- Katılım
- 17 Eki 2006
- Mesajlar
- 554
Maziden bir yaprak.Kimbilir kimler binmiştir o tarihten sonra o motorun üstüne.Yokmu güncel resimler...:cherry:
yuh bee. böle bi başlık açamak niyeti ile uzun uzun arama yapıp, azar iştimeyeyim derken bu başlığı buldum. iyi akıl etmiş derken barış için vede sevinirken ne güzel herkesi arkadaşları ve motorları burada görücem diye, başlık resmen geyiğe sarmış.. ve barışın resimlerinden başka rsim yok. e tabi barış abide motorları koymuş -ki bile bile milletin geyik yapacağını - olan olmuş..
neyse biraz zman geçsin, kendi rsimlerimle birlikte açaçcam böel bi başlık. geyiksiz adam gibi sadece resimler ve biz..
Ayıp ayıp:mrgreen: :mrgreen:
Sevap sevap... :queen::queen::queen:
BBRR çok neşeli gördüm seni ne işşşş :mrgreen: