu Bu Motor istanbuL PLakaLı Ancak Bodrumdaydı. istanbuLdan qeLme Bodruma.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Cbr 125 değil, bu Nsr 125

Eskiden vardı, artıkın yok. Cbr 125 in kardeşi gibim bişidi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst